Żarciki żarcikami

Data: 2012-04-23 12:08:15
Autor: PesTYcyD
Żarciki żarcikami
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11593788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_miejscu_.html

Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

Data: 2012-04-23 12:33:28
Autor: mz
Żarciki żarcikami

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f952a0f$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.
To takie moje spostrzeżenie. Śmiać sie i obrażac kogoś dlatego, że jest chrześcijaninem i wierzy w swoje wartości  można, ale z innych nie bo jeszcze uderzą.

Data: 2012-04-24 00:48:40
Autor: zly
Żarciki żarcikami
Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:33:28 +0200, mz napisał(a):

O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.

Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok  bo pokurwieńcy ciągle czują
się urażeni

--
marcin

Data: 2012-04-24 01:58:23
Autor: Rentier
Żarciki żarcikami
On 24 Kwi, 00:48, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.

Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok  bo pokurwieńcy ciągle czują

Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni, katolicy z rzadka.
Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

Data: 2012-04-24 14:36:33
Autor: zly
Żarciki żarcikami
Dnia Tue, 24 Apr 2012 01:58:23 -0700 (PDT), Rentier napisał(a):

Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni,

Nie widziałęm jeszcze takiego z bliska

katolicy z rzadka.

A takich za to niezwykle często

Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

Kolejność panie, kolejność. --
marcin

Data: 2012-04-25 04:21:08
Autor: Feromon
Żarciki żarcikami

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:6tmm781uzsah.dlgpiki.fixed...
[...]

Kolejność panie, kolejność.

Skoro nie ma takiego słowa jak pokurwieniec, o co tu się oburzać?
Wieniec powstały z resztek po kurach?
Smieszne...

Feromon

Data: 2012-04-23 13:26:57
Autor: Jacek Maciejewski
Żarciki żarcikami
Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:08:15 +0200, PesTYcyD napisał(a):

Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

Ależ można, nie tragizuj. Możesz nawet w ksiegarni kupić zbiorek kawałów o
Żydach. Tylko trzeba trzymać klasę/poziom co mało komu wychodzi. Takie
czasy :) Dzięki postepowi technicznemu mówią nawet ci co powinni mieć
jadaczkę na głucho zapieczętowaną.
--
Jacek

Data: 2012-04-23 13:43:17
Autor: Jacek Maciejewski
Żarciki żarcikami
Dnia Mon, 23 Apr 2012 13:26:57 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Tylko trzeba trzymać klasę/poziom

Staremu chasydowi Joskowi się zmarło. Stoi pod bramą niebios i nie może się
zdecydować wejść. W końcu Bóg, zniecierpliwiony mówi: -Josek, wchodź ty w końcu, byłeś dobry Żyd a niebo jest dla takich.
Josek na to jęczy:
-Panie, nie mogę... W mojej rodzinie popełniono straszny grzech...
-A jakiż to??
-Panie, mój syn dał się ochrzcić...
-Mój też i co z tego? :)

--
Jacek

Data: 2012-04-24 19:34:51
Autor: Marek Dyjor
Żarciki żarcikami
PesTYcyD wrote:
[...]

ależ możesz sobie prywatnie opowiadać kawały nawet o islamistach...

ale w pracy i to jako nauczyciel czy coś do tego podobnego nie możesz.

Data: 2012-04-25 04:30:10
Autor: Feromon
Żarciki żarcikami

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jn6o7l$orm$1news.task.gda.pl...
PesTYcyD wrote:
[...]

Lepiej żartować niż chorować.
Jestem łysy od 24 roku życia, ale nigdy nie pozwałbym nikogo do sądu
za mówienie dowcipów o łysych. Nawet się urażony nie czuję.
A ci żydzi to jacyś tacy drażliwi, że nawet historię chcą fałszować.
Zabili Jezusa. Skoro to fakt, to niech cierpią. Do końca świata.
Cokolwiek to oznacza....

Feromon

Data: 2012-04-25 05:20:11
Autor: Marek Dyjor
Żarciki żarcikami
PesTYcyD wrote:
[...]

ciekawe czy byś tak śpiewał gdyby twój szef opowiadał kawały o łysych, z któych by wynikało ze łysi to matoły itp...

Data: 2012-04-25 09:45:57
Autor: m
Żarciki żarcikami
W dniu 25.04.2012 05:20, Marek Dyjor pisze:

[...]

Ważny jest kontekst.

Gdyby w niedalekiej przeszłości miał miejsce megamasowy pogrom łysych, kawał o łysych znaczyłby zupełnie co innego niż znaczy teraz.

Poza tym, zależy jaki to kawał. Czy taki "po czym poznać wysokiego łysego - po tym że mu nogi z pieca wystają"? Czy 'Dzwoni Łysy A do Łysego B. "Mietek"? "A kto dzwoni?", "Jeżeli nie Mietek, to moje nazwisko pana nic nie powie" ....'

p. m.

Data: 2012-04-25 09:38:55
Autor: Jacek Maciejewski
Żarciki żarcikami
Dnia Wed, 25 Apr 2012 04:30:10 +0200, Feromon napisał(a):

Zabili Jezusa.

No weź ty poczytaj biblię. Przecież to rzymianie go zabili.
--
Jacek

Data: 2012-04-25 12:14:42
Autor: Andrzej Lawa
Żarciki żarcikami
W dniu 25.04.2012 09:38, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 25 Apr 2012 04:30:10 +0200, Feromon napisał(a):

Zabili Jezusa.

No weź ty poczytaj biblię. Przecież to rzymianie go zabili.

Też mi wiarygodne źródło, opowiadające bajeczki o 600-letnim staruszku
płodzącym dzieci i wożącym miesiącami "po parze każdego zwierzęcia" w
drewnianej barce (ciekaw jestem, skąd miał lodówkę na całą żywność i co
robił z, za przeproszeniem, tonami gówna - sam wszystko szuflował?).

Data: 2012-04-25 14:54:43
Autor: Jacek Maciejewski
Żarciki żarcikami
Dnia Wed, 25 Apr 2012 12:14:42 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Też mi wiarygodne źródło

Może i mało lecz przecie nie we wszystkim a poza tym jedyne :)
--
Jacek

Data: 2012-04-25 15:03:40
Autor: Andrzej Lawa
Żarciki żarcikami
W dniu 25.04.2012 14:54, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Wed, 25 Apr 2012 12:14:42 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Też mi wiarygodne źródło

Może i mało lecz przecie nie we wszystkim a poza tym jedyne :)

Nie jest to jedyne źródło informacji o tamtych czasach.

Żarciki żarcikami