Zaraźliwość rowerowa

Data: 2014-05-30 06:00:15
Autor: Budzik
Zaraźliwość rowerowa
Użytkownik Lisciasty lisciasty@post.pl ...

Mam ostatnio taki etap w robocie, że siedzę sobie
na hali warsztatowo-produkcyjnej, razem z ekipą kilku ludków. Jeden regularnie dojeżdża rowerem,
ja też zacząłem bo jest gdzie postawić sprzęt, jest kawałek umywalki, a praca brudna więc nawet
jak ktoś podśmiarda lekko, to raczej nie szkodzi.
W ciągu miesiąca dołączyło jeszcze trzech, a teraz już wszyscy śmigają, poza jednym zatwardziałym
samochodziarzem. Ciekawe zjawisko, zastanawiam się
czy to przypadek, czy regularne zjawisko socjologiczne :>

Ja zauwazyłem coś innego.
Za moich czasów nikt nie jezdziłem rowerem do szkoły podstawowej.
Dzis ogladałem jedna szkołe, przed szkołą porządny parking rowerowy, monitoring i chyba z 40 rowerów...
Super!

Zaraźliwość rowerowa