Zarobki Dive Masterów PADI w Polsce DZIADY CZY MILIONERZY?

Data: 2010-10-05 10:45:14
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-04 21:11, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

zadałem pytanie wcześniej jednej osobie ale może wypowiedzą się inni.
Jakie są Wasze zarobki jako "profesjonalistów" PADI?
Co bazy Wam oferują?
Jaki system pracy?
Oczywiście chodzi o pracę w POLSCE.
Jesteście kompletnymi dziadami czy tez zarabiacie na utrzymanie siebie?
Czy mówią Wam: też nic nie zarabiacie ale jak zostaniecie instruktorami
to... ho ho ho?

Czy tak jest?

Pozdrawiam

Jak widać ani polskie "profesjonalne" :-) centra nie chwalą się wspaniałymi pensjami swoich pracowników ani sami DMasterzy.
Czyli jednak to co zwykle.
Dziady...

Przemyślcie do dobrze, przyszli kandydaci zanim zainwestujecie w "rajską pracę" :-)

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-05 12:33:44
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-10-04 21:11, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Jesteś biedakiem bez krztyny dobrego wychowania. Obrażasz innych samemu obrażając się na tych co mówią o tobie prawdę.
Spróbuj zatrudnić się w jakimś centrum lub u jakiegoś instruktora to wtedy będziesz znał cenę którą uzyskasz. Wiesz biedaczku z slumsów pięknego Sharm u mnie nie miał byś szans nawet na noszenie butli bo z profesjonalnymi głupkami nie współpracuję.