Żarciki żarcikami

Data: 2012-04-23 12:33:28
Autor: mz
Żarciki żarcikami

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f952a0f$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11593788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_miejscu_.html

Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.
To takie moje spostrzeżenie. Śmiać sie i obrażac kogoś dlatego, że jest chrześcijaninem i wierzy w swoje wartości  można, ale z innych nie bo jeszcze uderzą.

Data: 2012-04-24 00:48:40
Autor: zly
Żarciki żarcikami
Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:33:28 +0200, mz napisał(a):

O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.

Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok  bo pokurwieńcy ciągle czują
się urażeni

--
marcin

Data: 2012-04-24 01:58:23
Autor: Rentier
Żarciki żarcikami
On 24 Kwi, 00:48, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.

Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok  bo pokurwieńcy ciągle czują

Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni, katolicy z rzadka.
Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

Data: 2012-04-24 14:36:33
Autor: zly
Żarciki żarcikami
Dnia Tue, 24 Apr 2012 01:58:23 -0700 (PDT), Rentier napisał(a):

Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni,

Nie widziałęm jeszcze takiego z bliska

katolicy z rzadka.

A takich za to niezwykle często

Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

Kolejność panie, kolejność. --
marcin

Data: 2012-04-25 04:21:08
Autor: Feromon
Żarciki żarcikami

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:6tmm781uzsah.dlgpiki.fixed...
[...]

Kolejność panie, kolejność.

Skoro nie ma takiego słowa jak pokurwieniec, o co tu się oburzać?
Wieniec powstały z resztek po kurach?
Smieszne...

Feromon

Żarciki żarcikami