Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?

Data: 2010-10-04 21:11:28
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?
Witam,

zadałem pytanie wcześniej jednej osobie ale może wypowiedzą się inni.
Jakie są Wasze zarobki jako "profesjonalistów" PADI?
Co bazy Wam oferują?
Jaki system pracy?
Oczywiście chodzi o pracę w POLSCE.
Jesteście kompletnymi dziadami czy tez zarabiacie na utrzymanie siebie?
Czy mówią Wam: też nic nie zarabiacie ale jak zostaniecie instruktorami to... ho ho ho?

Czy tak jest?

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-05 00:23:50
Autor: Włodzimierz Kołacz
Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?
Ty Dudziński jesteś naprawdę nieźle porąbany. Co Cię to obchodzi jak kto rozlicza się w PL!
Boli cię że ktoś dobrze zarabia na tym co lubi robić? Ucz się to może i ty będziesz człowiekiem bogatym. Na razie jesteś głupim nieszczęśliwym biedakiem ze słomą w butach.

Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8d8ng$ome$1@news.onet.pl...
[...]

Pozdrawiam

Data: 2010-10-05 01:39:14
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-05 00:23, Włodzimierz Kołacz wrote:
Ty Dudziński jesteś naprawdę nieźle porąbany.

Tak jak Ci pisałem wcześniej.
Nienawidzę chamków.

Lądujesz w koszu czyli będziesz dla mnie "niewidzialny"
Twoje posty nie będą się wyświetlały.

Data: 2010-10-05 02:16:53
Autor: Włodzimierz Kołacz

wiadomości grup dyskusyjnych:i8dods$uv5$1@news.onet.pl...
On 2010-10-05 00:23, Włodzimierz Kołacz wrote:
Ty Dudziński jesteś naprawdę nieźle porąbany.

Tak jak Ci pisałem wcześniej.
Nienawidzę chamków.

"Chamków" to takie zdrobnienie od cham w liczbie mnogiej, ciepły wujku?

Chamem wcinającym się w nie swoje sprawy niestety Ty jesteś durniu bez
szkoły. Wiesz jak bym sam był w swoich osądach o tobie to możesz olać to!.
Ale jak niemal wszyscy na tej sekcie rzygają twoimi chorymi tekstami to czas
się zastanowić nad sobą. Znajdź dobrego specjalistę od tych spraw bo może
być za późno.

Apropo, jesteś nie słowny! Już mi obiecałeś skreślić mnie twej listy godnych czytania!!!
Co się dzieje Jasiu drogi?

Lądujesz w koszu czyli będziesz dla mnie "niewidzialny"
Twoje posty nie będą się wyświetlały.

Bardzo mnie to martwi chyba jak zeszłoroczny śnieg:-). Ktoś napisał że
przejmę się tym tak że popełnię seppuku :-) To  że się przejmę choć trochę
jest wyłącznie obrazem twojej chorej jaźni...... Jaki lekarz podpisuje Ci
kwity?

Data: 2010-10-05 09:26:22
Autor: Janosik
Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?
Marzę o chwili , kiedy na każdy post słynnego pseudospamera z SSH zapanuje martwa cisza....

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5503 (20101004) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5503 (20101004) __________

Data: 2010-10-05 12:36:15
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Janosik" <ojciecjanosika@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8ek04$fr3$1@news.onet.pl...
Marzę o chwili , kiedy na każdy post słynnego pseudospamera z SSH zapanuje martwa cisza....

Poprostu przepraszam. Mam nadzieję że zrozumiesz i wybaczysz mi?
Pozdrawiam Włodek

ciach

Data: 2010-10-05 04:52:35
Autor: waterman
Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?
On 4 Paź, 21:11, "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl>
wrote:
[...]

Ja drogi Panie pracuje w polskim centrum.
zarabiam około 10 tys netto+ cały nowy szpej, wymieniany co rok. do
tego ryczałt na paliwo
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-10-05 14:06:36
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
wrote:
[...]

To miło,
jeszcze milej by było jakby się Pan przedstawił oraz podał swoje centrum w którym Pan pracuje.

Pozdrawiam z bardzo słonecznego Sharm el Sheikh

Data: 2010-10-05 14:39:13
Autor: Włodzimierz Kołacz

wrote:
[...]

Po co ja wiem kto to jest waterman A Ciebie nie powinno to obchodzić Wszak nie jesteś US w PL

Data: 2010-10-05 18:19:21
Autor: BarOL

wrote:
[...]

Widocznie szuka dobrze płatnej pracy, samemu ciężko, więc szanowny Pan idzie na łatwiznę i chce skorzystać z wiedzy np watermana...;)

BarOL

wrote:
[...]

Pytanie było/jest proste.

Część "interesującej" dyskusji mnie omija ponieważ założyłem filtry na chamków (ostatnio instruktor PADI "specjalista od treningu dzieci" słynący na tej liście z rynsztokowego słownictwa Włodzimierz Kołacz)i ich "wielce interesujące dywagacje" nie są dla mnie widoczne..

Data: 2010-10-05 19:13:42
Autor: Włodzimierz Kołacz

wrote:
[...]

Słuchaj Dudziński po raz drugi sugerujesz  że jestem specjalistą od szkolenia dzieci. Już raz Cię prosiłem o wyjaśnienie znaczenia tych słów. Nie raczyłeś mimo że czytasz!!!.  Zatem drugi raz uniżenie proszę.
Czy mógł byś bliżej wyjaśnić o co Ci chodzi z tymi dziećmi!!!

Poza tym kłamiesz jak najęty nawet teraz, bo gdybyś miał mnie w KF to nie odpowiedział byś na ostatni post ani nie wiedział byś o czym piszę :-)

Dureń bez szkoły nie należy do rynsztokowych określeń

Data: 2010-10-05 21:31:22
Autor: _Slnt_
W dniu 2010-10-05 14:06, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

jeszcze milej by było jakby się Pan przedstawił oraz podał swoje centrum w
którym Pan pracuje.

Mitomanie Dudziński, dlaczego sam tego nie zrobisz a innych namawiasz??

Jan Dudziński? Nic mi to nie mówi, bo mało to @#$%*^ o takim nazwisku planeta nosi...

A na tej stronce jak u góry, to tylko mnóstwo ładnych obrazków i pseudomarketingowego bełkotu, za to brak... nazwy bazy ani adresu :D

Wstydzisz się tego???

Czy może jednak nigdzie nie pracujesz, a jesteś typowym łachudrą zapchajdziurą którego się z doskoku bierze na przewodnika kiedy inni instruktorzy mają silną sraczkę?

Dumając o żałosnych istotach w egipskich slumsach spuszczam mocz dudniąco o blachę w słonecznej Polsce.

Data: 2010-10-05 21:53:12
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-05 21:31, _Slnt_ wrote:

Dumając o żałosnych istotach w egipskich slumsach spuszczam mocz
dudniąco o blachę w słonecznej Polsce.

I następny polski chamek idzie do spłuczki.
Jakie to proste ;-)

Data: 2010-10-05 23:25:26
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-10-05 21:31, _Slnt_ wrote:

Dumając o żałosnych istotach w egipskich slumsach spuszczam mocz
dudniąco o blachę w słonecznej Polsce.

I następny polski chamek idzie do spłuczki.
Jakie to proste ;-)

Żal mi ciebie Dudziński i tyle!. Chyba musisz posłać do spłuczki większość z tej listy dyskusyjnej. Komu wtedy się będziesz wypłakiwał na temat twoich szalonych zniżek dla biedaków z Polski?
Kogo będziesz pytał o swoje zarobki w bazach?
Gardzisz Polakami a próbujesz na nich żerować!
Doprawdy żałosny z ciebie ludek.

Data: 2010-10-06 09:01:56
Autor: krokodyl73

On 2010-10-05 21:31, _Slnt_ wrote:

Dumając o żałosnych istotach w egipskich slumsach spuszczam mocz
dudniąco o blachę w słonecznej Polsce.

I następny polski chamek idzie do spłuczki.
Jakie to proste ;-)

i mnie,i mnie tam wrzuc ped.le;)

Data: 2010-10-06 09:45:47
Autor: waterman
Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?

Odpowiedziałem na nurtujące Pana pytanie. Jeśli szuka Pan pracy proszę
przesłać informacje o pańskim
doświadczeniu nurkowym na mój adres.
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-10-06 19:18:19
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-06 18:45, waterman wrote:

Odpowiedziałem na nurtujące Pana pytanie. Jeśli szuka Pan pracy proszę
przesłać informacje o pańskim
doświadczeniu nurkowym na mój adres.
pozdrawiam Jarek

Przypominam pytanie drogi Dive Masterze.
Przeczytaj je ze zrozumieniem:

Data: 2010-10-05 09:36:43
Autor: BarOL
W dniu 2010-10-04 21:11, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
[...]

A ile DM mogą zarobić u Pana, jeżeli można to proszę opisać również warunki i "gwiazdki".

BarOL

Data: 2010-10-05 09:50:55
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-05 09:36, BarOL wrote:
[...]

Czy kiedykolwiek na liście ogłaszałem iz poszukuję ludzi do pracy?
A więc z kąd to pytanie?

Data: 2010-10-05 10:19:36
Autor: BarOL
W dniu 2010-10-05 09:50, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-10-05 09:36, BarOL wrote:
[...]

Więc wiedz o zarobkach jest Panu zbędna.

BarOL

Data: 2010-10-05 10:32:07
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-05 09:36, BarOL wrote:
[...]

Co ma jedno do drugiego, drogi Panie?
:-)

Data: 2010-10-05 10:45:14
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-04 21:11, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Jak widać ani polskie "profesjonalne" :-) centra nie chwalą się wspaniałymi pensjami swoich pracowników ani sami DMasterzy.
Czyli jednak to co zwykle.
Dziady...

Przemyślcie do dobrze, przyszli kandydaci zanim zainwestujecie w "rajską pracę" :-)

Data: 2010-10-05 12:33:44
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-10-04 21:11, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Jesteś biedakiem bez krztyny dobrego wychowania. Obrażasz innych samemu obrażając się na tych co mówią o tobie prawdę.
Spróbuj zatrudnić się w jakimś centrum lub u jakiegoś instruktora to wtedy będziesz znał cenę którą uzyskasz. Wiesz biedaczku z slumsów pięknego Sharm u mnie nie miał byś szans nawet na noszenie butli bo z profesjonalnymi głupkami nie współpracuję.