Zarejestrowałem kartę

Data: 2016-08-31 14:18:00
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Dzień pierwszy

Rano. Wyskoczyłem na chwilę do sklepiku, gdzie trafiłem na starter poszukiwanej sieci. Super. "Czy da się zarejestrować ?" "O nie, pisze, że za 2 tygodnie. Może niech pan spróbuje w innych punktach.". Dobra, jakoś poradzę. Na razie wracam do zaplanowanych zajęć.

Wieczorem. O k.. miałem zarejestrować. Zobaczmy na witrynę operatora. No da się zarejestrować online. Skan dowodu potrzebny. Pomyślałem sobie ... czy może być dajmy na to kolekcjonerski ? No nic, nie o to mi chodzi, ale skanu dowodu nie będę przesyłał bo potem ktoś to może go użyć wbrew mojej woli. No to może punkty rejestracji ? No jest, najbliższy 2 km, ale ... wieczór, wszystko zamknięte, czyli już nic nie zrobię. Plan by iść jutro.

Dzień drugi.

Rano. Zabrałem tę pieprzoną kartę i dowód ze sobą by po drodze załatwić rejestrację. Pozałatwiałem ważne sprawy, jadę se rejestrować. Dobrze, że parkingi nie są płatne bo by doszły oprócz dojazdu i zmarnowanego czasu. Szukam punktu. No jest. Można zarejestrować ? Można. Kartę i dowód, daję. Email ? Ee yy ... nie mam emaila. To może wygenerujemy i podamy adres, którego jeszcze nie ma? No ok. Ma przyjść SMS. Nie przychodzi. Może telefon przeładuję. Dobra, można dzwonić, i nawet SMS przyszedł.

Co to było za przedsięwzięcie. Starter za 5zł i tyle pieprzenia się. Za chwilę go wyrzucę bo kolejnego numeru nie potrzebuję tylko sprawdzenia nowej sieci. No chyba, że ktoś potrzebuje zarejestrowanego numeru... minister mi grozi czy jakiś inni obwieś, że będę miał problemy, ale ... miałem zarejestrować to zarejestrowałem a teraz sp... ode mnie.

Data: 2016-08-31 14:50:56
Autor: J.F.
Zarejestrowałem kartę
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nq6hu2$dpr$1@mx1.internetia.pl...
Dzień pierwszy
[...]
Co to było za przedsięwzięcie. Starter za 5zł i tyle pieprzenia się.

Niepotrzebnie sie czepiasz.
Za pare miesiecy sie ustabilizuje, albo od razu pojedziesz do "salonu operatora", albo zapewnia sklepikarzom jakies srodki do rejestracji.

Co za problem - zrobi sie aplikacje na smartfona, tam sklepikarz wpisze nr telefonu, nazwisko, pesel i bedzie zarejestrowany.

J.

Data: 2016-08-31 15:23:34
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "J.F."

Dzień pierwszy
[...]
[...]

-- -
Nie no, róbmy to. Niech każdy rejestruje każdego. W końcu jesteśmy zwierzętami a zwierzęta, jak wiadomo, zostawiają po sobie ślady. Nie po to Orwell pisał "Rok 1984" a jakiś Zukenberg czy inny fejsbuka by teraz miało być inaczej.

Co za problem - zrobi sie aplikacje na smartfona, tam sklepikarz
wpisze nr telefonu, nazwisko, pesel i bedzie zarejestrowany.
-- -
Przecież tak to teraz działa. Sklepikarz wchodzi na witrynę operatora, przepisuje z dowodu co potrzeba. Można zrobić to samodzielnie, ale nie można dowodu sobie samemu sprawdzić. Bo ten sklepikarz to autoryzowany jest, umowę z operatorem zawarł i teraz może sprawdzać. Jak będzie chciał swój telefon zarejestrować to też sam sobie sprawdzi.

Data: 2016-08-31 16:27:48
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-08-31 o 14:50, J.F. pisze:

Dzień pierwszy
[...]
[...]

Sklepikarz czyli jakiś emeryt lub nierozgarnięta kobieta opanuje
obsługę programu na małym ekranie smartofona ?
Nie wierzę.

Pozdrawiam

Data: 2016-08-31 18:54:20
Autor: J.F.
Zarejestrowałem kartę
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nq6pgi$ieq$2@node1.news.atman.pl...
[...]

A to jakas wielka filozofia ?
Wystartowac aplikacje, wypelnic 4 pola, nacisnac "wyslij".

Ale jak nie opanuje ... to patrz opcja 1.
Nie bedzie starterow u sklepikarzy, bo i po co, skoro sie nie sprzedaja.

No chyba, zeby tak autorejestracja - wloz karte do smartfona, sciagnij aplikacje, podloz dowod osobisty pod kamere, i nacisnij przycisk :-)

J.

Data: 2016-08-31 19:08:34
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "J.F."

No chyba, zeby tak autorejestracja - wloz karte do smartfona, sciagnij
aplikacje, podloz dowod osobisty pod kamere, i nacisnij przycisk :-)
-- -
No to mówię, że jest autorejestracja :-)

Trzeba tylko trochę bardziej ręcznie to zrobić, ale wcale nie potrzeba iść do punktu rejestracji. Możesz sobie zeskanować cudzy dowód i wpisać z niego dane.

Zwykłe pojeby dorwały się do koryta i tyle.

Data: 2016-09-09 02:01:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"RadoslawF" nq6pgi$ieq$2@node1.news.atman.pl

Sklepikarz czyli jakiś emeryt lub nierozgarnięta kobieta opanuje
obsługę programu na małym ekranie smartofona ?
Nie wierzę.

Byłem wczoraj w Carrefourze (BTW -- Carrefour rozbudowuje się, więc chyba
podatkami nie przejmuje się zbytnio) i zapytałem o kupowanie z aplikacją.
Kasjerka wyjaśniła mi ochoczo to i owo, po czym poprosiła o mój telefon
 -- zarejestrowała/zainicjowała aplikację, odnalazła stosowne miejsce,
wygenerowała kod, zeskanowała...

I co? -- przechodzisz na inne wyznanie wiary?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-31 22:49:51
Autor: Kris
Zarejestrowałem kartę
W dniu środa, 31 sierpnia 2016 14:18:11 UTC+2 użytkownik re napisał:

[...]
Czyli nie jest tak zle. Skoro Tobie udało sie w dwa dni to zwykłemu obywatelowi uda się w kilka minut
Jakiś pechowiec jesteś widocznie.
Pamiętam jak miałeś problem z odebraniem awizowanej przesyłki sądowej= też zajęło to Tobie kilka dni a inni w tym samym czasie odbierali bez problemu.
Pomijam sens kupowanie startera po to by go wyrzucić

Data: 2016-09-01 11:50:58
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Kris"

[...]
A czytać umiesz ?

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć za 5 złotych ? Pomijam, że w temacie mojego odbierania awizowanej przesyłki po prostu bredzisz.

I tak rada: kup se pieska do aportowania.

Data: 2016-09-01 12:20:42
Autor: Kris
Zarejestrowałem kartę
W dniu czwartek, 1 września 2016 11:51:00 UTC+2 użytkownik re napisał:

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć za 5 złotych ?
Ta;)
Pomijam, że w temacie mojego odbierania awizowanej przesyłki po prostu bredzisz.
To nie Ty przez dwa dni przesyłki nie potrafiłeś odebrać i w końcu o pomoc Policję poprosiłeś?

I tak rada: kup se pieska do aportowania.

Mam

Data: 2016-09-02 21:28:47
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Kris"

Starter jest po to by sprawdzić sieć. Za 5 złotych. Ile można sprawdzać sieć
za 5 złotych ?
Ta;)
-- -
Nie mam na razie pomysłu na sprawdzanie.

[...]
Byłem nawet w sądzie <rotfl>

Data: 2016-09-11 08:48:36
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-08-31 o 14:18, re pisze:

[...]

Czy aby nie koloryzujesz trochę. Z rejestracją w której sieci miałeś tyle problemów. Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy. Nie wybieramy tych chciwych władzy bydlaków aby oni później nas terroryzowali na każdym kroku.

Data: 2016-09-12 03:11:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 57d4fe45$0$646$65785112@news.neostrada.pl

Nie wybieramy tych chciwych władzy bydlaków aby oni później nas terroryzowali na każdym kroku.

Mów za siebie. :)

IMO właśnie w tym celu wybieramy, by dać się terroryzować. :)
[co mogę jeszcze złośliwego napisać?...]
Władza zakupiła helikoptery i czołgi, odnalazła odwiecznego
wroga tuż za granicą RP, straszy nieobliczalnym islamem...
Fajnie będzie wyglądała konfrontacja Frankowiczów z władzą... :)
[ale, ale... żeby nie pomyśleli, że wspieram Frankowiczów...
wprawdzie mam długi, ale tylko podczas erekcji...]

-=-

Mnie podoba się ta rejestracja -- bo są bonusy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-12 19:10:38
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Ty też mów za siebie. Lubisz być terroryzowany to głosuj na tych (np. "Narodowcy") którzy deklarują to że Cie zadowolą w pełni. A nie na oszusta który obiecuje wolność i swobodę a po dorwaniu się już do koryta robi dokładnie odwrotnie.

Nie będzie żadnej konfrontacji.. Ja nie tylko Frankowiczów - żadnego zakamuflowanego złodzieja, który usiłuje się wymigać od wywiązywania z podjętych zobowiązań - nie popieram. Nie lubię firmy windykacyjnej "KRUK", ale chyba jeszcze bardziej tych z którymi ta firma ma do czynienia.

No chyba żartujesz z tymi bonusami...

Data: 2016-09-16 18:53:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 57d6e189$0$652$65785112@news.neostrada.pl

Ty też mów za siebie. Lubisz być terroryzowany to głosuj

Nie głosuję.

na tych (np. "Narodowcy") którzy deklarują to że Cie zadowolą

Seksualnie?

w pełni. A nie na oszusta który obiecuje wolność i swobodę a po dorwaniu się już do koryta robi dokładnie odwrotnie.

Czyli -- obiecuje swobodę i wolność?

[...]

Matce dałem pomarańczową SIMkę, aby miała za free dzwonienie.
Zanim  minie miesiąc -- postaram się o kolejną SIMkę na
kolejny miesiąc. :) I tak aż do lutego... O ile zdołam
i o ile matka zechce. :)

Mnie starcza 30 minut miesięcznie z dziewicą.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-18 09:31:30
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 57d6e189$0$652$65785112@news.neostrada.pl

Ty też mów za siebie. Lubisz być terroryzowany to głosuj

Nie głosuję.

Chyba słusznie, ale to i tak nic nie zmienia.

na tych (np. "Narodowcy") którzy deklarują to że Cie zadowolą

Seksualnie?

Dość szerokie pojecie i niekoniecznie związane z narządami płciowymi. Zdarzają się osobniki przeżywające coś na kształt orgazmu jak chamy tytułujące się "polskimi patriotami" wyzywają ludzi na pogrzebach.

w pełni. A nie na oszusta który obiecuje wolność i swobodę a po dorwaniu się już do koryta robi dokładnie odwrotnie.

Czyli -- obiecuje swobodę i wolność?

I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj to tylko dla jego dobra..

[...]

Faktycznie, dla tych co dużo korzystają z telefonu taki bonus to atrakcja. Tych 30minut nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy w pełni wykorzystać. Ale SMSy nie wystarczają na jeden dzień.. W VM też są jakieś bonusy w związku z rejestracją?

Data: 2016-09-19 19:21:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 57de42cf$0$644$65785112@news.neostrada.pl

Nie głosuję.

Chyba słusznie, ale to i tak nic nie zmienia.

Niewiele. Jednak równie dobrze można mówić, że
jakikolwiek pojedynczy głos niewiele zmienia.

Dość szerokie pojecie i niekoniecznie związane z narządami płciowymi. Zdarzają się osobniki przeżywające coś na kształt orgazmu jak chamy tytułujące się "polskimi patriotami" wyzywają ludzi na pogrzebach.

Nie śledzę sytuacji -- ostatnio nie mam zdrowia, więc nie wiem, co
dzieje się dookoła. Tydzien temu jeszcze bylo gorąco -- popływałem
sobie rowerkiem wodnym a następnego dnia mnie ścięło i choruję do
tej pory...

I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj to tylko dla jego dobra..

IMO prawda -- te kagańce i pęta są dla dobra zakładającego. ;)

Nie będzie żadnej konfrontacji.. Ja nie tylko Frankowiczów - żadnego

   http://niezalezna.pl/86191-nagly-zwrot-akcji-umowy-na-kredyty-frankowe-moga-byc-uniewaznione

Może nie będzie...

Mnie starcza 30 minut miesięcznie z dziewicą.

Faktycznie, dla tych co dużo korzystają z telefonu taki bonus to atrakcja. Tych 30minut nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy w pełni

Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

[...]

Postscriptum: Przy okazji franka...

    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2016/09/fanom-apple-da-sie-wcisnac-kazdy-kit?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

    Jimmy Kimmel, wraz z ekipą, wyszedł na ulice Hollywood i zaczepił kilku posiadaczy iPhone'ów
    z pytaniem, czy chcieliby przetestować nowego iPhone'a 7. By eksperyment był wiarygodny
    wmówiono przechodniom, że iPhone 7 posiada funkcję szybkiego przenoszenia danych ze starego
    modelu na nowy. Gdy na pierwszym planie użytkownicy opowiadali swoje historie na temat
    korzystania z urządzeń Apple, w tle pracownik ekipy zakładał na ich iPhone'y inną obudowę
    i przecierał ekran.

    Przekonani, że trzymają w rękach nowego flagowca Apple'a uczestnicy eksperymentu chwalili
    jego lżejszą wagę, większy i bardziej ostry ekran, mniejsze ramki i szybsze działanie,
    choć tak naprawdę sprawdzali swojego starego iPhone'a.... Jak widać, Apple tak naprawdę
    wcale nie musiałoby wprowadzać żadnych innowacji by sprzedać nowy model - wystarczyłoby
    zmienić kolor obudowy ;)

IMO kolor też mógłby pozostać bez zmian.

Data: 2016-10-16 11:39:03
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Stare chińskie przysłowie mówi że "nurt nawet największej rzeki jest zapoczątkowany jedną kropelką wody".

[...]

Pewnie pływałeś po jakimś syfie.. Zresztą takie czasy że france można złapać ze wszystkiego..

I powiada że te zakładane obywatelowi pęta na kończyny i kaganiec na ryj to tylko dla jego dobra..

IMO prawda -- te kagańce i pęta są dla dobra zakładającego. ;)

Jakby nie patrzeć - źle się dzieje z tą polską "demokracją", te szmaty sądzą że są wybierani po to aby zdobywać władzę nad ludźmi którzy ich wybrali, czy tam tymi którzy się wstrzymali od głosu, bądź też tymi którzy byli przeciw nim.

[...]

Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

Data: 2016-10-16 15:31:20
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Trybun"

[...]

A starożytni Indianie mówią: z gówna bata nie ukręcisz.

Data: 2016-10-16 21:13:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 58034aad$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Problem w tym, że do tej pory nie doszedłem do zdrowia,
o ile ja w ogóle bywam zdrowy. ;) Chwilami podejrzewam
chorobę zatok. Silny ból głowy, trudności w koncentracji,
osłabienie (słabego na co dzień) wzroku, szum w uszach...
Potrzebuję jeszcze więcej snu niż zwykle -- 12 godzin
na dobę to teraz za mało...

Mogę powiedzieć, że POWOLI nabieram sił, ale STARASZNIE powoli.
[wiem -- nie lękaj się!]

[...]

Polityka mnie nie ciągnie.
Zdrowy na umyśle człowiek reperuje to, co zepsute,
ale cwany uważa, iż hipokryzja popłaca. :)

Ludzie nie są głupi (jak uważa TLis) i jeśli są źle
traktowani -- nie chcą odpłacać poświęceniem tak zwanym.

Mądry władca pojmuje to -- dlatego nie łamie prawa.
Głupi władca uważa, że jakoś zatłucze ,,swych wrogów''.

Problem w tym, że
   głupi najpierw zabija ,,swych wrogów'', następnie znajomych,
   przyjaciół, rodzinę i wreszcie popełnia samobójstwo...

Zaś
   mądry najpierw karmi siebie, następnie swą rodzinę, przyjaciół,
   znajomych i wrogów, bo łatwiej karmić wroga  niż bronić się
   przed tymże wrogiem.

Łatwo zauważyć, że tą metodą głupcy są ochraniani przez mądrych
zaś mądrzy -- wybijani prze głupców.

Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

Matka wykorzystała.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-18 18:44:06
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

A doktory co na to? Bez jaj, ale to wygląda na poważne problemy z układem immunologicznym.. Robiłeś test na AIDS?

[...]

No cóż, też bym chciał się nie interesować tym jak sobie poczynają ci władcy Polski. Niestety, amatorszczyzna, ew zła wola sprawiają że nie sposób nad tym przejść do porządku dziennego, nie sposób milczeć..

Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

Matka wykorzystała.

Jest w stanie wykorzystać np. 500zł na SMSy i rozmowy i 10GB z Play w ciągu miesiąca? Mi się za 3 dni kończy ta promocja a wykorzystałem dopiero coś około 300MB danych i 12zł na rozmowy i SMSowanie.

Data: 2016-10-18 18:53:03
Autor: ALEX MR
Zarejestrowałem kartę
W dniu 18.10.2016 o 18:44, Trybun pisze:

Mnie tyle starcza na rok, ale lubię mieć zapas.

Ale lubisz bonusy, dziwne, skoro nawet ich nie wykorzystujesz..

Matka wykorzystała.

Jest w stanie wykorzystać np. 500zł na SMSy i rozmowy i 10GB

10GB bez problemu, tylko w tym miesiącu.

  z Play w
ciągu miesiąca? Mi się za 3 dni kończy ta promocja a wykorzystałem
dopiero coś około 300MB danych i 12zł na rozmowy i SMSowanie.

Co do rozmów i smsów to nie wnikam bo mam no limit. Więc mi to wsio ryba, ile wykorzystam

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2016-10-22 15:41:33
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-18 o 18:53, ALEX MR pisze:
[...]

A można wiedzieć na co można wykorzystać 10GB w telefonie? Miałem od Solorza 2x30GB (Aero2 w promocji bez ograniczeń) na kompie przez 2 miesiące. Z pierwszej puli wykorzystałem 18GB, pobrałem 3 Linuksy, obejrzałem parę filmów, reszta to normalne użytkowanie. Z drugich 30GB wykorzystałem już tylko 4 GB. Autentycznie nie miałem pomysłu aby wykorzystać te promocyjne limity w całości..

Data: 2016-10-22 17:47:02
Autor: ALEX MR
Zarejestrowałem kartę
W dniu 22.10.2016 o 15:41, Trybun pisze:

[...]

W samym telefonie to pewnie nie można. Ale nieuważnie czytasz grupę. Ja wreszcie używam telefon jako modem do laptopa, i te "nadmiarowe" gigabajty mi się przydają :-)

A co to ma do rzeczy?

Data: 2016-10-24 10:51:04
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-22 o 17:47, ALEX MR pisze:

[...]

Mi też by się przydały, ale jak to wykorzystać to podobnie jak ty już nie bardzo wiem;-)

[...]

Wszystko. Nie sposób wykorzystać tych nawet nie największych promocji, bez jakiegoś szczególnie wymuszanego sposobu, w tak krótkim czasie.

Data: 2016-10-22 20:38:32
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-22 o 15:41, Trybun pisze:

[...]

Trzeba było ściągnąć kilka filmów na zapas.

Pozdrawiam

Data: 2016-10-24 10:52:25
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-22 o 20:38, RadoslawF pisze:
Trzeba było ściągnąć kilka filmów na zapas.

Pozdrawiam

Nie ma możliwości oglądania czy pobierania w legalny sposób filmów które warto oglądać. Albo już emitowane powtórki, albo pozaklasowy szajs w stylu "trójgłowy rekin atakuje"...

Data: 2016-10-24 17:33:07
Autor: Animka
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-24 o 10:52, Trybun pisze:
[...]

Nie musisz telefonem pobierać. Możesz pobierać w przeglądarce.
Jakiej przeglądarki do internetu używasz?
Do Mozilli Firefox są rozszerzenia. Na YouTube jest raczej wszystko i wszystko można pobrać. Filmy tam są różne, różniaste.

--
animka

Data: 2016-10-24 18:30:17
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-24 o 17:33, Animka pisze:
[...]

W telefonie z netu korzystam do sprawdzania pogody, i czasem do nawigacji online.. i już;-)

Moja ulubiona przeglądarka to Opera.. A znasz jakieś ciekawe serwisy z darmowymi filmami? Nie musi być opcji pobierania, net mam również w telewizorach. A więc spokojnie mogę oglądać filmy w streamingu. Chodzi mi bardziej o serwisy z pełnometrażowymi filmami , a nie coś z klipami wideo na modłę Youtube. Coś na podobieństwo eskago.pl czy fimox.org.

Data: 2016-10-24 22:15:34
Autor: Animka
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-24 o 18:30, Trybun pisze:
[...]

Normalne pełnometrażowe na ogół filmy.
Tu sobie poszukaj filmu czy wybierz jakiś.
https://www.youtube.com/results?search_query=film+lektor+pl+caly+

--
animka

Data: 2016-10-27 21:25:07
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

A to ci niespodzianka. Nawet nie wiedziałem że na YT są całe filmy.. Nawet jeden obejrzałem, jakość bardzo dobra. Dzięki za namiary.

Data: 2016-10-27 22:30:53
Autor: Animka
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-27 o 21:25, Trybun pisze:
[...]

Jakbyś korzystał z Mozilli Firefox to są do tego programu różne rozszerzenia do pobrania filmu, kabaretu czy teledysku z YT.
Potem można wrzucić na pendrajwa i w telewizorze obejrzeć (jeśli ma gniazdko do USB).
Nie jestem telewidzonanką ani kinomanką, ale parę filmów mi się podobało. Na YT polowałam na III część Sisi (o cesarzowej), bo nie obejrzałam w tv. No i wreszcie ktoś wrzucił i sobie obejrzałam.

--
animka

Data: 2016-10-28 18:49:15
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-27 o 22:30, Animka pisze:

[...]

Możesz mieć rację, co prawda jest z tym trochę zachodu, ale takie pobranie i późniejsze odtwarzanie ma i zalety - można oglądać z przerwami, nie będzie przycięć filmu FHD ze względu na słabe łącze itd.. Zaleta oglądania bezpośrednio z telewizora to wystarczy poszukać i kliknąć "Play"..

Ja niedawno obejrzałem "Kroniki Riddicka" z YT.

Data: 2016-10-24 23:08:52
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
[...]

Thepiratebay.org

Pozdrawiam

Data: 2016-10-27 21:25:15
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-24 o 23:08, RadoslawF pisze:
[...]

I torrenty.. Aż takim desperatem/kinomanem to ja nie jestem..

Data: 2016-10-28 15:18:37
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
[...]

A co to ma wspólnego z desperacją. Albo największy wybór albo
stawianie na legalność. Wybór należy do ciebie.

Pozdrawiam

Data: 2016-10-28 18:49:03
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-28 o 15:18, RadoslawF pisze:
[...]

No, trzeba być niezłym desperatem aby ryzykować dla czegoś takiego jak film..

Data: 2016-10-29 01:04:57
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-28 o 18:49, Trybun pisze:

[...]

W twoim  przypadku starania korporacji odniosły sukces.
Zostałeś zastraszony.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-10-30 08:13:00
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-29 o 01:04, RadoslawF pisze:

[...]

Gdy ścierwa kapitalistyczne rządzą to jestem zbyt przerażony aby się tak tylko po prostu bać.

Data: 2016-10-31 10:37:23
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-30 o 08:13, Trybun pisze:

[...]

Przesadzasz, te rządy maja dosyć logiczne zasady.
To co za komuny było to był horror.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-07 13:56:30
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-31 o 10:37, RadoslawF pisze:
[...]

"Logiczne zasady", czyli takie że oczy trzeba mieć dookoła głowy bo na każdym kroku czyha ścierwo aby ci coś wyrwać, wszystko to przy aprobacie państwa.

Data: 2016-11-07 16:50:20
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-11-07 o 13:56, Trybun pisze:

[...]

Po prostu młody jesteś i nie wiesz jak wyrywali wcześniej za komuny.
I to nie tylko przy aprobacie, wręcz w imieniu państwa. :(

Pozdrawiam

Data: 2016-11-08 12:00:35
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-11-07 o 16:50, RadoslawF pisze:

[...]

Przykładowo, kiedyś nawet w Polsce bank zaliczał się do instytucji zaufania publicznego. Dzisiaj są to gniazda żmij w których obywatel jest bardziej zagrożony niż wśród jawnych kryminalistów. Ale co ty, młodzieńcze wychowany na propagandzie IPNu o tym możesz wiedzieć.

Data: 2016-11-08 16:45:11
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-11-08 o 12:00, Trybun pisze:

[...]

Nie jestem młodzieńcem i nie wychowałem się na propagandzie IPNu.
Nie mierz rozmówców swoja miarą a nie będziesz się ośmieszał.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-13 09:10:36
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-11-08 o 16:45, RadoslawF pisze:

Nie jestem młodzieńcem i nie wychowałem się na propagandzie IPNu.
Nie mierz rozmówców swoja miarą a nie będziesz się ośmieszał.

Pozdrawiam

Nie jesteś, tym gorzej dla ciebie.

Nigdy bym nie pomyślał aby mierzyć intelekt wolnomyślicieli z zindoktrynowanymi propagandą bezmózgowcami.

Data: 2016-11-13 12:29:03
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
Trybun wrote:

[...]

mówisz, że Ty jesteś i dlatego uważasz innych za gorszych?

Data: 2016-11-13 16:42:02
Autor: RadoslawF
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-11-13 o 13:29, masti pisze:

[...]

Się jak to określił Wańkowicz "zakałapućkał" i teraz próbuje
ratować opinię o swojej osobie. Bardzo nieudolnie.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-14 09:17:32
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
Trybun wrote:

[...]

Tylko to że u wielu ludzi mądrość przychodzi z wiekiem. Jednak jak widać po powyższym niektórzy na zawsze pozostają na nią odporni.

Data: 2016-11-14 09:02:31
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę

Trybun wrote:

[...]

ale nie musisz się tym chwalić

Data: 2016-10-21 02:42:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 58065145$0$15196$65785112@news.neostrada.pl

A doktory co na to?

Nie wiem.
Kardiolog stawia na wirusa.

IMO wirus albo by zdechł, albo by mnie rozłożył i wywołał bakteryjną chorobą.
Tymczasem czego jak czego, ale choroby bakteryjnej raczej nie mam...

Bardzo powoli wracam do zdrowia. Mam silny ból głowy, problemy z koncentracją
(i nie o ,,skupianie się'' na sedesie mi chodzi) oraz nadmiarowe problemy
z zachowaniem równowagi -- na co dzień mam trudności z utrzymaniem pionowej
postawy (może mieć to związek z urazami słuchu) i z chodzeniem po liniach
prostych, gdy nie ma w pobliżu prostych linii... Od paru tygodni mam znacznie
większe problemy z traceniem równowagi i szybkim myśleniem. Parę tygodni temu
niewiele brakowało, a bym spadł ze schodów galeriowych, i to z samej góry...
Teraz jest znacznie lepiej.

Bez jaj, ale to wygląda na poważne problemy z układem immunologicznym..

Wiesz, czym jest alergia? Wiesz, że jestem alergikiem?

Robiłeś test na AIDS?

Nie -- bo ani objawów AIDS nie mam, ani do grupy
osób podwyższonego ryzyka nie należę.

No cóż, też bym chciał się nie interesować tym jak sobie poczynają ci władcy Polski. Niestety, amatorszczyzna, ew zła wola sprawiają że nie sposób nad tym przejść do porządku dziennego, nie sposób milczeć..

Nie mam zdrowia na interesowanie się tym.

[...]

Wykorzystała 1000 minut niemal do końca w niecały miesiąc.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Postscriptum: IMO wiem, co mi zaszkodziło przed miesiącem i co mi dolega, lecz nie
              wiem, jak wyleczyć się. Dobrym lekarstwem jest sen, lecz zbyt długie
spanie niekoniecznie jest fajne. Normalnie przesypiam pół doby -- teraz śpię nieco
dłużej i mam już tego spania serdecznie dosyć. Na szczęście już nie przewracam się
zbyt łatwo, więc zdrowie powraca, o ile można to nazwać zdrowiem.

Data: 2016-10-22 15:42:35
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Jakiego wirusa, i co niby ten wirus zaatakował?
Kto Ci to powiedział? Np. w żółtaczce wirus może w wątrobie wegetować przez całe życie człowieka.
Czyli coś z obwodowym/ośrodkowym układem nerwowym. Nie ma problemu naczyniowego, nie było żadnych udarów.. Nie chcę Cię tu straszyć, ale AIDS również może być przyczyną..

Bez jaj, ale to wygląda na poważne problemy z układem immunologicznym..

Wiesz, czym jest alergia? Wiesz, że jestem alergikiem?

Tak mniej więcej.. A na co konkretnie jesteś uczulony?

Robiłeś test na AIDS?

Nie -- bo ani objawów AIDS nie mam, ani do grupy
osób podwyższonego ryzyka nie należę.

Akurat w w wypadku AIDS trudno mówić o typowych objawach.

[...]

To chyba rekord w amatorskim korzystaniu z telefonu;-)

Data: 2016-10-22 21:12:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 580b6cc6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl

Wiesz, czym jest alergia? Wiesz, że jestem alergikiem?

Tak mniej więcej.. A na co konkretnie jesteś uczulony?

Tajemnica -- biegły sądowy Anna Dziób może podczytywać. ;)

[z grup dowiedziała się o tym, żę jestem zagrożony cukrzyucą -- i na
tej podstawie postawiła prywatną diagnozę; szkoda, że nie postawiła
tej diagnozy oficjalnie... cukrzycy na razie nie mam]

Wykorzystała 1000 minut niemal do końca w niecały miesiąc.

To chyba rekord w amatorskim korzystaniu z telefonu;-)

Być może tak -- telefon ładuje codziennie. :)
I nie piszę o smartofonie z akumulatorkiem 1500 mAh, lecz o zwykłej komórce...
Zostało jej mniej niż 70 (chyba 68) minut z tysiąca.

Mnie wczoraj Asus Max też zaskoczył brakiem energii -- na szczęście
można przestawiać ten telefon w tryb oszczędny...

-=-

AIDS raczej nie odpuszcza -- ja czuję się coraz lepiej.
Dużo pisałeś -- lecz być może nie zauważyłeś tego, iż zawarłeś
odpowiedź dotyczącą przyczyny pogorszenia mojego zdrowia...

Aby Ci dopomóc ;) dodam, że problem mógł być wywołany, czy pogłębiony Nebivorem.

-=-

Kardiolog zapewne stawiała na wirusa grypy -- pomagały leki zwalczające
objawy grypy i miałem objawy grypy... Lekarka zapytała mnie o bóle mięśni nóg...

-=-

Jak widać -- i tym razem nie umarłem. :) Dziś już prawie nie kiwam się,
ale nadal mam trudności z myśleniem...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-24 10:53:05
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

To może wcale nie jesteś alergikiem? A co do lekarzy, sam się przekonałem że wśród nich jest cala masa bezmózgich debili. W ich ocenie sytuacji nawet drobne odstępstwo od "normy" dyskwalifikuje dany zespół chorobowy.

[...]

Atak w ogóle jak się sprawuje ten nowy nabytek? Czy to prawda że MAX posiada ponadprzeciętnie lepszą antenę i tym samym lepszy zasięg GSM/3G?

Co niby miałem zauważyć? Najważniejsza przy wykrywaniu  AIDS jest analiza krwi. Odpuszcza, jak w prawie każdej innej przewlekłej chorobie, w AIDS są remisje i nawroty. No i to nie na sam AIDS się umiera, AIDS to tylko otwarta furtka dla innych chorób.

Data: 2016-10-31 13:08:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 580dcbe9$0$648$65785112@news.neostrada.pl

To może wcale nie jesteś alergikiem?

Testy z alergenami dają wyniki.
Cywilizowani ludzie opierają swe wyroki o wyniki tego rodzaju,
sądy białostockie -- gardzą tymi wynikami, przez co wyroki
tychże sądów lewitują. ;)

A co do lekarzy, sam się przekonałem że wśród nich jest cala masa bezmózgich debili.

Rozmowa z lekarzem:

L: - Mogę Cię zatrudnić u siebie.
   - Nie stać Cię na moją pracę.
L: - Ile chcesz zarabiać?
   - Tyle, by starczyło mi na lekarzy.
L: - Hm... Faktycznie -- nie stać mnie...

IMO lekarze debilami nie są, ale ceny mają wygórowane -- co jest efektem
,,opieki'' państwowej. Uwolnienie tego zawodu dałoby skutki podobne do
uwolnienia handlu. Pół wieku temu spodni w zwykłym sklepie nie było
a w PEW (PeWexach) kosztowały około 20 dolców, choć nauczyciel w szkole
zarabiał kilkanaście dolców miesięcznie. Obecnie spodnie można kupić za
kilka czy kilkanaście złotych, choć jakościowo nie ustępują takie spodnie
tym kupowanym kiedyś w Pewexach.

W ich ocenie sytuacji nawet drobne odstępstwo od "normy" dyskwalifikuje dany zespół chorobowy.

W czyjej konkretnie?
I czym jest takowa dyskwalifikacja?
(czy możesz swą myśl wyrazić innymi słowami?)

Mnie wczoraj Asus Max też zaskoczył brakiem energii -- na szczęście
można przestawiać ten telefon w tryb oszczędny...

Chyba jedno ładowanie starczyłoby na pół roku. ;)

Jak widać -- i tym razem nie umarłem. :) Dziś już prawie nie kiwam się,
ale nadal mam trudności z myśleniem...

Jest coraz lepiej -- ale nadal źle.

Atak w ogóle jak się sprawuje ten nowy nabytek? Czy to prawda
że MAX posiada ponadprzeciętnie lepszą antenę i tym samym lepszy
zasięg GSM/3G?

Nie narzekałem do tej pory na 3G/GSM.
Max ma LTE -- dla mnie to nowość.

,,Antena GPS'' jest słabsza niż w Monsterze czy Overmaxie,
ale nie narzekam -- w samochodzie, jadąc lasem nie gubię sygnału.

Co niby miałem zauważyć? Najważniejsza przy wykrywaniu  AIDS jest analiza krwi.

Zaczynasz pisać rozsądnie. :)

Odpuszcza, jak w prawie każdej innej przewlekłej chorobie, w AIDS są
remisje i nawroty. No i to nie na sam AIDS się umiera, AIDS to tylko
otwarta furtka dla innych chorób.

Nie interesuję się AIDSem. :)
[ale pamiętam, że nad Donbasem istotnie nie sam AIDS zabił,
lecz BUK -- nawet ponoć nie Bóg...]

-=-

Reasumując -- Max jest bardzo dobry, ale plastykowa obudowa jest beznadziejnie słaba.
Natomiast Gorilla Glass 4 jest na razie unikatem. :) Telefon jest ciężki i duży, ale
bardzo dobry niemal pod każdym względem.

Chętnym okiem patrzę na Yotę za 5 stów -- Yota ma tylko GG3 i niski Android...
[i... ja mam telefon....]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-31 20:03:35
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

mówisz, że w USA panuje pełen komunizm i kontrola państwa?
Bo tam ceny za usługi medyczne są wielokrotnie wyższe niz u nas.
Ostatnio kolega pokazał mi rachunek za zabieg. Pół litra soli
fizjologicznej 800USD :) Usługa lekarska sumarycznie 55000$ za 1 dzień
opieki.

Data: 2016-11-01 17:41:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"masti" nv882n$lli$1@dont-email.me

mówisz, że w USA panuje pełen komunizm i kontrola państwa?

Nie byłem w USA -- nie wiem, jak tam jest.
[może masti myli mnie z kimś innym?]

Bo tam ceny za usługi medyczne są wielokrotnie wyższe niz u nas.

 - Czy zarobki w USA nie są wielokrotnie wyższe niż u nas?
 - Czy jakość usług medycznych w USA nie jest wyższe niż u nas?
 - Czy lekarze w USA lekceważą (uznają za bezwartościowe) wyniki
   badań wykonanych za pomocą:  spirometru, rezonansu magnetycznego,
   rentgena, autorefraktometru? Czy uznają za bezwartościowe) wyniki
   testów z alergenami u chorego na astmę alergiczną?
 - Czy lekarze w USA samodzielnie (wbrew uznanym regulacjom prawnie
   panującym) decydują o tym, co jest lekiem, a co nie jest?
 - Czy lekarze w USA leczą astmę za pomocą antybiotyków?

Ostatnio kolega pokazał mi rachunek za zabieg.

 - Czy w USA nie ma płacenia lekarzom pieniędzmi
   wspólnymi -- podatkami itp. darowiznami?

Pół litra soli fizjologicznej 800USD :)
Usługa lekarska sumarycznie 55000$ za 1 dzień opieki.

Bogaty jest Twój znajomy. IMO opłaciłoby się mu przyjechanie do
Polski. ;) Za niemal ćwierć miliona pln miałby doskonałą opiekę!!! ;)

BTW -- u nas od czasu do czasu ktoś podaje takie sole.
TV pokazała człowieka, któremu podano (choć ów człek
miał nadciśnienie) i wypuszczono ze szpitala niemal
natychmiast... Człowiek zmarł w kilka godzin później...

-=-

Bądź rozsądny -- nie jest lekarzem ktoś, kto nie rozumie badań
medycznych, kto nie rozumie zasady działania ,,wypisywanych''
leków, kto wyniki badań medycznych uznaje za bezwartościowe...

Kiedyś medycy upuszczali krew, leczyli rtęcią...

Lekarz -- leczy. :)
Aby leczyć -- musi mieć wiedzę, pokorę wobec tak zwanego życia, techniczne
możliwości... Tych ostatnich nie brakuje w Polsce -- urządzenia są kupowane
od ludzi obeznanych z medycyną.

Nie życzę Ci źle, ale jeśli zachorujesz, przekonasz
się o tym, że lekarzy w Polsce -- ,,jak na lekarstwo''. ;)
Grypę wyleczysz sam, na anginę dostaniesz antybiotyk,
skutki cukrzycy będziesz leczył naprawdę, o ile udźwigniesz
to leczenie finansowo, bądź odetną Ci stopy...

Szybko przekonasz się o tym, że w Polsce ludzi chorych zabija
się, jeśli są biedni. Natomiast zdrowych -- klasyfikuje się jako
chorych (udając przy okazji ich leczenie) bądź jako zdrowych...
Zdrowych, lecz zakwalifikowanych jako chorych, przekwalifikowuje
się co jakiś czas na zdrowych, nazywając proces ów -- leczeniem...
W Polsce uczciwie leczy się bogatych. :) I bardzo bogatych. :)

Niewiele zmieniają ,,darmowe leki dla seniorów''.
Być może ludzie biedni i zupełnie starzy też są
leczeni -- jako materiał ;) badawczy...

Z raka i zawału -- leczy się w Polsce także zdrowych, gdyż za takie
leczenie medycy w Polsce otrzymują zapłatę. Tak właśnie u mnie lekarz
rodzinny wstępnie zdiagnozowała zawał serca -- choć serce mam nadzwyczajnie
zdrowe. :) I tak u mego ojca pulmonolog, biegły sądowy, Anna Dziób, wstępnie
zdiagnozowała raka oskrzeli...

Póki jesteś zdrowy i młody -- ucz się od ludzi zaradnych, którzy nie chcą pracować,
gdyż wiedzą, że nie stać ich będzie na leczenie. Oszczędzaj zdrowie, żyj na luzie,
unikaj alkoholu i tytoniu... Soli i cukru -- także... Pamiętaj, że nadmiar masy
ludzkiej ;) to mniej więcej: zawały serca, problemy z krążeniem, przeciążanie płuc,
zwyrodnienia i uszkodzenia stawów -- i kolanowych, i biodrowych, i kręgosłupowych...

Raczej nie licz tutaj na pomoc lekarską. :)

Mnie, za moją pracę w mojej młodości, dano w Polsce wyrok śmierci. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-11-01 16:56:51
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"masti" nv882n$lli$1@dont-email.me

mówisz, że w USA panuje pełen komunizm i kontrola państwa?

Nie byłem w USA -- nie wiem, jak tam jest.

no tak. zapomniałem, że żeby mieć wiedzę o świecei trzeba być choć
odrobinę inteligentnym/. --

Data: 2016-11-01 18:32:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"masti" nvahgj$ahq$1@dont-email.me

no tak. zapomniałem, że żeby mieć wiedzę o świecei
trzeba być choć odrobinę inteligentnym/.

Nie trzeba -- encyklopedia wiedzę ma, lecz inteligentna nie jest.

-=-

Rozumiem, że nie było błędu w rachunku -- ponad pół tysiąca
dolarów amerykańskich za jeden dzień pobytu w szpitalu, gdzie
podano sól fizjologiczną.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-11-01 18:13:44
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
[...]

 nie pół tysiąca a 55 tysięcy.
jak widać z czytaniem też masz problemy.

Data: 2016-11-01 23:46:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"masti" nvam0o$s74$1@dont-email.me

[...]

Raczej z pisaniem, skoro wcześniej przeliczyłem na niemal ćwierć miliona plnów.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" nvagk2$u7h$1@node1.news.atman.pl

   > Bogaty jest Twój znajomy. IMO opłaciłoby się mu przyjechanie do
   > Polski. ;) Za niemal ćwierć miliona pln miałby doskonałą opiekę!!! ;)

Skoro znam polskich lekarzy kiblujących na Zachodzie -- ogólnie muszą być
bardzo słabo notowani polscy lekarze. W przeciwnym wypadku pracowaliby za
kilka % tamtejszych wynagrodzeń z zadowoleniem, eliminując tamtejszych...

Podanie takiej soli nie jest aż tak strasznie trudne i ryzykowne, więc
biedniejsi Amerykanie chętnie by korzystali z usług Polaków...

Pamiętam natomiast inne rachunki (rzekomo szokujące) za podobne usługi
na Zachodzie. Nie było tam aż tak wysokich opłat. Słynne skin to skin
za niespełna 40 dolarów...

    http://www.tvn24.pl/przytulenie-dziecka-doliczone-do-kosztow-porodu,681368,s.html

    "skóra do skóry" jest płatna, ponieważ na sali podczas tej czynności
    potrzebna jest dodatkowa osoba, która ma czuwać nad bezpieczeństwem dziecka

Całkowity koszt porodu jest niższy kilkakrotnie od tych 55 tysięcy...

Pamiętam też cenę nerki, które Ukraińcy itp. ludzie z byłego ZSRR
sprzedawali za granicę -- 3 tysiące dolarów za nerkę...

-=-

Ale (aby było jasne) nie twierdzę, że Twój znajomy nie zapłacił 55 tysięcy...

Natomiast zapytam Cię:

  - Twoim zdaniem po ewentualnym uwolnieniu lecznictwa polskiego -- ceny
    usług medycznych w Polsce poszłyby w górę czy w dół?

Tak czy siak (NFZ itp. czy ,,prywatnie'') koszty ponoszą pacjenci. Różniąca
jest taka, że przy płaceniu ręka w rękę, pacjent miałby więcej do powiedzenia
a lekarzowi zależy na uleczeniu pacjenta, gdyż martwi nie płacą...

Uwolnienie handlu spłaszczyło ;) ceny a netowy dostęp do chińskich sklepów
w Polsce sprawił, iż 500+ ma znikomy wpływ na ceny w polskich sklepach...

Niskimi cenami towarów rozkręcone zostaje sprzężenie zwrotne dodatnie...
Towary tanie -- ludzie chętniej kupują, przez co czynią zapasy, których
efektem jest okazyjne kupowanie, którego efektem jest i zmniejszanie
cen, i zwiększanie ilości wolnego czasu, co skutkuje wydajniejszą
pracą, czyli obniżaniem cen produkcji...

Można by powiedzieć -- uwolnienie handlu jest receptą na sukces gospodarczy...

IMO podobnie by było z uwolnieniem lecznictwa. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-11-02 09:02:52
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[ciach bełkot]

Pamiętam też cenę nerki, które Ukraińcy itp. ludzie z byłego ZSRR
sprzedawali za granicę -- 3 tysiące dolarów za nerkę...

fajne masz pomysły na życie

Data: 2016-11-02 16:30:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"masti" nvca3s$h63$1@dont-email.me

fajne masz pomysły na życie

Pomysłów na moje życie nie znasz, natomiast pomysłów na nie moje życie nie mam. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.biz.pl  '.O_'

Data: 2016-11-01 23:11:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Eneuel Leszek Ciszewski" nvajj8$1e1$1@node1.news.atman.pl

Rozumiem, że nie było błędu w rachunku -- ponad pół tysiąca

+ Rozumiem, że nie było błędu w rachunku -- ponad pół setki tysięcy

Data: 2016-11-01 18:28:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

[...]

Aby było zupełnie jasne -- biegły sądowy z zakresu pulmonologii.
Kobieta zleciła konającemu z wyczerpania człowiekowi badania,
celem których było szukanie raka oskrzeli. Ojciec zaś miał
typowe objawy ,,wody'' w płucach. Owe płyny w opłucnej były
przyczyną agonalnego stanu zdrowia -- zostały usunięte raptem
w kilka godzin za pomocą tabletek.

Nie szczekam jak pies na swoim podwórku -- oświadczenie mojego ojca
złożone jest w sądzie, gdzie daje świadectwo owej pani Annie Dziób.
W istocie ta pani ma dwa nazwiska, ale tego drugiego dokładnie nie
pamiętam (Ramatowska, Romatowska) a nie chcę kaleczyć.

Pomimo tych osiągnięć ;) (i innych -- odrzucania wykresów spirometrów,
odrzucania wyników testów z alergenami, dziwnego badania pulskoksymetrem,
braku odpowiedzi na moje pytania) Sąd Okręgowy uznał, że owa pani jest
dobrym biegłym w mojej sprawie :) a opinia tej pani -- jest miarodajnym
materiałem doradczym w mej sprawie.

BTW tych pytań -- i w Gołdapi, i w Wieńcu Zdroju (byłem w tych miejscach
na prewencji rentowej ZUS) i w innych miejscach polscy lekarze (różni lekarze)
wiedzą o tym, że astma wymusza wydłużenie czasu spania, ale akurat pani Dziób
uchyliła się od zadawanego jej pytania dotyczącego potrzeby wydłużenia czasu snu.

Odpowiedź na to pytanie jest ważna, gdyż doba ma 24 godziny a ja muszę (co jest
zapisane w dokumentach złożonych i uznanych bezspornie w sądzie) długo ćwiczyć
z uwagi na stan kręgosłupa. Twierdzę, że brak mi czasu na: te ćwiczenia, sen
i pracę -- a (jako że nie jestem artystą itp. osobą) obowiązuje mnie
czterdziestogodzinny tydzień pracy...

Odpowiedź ważna, pytanie powtarzane wielokrotnie, ale odpowiedzi tej -- brak.

Tak wygląda proces w białostockim sądzie.

[...]

W młodości mej uszkodziłem kręgosłup szyjny, biodra, nadgarstki, kolana...
Co prawda niekoniecznie ;) zarobkową pracą, ale pracy miałem bardzo dużo.

Przyszedłem na świat z poważnymi wadami wzroku, mam uszkodzony słuch
(w efekcie chyba i z tym uszkodzeniem związane są trudności z  utrzymaniem
równowagi) i masę stawów (biodrowe, kolanowe, stawy stóp...) i uszkodzony
kręgosłup (we wszystkich trzech częściach: szyjnej, piersiowej i lędźwiowej,
co zdarza się bardzo rzadko) a do tego mam alergiczną astmę...

Pomimo tego wszystkiego -- nawet nie przysługuje mi w Rzeczpospolitej Polskiej
najlżejszy stopień niepełnosprawności. :)

Astma to także ,,zasługa'' długotrwałego ,,leczenia'' alergii za pomocą antybiotyków.
Nieleczona alergia -- wywołuje astmę. Czym jest astma? Możesz poczytać w necie.
Alergia to (w skrócie rzecz jasna) niepotrzebna reakcja obronna układu immunologicznego.
Leczyć ją można różnie -- także lekami wziewnymi. Bez tego leczenia oskrzela ,,zarastają''. :)

   http://leczeniepro.pl/wp-content/uploads/2009/06/astma.jpg

W USA, z tego, co wiem, mógłbym zażądać odszkodowania za ,,leczenie'' alergii i astmy antybiotykami.
Mógłbym tam też zażądać odszkodowania za ,,leczenie'' urazu słuchu antybiotykiem...

I (jeśli jeden dzień pobytu w szpitalu naprawdę kosztuje w USA ponad pół tysiąca dolarów)
mógłbym leczyć się za otrzymane odszkodowania domowymi metodami w luksusowych warunkach...
W Polsce raczej ograniczyć się można do samoleczenia domowymi metodami wspomaganego
przez nielicznych lekarzy...

Ci nieliczni -- zlecają badania i nie leczą wszystkiego antybiotykami. :)
Znam ich niewielu.

BTW -- szukam neurologa, który rozumie to, co wykazał rezonans głowy.

-=-

IMO porównujesz tak po prostu dwa światy -- których porównanie jest trudne.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-11-07 13:58:39
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Niestety ale białostockie nie są odosobnione, w Wielkopolsce lekarscy "specjaliści" też nieźle sobie poczynają. Potrafi taki jeden z drugim zanegować nawet oczywistości.

[...]

No, na jakiś sposób "uwolnili" ten zawód, poprzez wrzucenie państwowych i prywatnych do jednego worka. I w ten sposób mamy lekarzy nie do leczenia obywateli a do rozwiązywania krzyżówek w gabinetach. Np. gabinet okulistyczny - od poniedziałku do piątku, godz otwarcia 8.00-15.00, limit przyjmowanych pacjentów - 10.. Po to q*wa sponsorujemy kształcenie lekarzy aby oni w gabinetach robili wszystko poza leczeniem pacjentów?

W ich ocenie sytuacji nawet drobne odstępstwo od "normy" dyskwalifikuje dany zespół chorobowy.

W czyjej konkretnie?
I czym jest takowa dyskwalifikacja?
(czy możesz swą myśl wyrazić innymi słowami?)

Przykład leczenia szpitalnego - znajomy trafił na neurologię bo do tego stopnia mu się dwoił obraz w oczach że nie mógł normalnie funkcjonować. W trakcie diagnostyki wysłali go na konsultacje do specjalisty-okulisty. No i ten wydał werdykt że pacjent nie ma podwójnego widzenia, a to na podstawie tego że podstawione przed nosem palce w liczbie dwu widział dwa!!

[...]

No tak, ale trzeba by to jeszcze zróżnicować, np mając Bestię i Maksa do porównania siły sygnału. Ja mieszkam pośród lasów, i w samym lesie nie mam żadnego problemu z sygnałem, problemy zaczynają się dopiero jak wejdę do domu..

[...]

Możesz podać linka do tego/tej Yota? Ja widzę tylko taki/ką za 2300zł.

Data: 2016-09-12 21:11:44
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Trybun"

[...]

Po co miałbym koloryzować. Piszę jak jest. Może komuś wyjść szybciej, ale może i wolniej. Może ktoś inny napisze swoją relację.

Z rejestracją w której sieci miałeś
tyle problemów.
-- -
A jakie to ma znaczenie. Tu chodziło o brak doświadczenia zarówno pracowników punktu rejestracji jak i mnie, brak czasu, brak punktu pod ręką, itp. Takie zwykłe sprawy, które zawsze przytrafią się i będą spowalniać niby prostą czynność.

[...]
Nie wybierajmy w ogóle. Ci, których wybieramy nie będą robili tylko tego na co byśmy zagłosowali, ale także to na co byśmy w życiu nie zagłosowali. Jak już to należałoby głosować za sprawami. Ale i tak głosowanie nad każdą sprawą nie jest potrzebne bo sprawy nie dotyczą wszystkich by wszyscy mieli nad nimi głosować. Jak np ja idę do sklepu w niedzielę, albo nie idę, to po ....ja ktokolwiek inny albo kiedykolwiek indziej jeszcze miałby nad tym debatować. Są też decyzje małych społeczności, choćby rodziny. Ta sama kwestia. Oddawanie komuś władzy, które to oddawanie nie jest do niczego potrzebne. Więc mocno się puknijcie w głowę jak kolejny raz wpadniecie na pomysł pójścia na wybory powszechne.

Data: 2016-09-16 19:04:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"re" nr71o2$fac$1@mx1.internetia.pl

Trbun> Pomijam już tu sedno sprawy, to że zmuszanie Polaków do
Trbun> rejestracji uważam za kolejny przejaw bandytyzmu władzy.

A ja -- popieram, bo mam bonusy.

[...]

Niedzielne zakupy to papierek lakmusowy. :)
Próba (usiłowanie) regulowania ustawowego
(i represyjnego do przesady -- łącznie z więzieniem)
jest wynikiem powszechnie akceptowanej hipokryzji.

Zamiast wietrzyć -- można po prostu sfałszować odczyt czujników. :)
Nawet można ustawowo nakazać odczytywanie tego, co czujniki nie wykażą. :)

Uczciwe społeczeństwo zezwoli na handel niedzielny, ale w niedzielę nie
pójdzie do sklepÓW, czyniąc z niedzieli dzień poświęcony rodzinie i Bogu.

Jak jednak poświęcić czas rodzinie, nie mając żadnej rodziny, lub mając
jedynie substytut rodziny przypominający rodzinę jedynie z wyglądu?...

[...]

Ja nie głosuję. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-16 17:37:13
Autor: masti
Zarejestrowałem kartę
[...]

tak tanio się sprzedajesz?

Data: 2016-09-19 03:01:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"masti" nrhak9$gpt$1@dont-email.me

A ja -- popieram, bo mam bonusy.

tak tanio się sprzedajesz?

Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim spostrzegłem się?...
Nie...
Tak zwane życie uczyniło mnie kurwą -- zanim się spostrzegłem... ;)

Najpierw nazwałem kurwą kogoś z moich znajomych -- pracownika
rządowego, później zauważyłem, że ja też prostytuuję się, ale
za zdecydowanie mniejsze pieniądze -- linki do oferty ;) poniżej.

Problem w tym, że ww. znajomemu praca techniczna ;) w rządzenie
nie odpowiada, zaś mnie jedynie brak zdrowia. :) Pogodziłem się
już dawno z takim życiem. Lepsze to niż dawanie dupy za pieniądze.

Coraz gorzej widzę -- teraz z trudem piszę. :)
Mam nadzieję, że to chwilowe ;) pogorszenie, ale trwa dość długo.
W tym stanie ledwo cokolwiek mogę robić, więc kurestwo kuleje.

I aby było jasne -- jestem wdzięczny Agorze za zarobki.
IMO lepiej być kurwą, niż pracując dla kurwy -- wzbogacać ją.

Rejestracyjne bonusy mnie pociągają. :) Szkoda, że Virgin tak późno
mi ciachnęła te 14 plnów. Gdyby ciachnęła wcześniej -- zarobiłbym
więcej. Ja niewiele dzwonię, ale matka dzwoni -- i to ona właśnie
oszczędza na tych bonusach.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-14 02:14:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Eneuel Leszek Ciszewski" nrndg8$gtp$2@node1.news.atman.pl

[...]

     Minuty do wszystkich
     Ważne do dziś, 14.10.2016

     Pozostało
     73 min. 32 s

Z tysiąca minut zostały 73 minuty... I niemal 10 GB netu,
które chcę wymienić na wyniki testów szybkości... Ale
nadal SIMka poza zasięgiem moich rąk...

TeMobile daje nolimit za free, Virgin+EB dają nolimit za 9 plnów...
Ciekawe, kiedy OPy będą dopłacały -- i jak wysokie będą te dopłaty. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-16 19:05:28
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-09-12 o 21:11, re pisze:

[...]

No nie wiem. Ludzie są różni i różne rzeczy opowiadają czy piszą.. Oczywiście nic takiego nie sugeruję jeżeli chodzi o ciebie,  to było tylko pytanie.

Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny formularz i wydruk.

No jeżeli o mnie chodzi to mimo że nie jestem już młodzieńcem - na wyborach bylem raz. Było to po przeprowadzce na wieś, a samo głosowanie to wybór sołtysa. Ale czy to coś zmienia - samozwańcza banda takiego czy innego pokroju i tak mną pomiata jak im się tylko podoba.. Q*wa demokracja a`la polska rzeczywistość.

Data: 2016-09-16 19:41:11
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Trybun"

Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play
to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny
formularz i wydruk.
-- -
Pozostaje klikać. I temu właśnie klikaniu pracownica nie podołała. Zapewne dlatego, że twórca witryny V nie podołał skonstruowaniu jej w intuicyjny sposób. W efekcie jak ja na nią wlazłem, po tym jak dowiedziałem się tutaj że też mogę, to popełniłem ten sam błąd. Podobnież pracownica nie wpadła na to że numer karty który jej podałem za krótki jest. Takie subtelności ze złożoności świata wynikające o których jak widać wielu się nie śniło na tej grupie.

Data: 2016-09-18 09:29:17
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-09-16 o 19:41, re pisze:

Użytkownik "Trybun"

[...]

Myślę jednak że miałeś pecha i trafiłeś na wyjątkowego matoła.. W rzeczywistości rejestrację przeprowadzane są w miarę szybko i sprawnie.

Data: 2016-09-23 12:01:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 57dc2666$0$15202$65785112@news.neostrada.pl

re>> A jakie to ma znaczenie. Tu chodziło o brak doświadczenia zarówno
re>> pracowników punktu rejestracji jak i mnie, brak czasu, brak punktu pod
re>> ręką, itp. Takie zwykłe sprawy, które zawsze przytrafią się i będą
re>> spowalniać niby prostą czynność.

Trybun> Nie bardzo wiem po co w tym wypadku doświadczenie pracownika. Np. w Play
Trybun> to jest to tylko wpisanie nazwiska imienia i nr pesel w specjalny
Trybun> formularz i wydruk.

W kiosku Ruch zwodzono mnie SMSem, czego skutkiem było zabranie mi czasu.
(łażenie do kiosku, szukanie informacji na WWW, jazda do innego punktu
i rozwiązywanie powstałego problemu z rozpoczętym wnioskowaniem...)
Minął miesiąc od mojego powrotu z Wieńca -- połowę tego czasu
przechorowałem. (już dwa razy zachorowałem)
Z reszty czasu -- część czasu zabierają tacy właśnie ludzie jak ww.
kobieta w kiosku Ruch. Jeśli każda niekompetentna osoba zabierze mi
trochę czasu -- zabraknie mi tego czasu na życie.

-=-

BTW kompetencji. Przed laty miałem wysypkę -- leczono ją antybiotykiem.
(nie tylko antybiotykiem, ale antybiotykiem także)
Leczenie było skuteczne, choć drogie. Po niedawnym rowerku wodnym też
miałem wysypkę -- na oko taką samą jak kiedyś. Leczyłem ją teraz też
skutecznie, ale znacznie taniej -- po prostu zaczekałem. :) Wysypka
gaśnie (już niemal zgasła zupełnie) samoistnie...

I diabli :) wiedzą -- skąd bierze się taka wysypka.
Z asekuracyjnej kamizelki założonej bezpośrednio na skórę?...
Ze słoneczka?... Z jakiejś rzeczywistej choroby wirusowej
złapanej inaczej niż poprzez ww. kamizelkę?...

Aby rozjaśnić -- w tym czasie łykałem leki antyhistaminowe.

-=-

Jedno jest pewne -- w Białymstoku mam za mało tlenu. Omdlenia
są tutaj na porządku dziennym i nocnym.

Jedni ludzie tęsknią do miasta, bo życie w mieście jest ,,barwne'',
zaś inni (jak ja) cenią sobie wieś, bo pożądają powietrza. :)

Na szczęście ;) nie ja jeden jestem astmatykiem oskarżanym o brak astmy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-16 11:39:42
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

A wiesz że antybiotyki (poza penicyliną) uszkadzają słuch? Co za imbecyl przepisuje antybiotyk na wysypkę nie sprawdzając co to jest, czy np. nie jakieś uczulenie..

Data: 2016-10-17 03:25:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 58034ad4$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

A wiesz że antybiotyki (poza penicyliną) uszkadzają słuch?

Nie wiem, ale nie nadużywam antybiotyków, jeśli nie liczyć czosnku.
Antybiotykami ,,leczono'' u mnie astmę -- przez kilka lat...

Co za imbecyl przepisuje antybiotyk na wysypkę

:)

nie sprawdzając co to jest, czy np. nie jakieś uczulenie..

Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

-=-

Od kilku tygodni nie mogę wyzdrowieć, ale w tym czasie
byłem jedynie u kardiologa -- z wizytą regularną.
Uczę się przyjmowania Nebivoru -- muszę powstrzymywać
nadgorliwe serce, ale jednocześnie nie mogę schodzić
poniżej wymaganej wydajności. ;) Nie obniżam ciśnienia,
ale częstość skurczów...

Jednym z ubocznych objawów Nebivoru jest właśnie ból głowy...
Być może Nebivor jest przyczyną mego silnego bólu głowy...
Ale bez Nebivoru miewam od 2 do 3 skurczów na sekundę...

Nadgorliwość serca wywołana jest astmą, której wg biegłej Dziób -- nie mam. ;)

-=-

Niemal każdy lekarz, a nawet nie tylko lekarz (prelegenci na prewencjach
rentowych ZUS) wie o tym, jakie są skutki astmy, lecz biegły sądowy -- nie wie!

-=-

Zaraz obudzą się Wolimy mające łuszczycowe zapalenia stawów -- z ich ,,mądrościami''.
Na pocieszenie -- ZUS szykuje zrównanie emerytalne. Wszyscy Polacy (także mundurowi
i rolnicy) mają otrzymywać 1kpln tytułem emerytury...

   http://zus.pox.pl/zus/zus-chce-jednakowej-emerytury-dla-wszystkich-polakow.htm

Wolim -- także będzie miaU masę ;) szmalu na emeryturze, jeśli dożyje... ;)

   ZUS opowiedział się za systemem emerytury obywatelskiej. Każdy Polak ma
   otrzymywać jednakową emeryturę w wysokości 1000 zł. Możliwa będzie również
   jednorazowa wypłata zgromadzonych w ZUS środków.

   Według rekomendacji zawartych w Białej Księdze, ZUS miałby się stać jedyną
   instytucją w Polsce odpowiedzialną za ubezpieczenia społeczne. W najbliższym
   czasie miałoby więc dojść do połączenia ZUS, KRUS oraz resortowych systemów
   emerytalnych (emerytury dla policji, sędziów i prokuratorów).

   Według rekomendacji ZUS, miałoby również dojść do całkowitej likwidacji OFE.
   Środki zgromadzone na kontach w Otwartych Funduszach Emerytalnych zostaną
   podzielone na dwie części. Pierwsza część, tj. 25% aktywów trafi do Funduszu
   Rezerwy Demograficznej, przy czym środki te zostaną zapisane na subkoncie
   ubezpieczonego w ZUS. Pozostałe 75% aktywów z OFE trafi zaś do III filara.
   Środki te zostaną zapisane na Indywidualnych Kontach Emerytalnych każdego
   ubezpieczonego.

-=-

Zyy ostatniej chwili:

   Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

-=-

Turcja dostała 6 miliardów euro na przyjęcie uchodźców i bezwizowy ruch pomiędzy
Turcją i ,,Europą''... Te 6 miliardów euro to rekompensata płacona urzędnikom,
którzy do tej pory utrzymują się z cięzkiej pracy ;) polegającej na stemplowaniu
wiz?... Od tej pory islamiści będą przyjmowani przez Turcję, po czym oficjalnie
i legalnie będą przyjeżdżali do ,,Europy'' jako Turcy?...

-=-

Zaufany profil można potwierdzić z domu -- poprzez bank chociażby...

Coraz mniej potrzebnych urzędników -- ale coraz więcej urzędników ,,pracuje''... ;)
Urzędnicy pracują nad tym, by prace urzędników przejmowały komputery i automaty?...

To jak z wojną o pokój. ;)

   bój to jest nasz ostatni
   krwawy skończy się trud
   https://www.youtube.com/watch?v=KymgJPVQphk

-=-

Smutna prawda jest IMO taka, iż głupole przejmują władzę i marnują pracę
ludzi mądrych, lecz niezbyt gorliwych do dawaniu po mordzie, przez co po
prostu dookoła brakuje forsy na wszystko...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-17 20:40:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Eneuel Leszek Ciszewski" nu19at$9q2$1@node1.news.atman.pl

  Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

Tak ,,mówiło'' radio gdy pisałem te posty...

Juz po wysłaniu zauwazyłem...

   http://www.fuw.edu.pl/~jziel/spieszmy.html

   Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
   zostaną po nich buty i telefon głuchy
   tylko co nieważne jak krowa się wlecze

[teraz zastanawiam się... krowa jest parzystokopytna,
czy (jak człowiek) nieparzystokopytna?...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-18 18:46:17
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Nawet i w takim wypadku antybiotyk to niewłaściwe panaceum..

-=-

[...]

Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

[...]

Wierzysz w to? Wierzysz że w taki sposób da się prowadzić politykę takiej instytucji jak ZUS?

-=-

Zyy ostatniej chwili:

  Francuska policja zabiera telefony komórkowe i buty uciekinierom z obozowisk...

Złodzieje. Ruska też chcieli okraść ruf statków. Jak kiedyś lubiłem Francję, tak dokumentnie mi zbrzydła gdy do koryta dostał się ten obecny służka USA.

-=-

[...]

Kto ma kasę ten ma. Druga prawda jest taka że w kapitalizmie wszyscy nie mogą mieć kasy.

Data: 2016-10-18 19:00:24
Autor: ALEX MR
Zarejestrowałem kartę
W dniu 18.10.2016 o 18:46, Trybun pisze:

[...]

Dlaczego? Dać im obywatelską pensję, na poziomie minimalnej :-)

Data: 2016-10-21 02:26:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"ALEX MR" 5806552d$0$15194$65785112@news.neostrada.pl

Dlaczego? Dać im obywatelską pensję, na poziomie minimalnej :-)

Nie bądź rozrzutny!!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-21 09:04:10
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-18 o 19:00, ALEX MR pisze:
[...]

I to właśnie jest przeszkodą. Nawet PRLowska pseudo komuna nie zdecydowała się na takie rozwiązanie, aby chociaż na emeryturze było w miarę równo.

Data: 2016-10-21 15:55:00
Autor: ALEX MR
Zarejestrowałem kartę
W dniu 21.10.2016 o 9:04, Trybun pisze:

[...]

Ale w czym problem? W UK wszyscy mają jednakową emeryturę państwową i jakoś nikt w tym problemu nie widzi. Oczywiście wszyscy płacą JEDNAKOWĄ składkę.
A z drugiej strony, cóż ZUS winien że próbuje jakoś ratować ten burdel. To wina polityków że nie potrafią uciąć rozdętych przywilejów emerytalnych.

Data: 2016-10-22 15:45:06
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-10-21 o 15:55, ALEX MR pisze:
[...]

UK czy Nowa Zelandia to nie Polska. Jeden diabeł wie dlaczego nawet w PRLu mimo tego że poza prywaciarzami nikt (około 95% społeczeństwa) fizycznie nie płacił składek emerytalnych, to emerytury musiały być aż zróżnicowane..

O tak, sponsorowanie niań z składek płatników to najlepszy przykład na to jak ZUS zaczyna stawiać na normalność. A może źle cię zrozumiałem - ZUS chce ratować burdel w którym tkwi od baarrdzo dawna?

Data: 2016-10-31 15:17:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"ALEX MR" 580a1e3b$0$661$65785112@news.neostrada.pl

To wina polityków że nie potrafią uciąć rozdętych przywilejów emerytalnych.

Największe emerytury biorą politycy -- proste. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-10-21 02:26:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 580651c8$0$15196$65785112@news.neostrada.pl

Ponoć wysypka zazwyczaj jest wywołana infekcjami wirusowymi.

Nawet i w takim wypadku antybiotyk to niewłaściwe panaceum..

Antybiotykami nie można bić wirusów.
Zasięgnij języka -- byś wiedział, czym jest antybiotyk czy wirus.
Wirus to forma pomiędzy światem żywym i martwym -- ma DNA lub RNA,
lecz nie rozmnaża się samodzielnie, czyli nie jest w pełni żywą istotą.

Bakteria potrzebuje jedynie pożywienia -- rozmnaża się bez potrzeby
infekowania innycj istot żywych.

Wirus grypy:

   https://userscontent2.emaze.com/images/3be31b2d-a19e-478f-bbb7-a0bec188649d/c11bd1ca-e51a-4a6c-9d6d-237bd5a0be43.jpg

Bakteria to pełna komórka żywa.

http://zus.pox.pl/zus/zus-chce-jednakowej-emerytury-dla-wszystkich-polakow.htm

Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

Raczej -- propozycje.

[...]

Wystarczy poczytać literaturę piękną, by zrozumieć wiele.
Dziś widzę wyraźnie, kto z ,,oczytanych'' cokolwiek czytał. :)

Zacznij ;) od Nędzników -- kolejne kroki postawisz dzięki wskazówkom tam zawartym.

Możesz iść drogą bardów. Na początek JBrel:

  http://www.tekstowo.pl/piosenka,jacques_brel,amsterdam.html

Możesz też rzucić okiem na Amsterdam rzucić takim okiem:

  https://www.youtube.com/watch?v=Ex_Zbb3fcA0

Rotterdam jest nowoczesny, co zawdzięcza ;) kanclerzowi Niemiec.

Na wesoło możesz iść drogą Trzech muszkieterów.

-=-

Wiem, wiem -- Amsterdam i Rotterdam to miasta holenderskie, nie francuskie. :)
I nie w Holandii, lecz w Belgii język francuski jest jednym z urzędowych.
I wiem także, iż WHugo urodził się pod szwajcarską granicą, nie pod belgijską.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-22 15:46:05
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

A co innego napisałem powyżej?, mimo to zdarzają się lekarze przepisujący antybiotyki przy infekcji wirusowej..

http://zus.pox.pl/zus/zus-chce-jednakowej-emerytury-dla-wszystkich-polakow.htm

Bzdury.. Kolejne ich fantazje.

Raczej -- propozycje.

Składał Ci je ktoś?

[...]

Co ma literatura piękna do osoby która doszła do koryta przy pomocy obcego kraju? I ja mam poważać kraj którym włada osoba chodząca na pasku, można powiedzieć - mocodawców z zewnątrz?

A tak nawiązując do tego co napisałeś - lubiłem Francję nie za pisarzy, aktorów itd, ale za kultywowanie od bardzo dawna pięknych idei.

Data: 2016-10-31 15:19:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 580b6d97$0$15207$65785112@news.neostrada.pl

A tak nawiązując do tego co napisałeś - lubiłem Francję nie za pisarzy,
aktorów itd, ale za kultywowanie od bardzo dawna pięknych idei.

Jakie konkretnie idee masz na swej myśli?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'                         '.O_'

Data: 2016-11-07 13:58:50
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Baza wszystkiego co dobre - Równość Wolność Braterstwo.

Data: 2016-11-08 17:44:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 58207a70$0$15193$65785112@news.neostrada.pl

Jakie konkretnie idee masz na swej myśli?

Baza wszystkiego co dobre - Równość Wolność Braterstwo.

W skrócie -- bolszewizm? ;)

Mnie (z jakiegoś powodu) Bóg dał możliwość zarabiania pieniędzy,
ale duchowni uznali, że potrzebna jest właśnie: Równość Wolność
Braterstwo. Uznali i doprowadzili do tego, że nie miałem pieniędzy
więcej niż inni ludzie. Problem w tym, że ci inni ludzie są (i byli)
zdrowi, przez nie potrzebują pieniędzy na leczenie, podczas gdy
ja -- potrzebuję.

Bóg nie dał Równości i Braterstwa ;) w stanie zdrowia, co wyrównał
pieniędzmi, lecz ludzie wyrównali ;) ilość pieniędzy tak, by było
Braterstwo ;) zarabiania, bez wyrównywania stanu zdrowia...

Nie lubię komunizmu nie bez powodu.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.biz.pl  '.O_'

Data: 2016-11-10 17:13:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Eneuel Leszek Ciszewski" nvsvdb$ckt$1@node1.news.atman.pl

Baza wszystkiego co dobre - Równość Wolność Braterstwo.

W skrócie -- bolszewizm? ;)

I aby było jasne -- wiem, że bolszewizm pochodzi od większości
w parlamencie. (bolsze -- więcej) Byli bolszewicy i mienszewicy,
był parlament, były rady robotniczo-chłopskie pracujące radami
zamiast rękami, czyli radzące jak żyć -- czyli jak mordować...
Rosja radziecka nazwę swa brała właśnie od rad. Z Rosji tej
oraz rozdziobanej Białorusi i Ukrainy powstał Związek
Radziecki -- pierwowzór obecnej Unii Europejskiej...

Wbijano mi to (poza tym wzorowaniem UE na ZSRR) do głowy
na lekcjach jakiegoś Przysposobienia obywatelskiego
(nauczycielka nazywała się bodajże Łuksza), na Godzinach
wychowawczych (Duda, chyba Krystyna), na lekcjach Historii
(też ww. Łuksza), Przysposobieniu obronnym i innych...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.biz.pl  '.O_'

Data: 2016-11-13 09:11:32
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

A zastanawiałeś się choć czasem dlaczego uczciwy człowiek musi walczyć o to co wydaje się być czymś naturalnym 'z urzędu" dla istoty zwanej człowiekiem rozumnym?

Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.

Data: 2016-11-15 00:57:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 5828201e$0$650$65785112@news.neostrada.pl

A zastanawiałeś się choć czasem dlaczego uczciwy
człowiek musi walczyć o to co wydaje się być czymś
naturalnym 'z urzędu" dla istoty zwanej człowiekiem
rozumnym?

Co masz na swej myśli?

Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

Duchownych Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce: Rabiczkę,
Samula, Ozorowskiego, Makulskiego, Rydzyka...

Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.

Słowo 'komunizm' ma korzenie łacińskie, ale do nas przywędrowało
z ZSRR. Wychowałem się w PRL, więc wiem, czym jest komunizm.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-16 10:45:45
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę

[...]

Rzeczone - Wolność Równość Braterstwo. Każdy rodzi się taki sam, dopiero później (nieliczne) wykolejone mendy narzucają wszystkim swoje reguły, w których absolutnie nie ma miejsca na na wyżej wymienione wartości.

Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

Duchownych Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce: Rabiczkę,
Samula, Ozorowskiego, Makulskiego, Rydzyka...

Sprawa wygląda tak - Chrystus pierwszy Komunista, natomiast Jego urzędnicy na ziemi to piewcy kapitalizmu..

Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.

Słowo 'komunizm' ma korzenie łacińskie, ale do nas przywędrowało
z ZSRR. Wychowałem się w PRL, więc wiem, czym jest komunizm.

Nikt nie nie może być tak ślepy na Komunizm jak ktoś wychowany w PRLu. Kto poważny totalne zniewolenie jednostki może nazywać Komunizmem..

Data: 2016-11-25 16:12:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarejestrowałem kartę

"Trybun" 582c2ab9$0$5154$65785112@news.neostrada.pl

Rzeczone - Wolność Równość Braterstwo. Każdy rodzi się taki sam,

Jeden człowiek (ja akurat) rodzi się z:

 - niedowidzącym (niemal ślepymi) wzrokiem
 - reumatyzmem
 - chorobami skóry (lekarz biorący udział w krajowym
   zjeździe zauważył, że słyszał :) o podobnym przypadku)

inny człowiek rodzi się zdrowy bądź niemal zdrowy...
Jeszcze inny człowiek rodzi się tak chory, że albo szybko
umiera, albo męczy się bez możliwości rozwinięcia się...

dopiero później (nieliczne) wykolejone mendy narzucają wszystkim swoje reguły,

Przykładowo -- narzucają astmatykowi (mnie akurat) wentylację mieszkania
pracującą nieprawidłowo, każąc płacić systematycznie temuż astmatykowi
(czyli mnie) za utrzymywanie i kontrolowanie tejże fatalnej wentylacji...

w których absolutnie nie ma miejsca na na wyżej wymienione wartości.

Ludzie nie są równi -- choćby mają różny wzrost. ;)
(zatem -- mają różne potrzeby)

Sprawa wygląda tak - Chrystus pierwszy Komunista, natomiast Jego urzędnicy na ziemi to piewcy kapitalizmu..

Chrystus nie zlikwidował przykazań chroniących własność prywatną:

 - nie kradnij
 - nie pożądaj cudzej własności.

Nie zlikwidował też podatków i pieniędzy...

Nikt nie nie może być tak ślepy na Komunizm jak ktoś wychowany w PRLu. Kto poważny totalne zniewolenie jednostki może nazywać Komunizmem..

PRL to właśnie wspólna gospodarka -- poza rolnictwem i ,,spółdzielczością''
niemal wszystko było wspólne. Owa ,,spółdzielczość'' to **chyba** zalążki
kapitalizmu krytego rzekomym komunizmem.

-=-

Ludzie nie są równi -- ani duchem (myśleniem) ani ciałem.
Mają różne gabaryty (co widać) i różne choroby (co też
czasami widać) oraz różne potrzeby, różne marzenia,
zamiłowania itd...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-09-17 16:55:24
Autor: Smok Eustachy
Zarejestrowałem kartę
W dniu 31.08.2016 o 14:18, re pisze:

Dzień pierwszy

Udałem się do punktu i po 3 minutach miałem zarejestrowane 2 numery. We Virgin

Data: 2016-09-18 00:12:57
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Smok Eustachy"

Dzień pierwszy

Udałem się do punktu i po 3 minutach miałem zarejestrowane 2 numery. We
Virgin

-- -
King Brus Li Karate Miszcz :-)

Data: 2016-09-18 10:37:22
Autor: Kris
Zarejestrowałem kartę
W dniu niedziela, 18 września 2016 00:12:59 UTC+2 użytkownik re napisał:

King Brus Li Karate Miszcz :-)

Listu nie potrafisz normalnie odebrać, numeru zarejestrować również.
Gdzieś jest problem. Tylko gdzie?;)

Data: 2016-09-18 22:16:23
Autor: re
Zarejestrowałem kartę

Użytkownik "Kris"

Listu nie potrafisz normalnie odebrać, numeru zarejestrować również.
Gdzieś jest problem. Tylko gdzie?;)
-- -
Myślę, że w twoim durnym komentowaniu :-)

Data: 2016-10-16 11:40:15
Autor: Trybun
Zarejestrowałem kartę
W dniu 2016-09-18 o 00:12, re pisze:

[...]