Zarejestrowałem kartę

Data: 2016-08-31 22:49:51
Autor: Kris
Zarejestrowałem kartę
W dniu ¶roda, 31 sierpnia 2016 14:18:11 UTC+2 użytkownik re napisał:

Co to było za przedsięwzięcie. Starter za 5zł i tyle pieprzenia się. Za chwilę go wyrzucę bo kolejnego numeru nie potrzebuję tylko sprawdzenia nowej sieci. No chyba, że kto¶ potrzebuje zarejestrowanego numeru... minister mi grozi czy jaki¶ inni obwie¶, że będę miał problemy, ale ... miałem zarejestrować to zarejestrowałem a teraz sp... ode mnie.
Czyli nie jest tak zle. Skoro Tobie udało sie w dwa dni to zwykłemu obywatelowi uda się w kilka minut
Jaki¶ pechowiec jeste¶ widocznie.
Pamiętam jak miałe¶ problem z odebraniem awizowanej przesyłki s±dowej= też zajęło to Tobie kilka dni a inni w tym samym czasie odbierali bez problemu.
Pomijam sens kupowanie startera po to by go wyrzucić

Data: 2016-09-01 11:50:58
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Kris"

[...]
-- -
A czytać umiesz ?

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć za 5 złotych ? Pomijam, że w temacie mojego odbierania awizowanej przesyłki po prostu bredzisz.

I tak rada: kup se pieska do aportowania.

Data: 2016-09-01 12:20:42
Autor: Kris
Zarejestrowałem kartę
W dniu czwartek, 1 wrze¶nia 2016 11:51:00 UTC+2 użytkownik re napisał:

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć za 5 złotych ?
Ta;)
Pomijam, że w temacie mojego odbierania awizowanej przesyłki po prostu bredzisz.
To nie Ty przez dwa dni przesyłki nie potrafiłe¶ odebrać i w końcu o pomoc Policję poprosiłe¶?

I tak rada: kup se pieska do aportowania.

Mam

Data: 2016-09-02 21:28:47
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Kris"

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć
za 5 złotych ?
Ta;)
-- -
Nie mam na razie pomysłu na sprawdzanie.

[...]
Byłem nawet w s±dzie <rotfl>

I tak rada: kup se pieska do aportowania.
Mam
-- -
I jak ?

Zarejestrowałem kartę