Zarobki piłkarzy są szalone

Data: 2009-08-18 20:14:34
Autor: gogi
Zarobki piłkarzy są szalone
Roberto pisze:
No wreszcie ktoś to głośno powiedział bo ja tez tak sądzę. A u nas to
już całkowita katastrofa. Na zachodzie przynajmniej biorą za grę a u
nas to nie wiem za co

Tez jestem za tym, tylko moim zdaniem jest to nie realne. Bo jesli pensja bedzie (zalozmy) 50k euro miesiecznie to dodatkowo pilkarz bedzie mogl liczyc na ukryta pensje w samochodzie, domku, laptopie i telefonie :) tak przypuszczam.

Ale pomysl jest fajny, bo byc moze wtedy pilkarze by grali tam gdzie chca a nie tam gdzie wieksza kasa.

gogi

Data: 2009-08-18 20:23:12
Autor: eManitou

Użytkownik "gogi" <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości news:h6er2b$huo$1inews.gazeta.pl...

[...]

Hehe. Niech przeszczepią polskie prawo podatkowe. Beda płacić za prywatną medycynę, za samochód służbowy  etc, itd

Zarobki piłkarzy są szalone