Zardzewiała śruba

Data: 2010-06-16 14:45:24
Autor: Pawel Ratajczak
Zardzewiała śruba
W dniu 2010-06-16 13:54, Milosz K. pisze:
Czy ktośma jakiś patent, żeby coś takiego odkkręcić?

Ja w takich przypadkach (jeśli żadne odrdzewiacze nie pomagają) uderzam
młotkiem w taką śrubę (mądrość pewnego starego mechanika samochodowego)
a potem już zawsze daje radę odkręcić kluczem.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-17 23:16:41
Autor: robertcb
Zardzewiała śruba
> [...]

młotkiem w taką śrubę (mądrość pewnego starego mechanika samochodowego)
a potem już zawsze daje radę odkręcić kluczem.

Wiadomo.

Bez młota to nie robota.

--

Zardzewiała śruba