Zarobki w stołecznym ratuszu nawet trzy razy wi ększe niĹź w rządzie

Data: 2020-08-23 16:52:15
Autor: u2
Zarobki w stołecznym ratuszu nawet trzy razy wi ększe niĹź w rządzie
zagłosowaliście na SB, a teraz spadajcie:)))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/513246-w-stolecznym-ratuszu-zarabiaja-3-razy-wiecej-niz-w-rzadzie

[...]

Na pierwszym miejscu na liście najlepiej zarabiających urzędników ratusza znajduje się miejski skarbnik Michał Czekaj. Zgodnie z danymi zamieszczonymi w oświadczeniu majątkowym zarobił w ubiegłym roku, sprawując swój urząd, prawie 377 tys. zł. Dla porównania minister finansów Tadeusz Kościński zarobił w ubiegłym roku prawie 167 tys. zł.

Niewiele niższy dochód z pracy w urzędzie od skarbnika uzyskał sekretarz m.st. Warszawy Marcin Wojdat. W 2019 r. jego konto powiększyło się z tego tytułu o 354 tys. zł. Porównując jego zarobki z dochodami, jakie z tytułu zatrudnienia na stanowisku sekretarza Rady Ministrów osiągnął Łukasz Schreiber (142 tys. zł), okazuje się, że w rządzie zarabia się 2,5 razy mniej niż w ratuszu.

Równie niekorzystnie na rzecz posad ministerialnych wypada porównanie np. dochodów dyrektora biura cyfryzacji w urzędzie miasta i ministra cyfryzacji. Pierwszy z nich, czyli Tadeusz Osowski, zarobił 274 tys. zł, a minister Marek Zagórski 170 tys. zł.

Rzecznik prezydenta miasta także miał lepsze uposażenie niż rzecznik rządu. Kamil Dąbrowa, obecnie zastępca dyrektora biura marketingu, a do niedawna rzecznik Rafała Trzaskowskiego, zarobił w ubiegłym roku 196 tys. zł. Natomiast rzecznik rządu w randze ministra Piotr Müller - 137 tys. zł.

Podczas prezydenckiej kampanii wyborczej wiceminister sprawiedliwości Sebastian Kaleta domagał się opublikowania oświadczeń majątkowych dyrektorów urzędu miasta. Wskazywał, że są one dużo wyższe niż członków rady ministrów.

CZYTAJ TAKŻE: Bizancjum w ratuszu? Kaleta apeluje o publikację oświadczeń majątkowych. Trzaskowski odpowiada: ,,Płacimy ludziom zgodnie z prawem"

Wówczas rzecznik ratusza Karolina Gałecka w odpowiedzi na pytanie PAP o publikację oświadczeń zwróciła uwagę, że ,,nie ma przepisów ustawowych, które wskazywałyby termin publikacji oświadczeń majątkowych".

     Mało tego, nie ma konieczności publikacji oświadczeń dyrektorów i wicedyrektorów

-- dodała. Zapowiedziała jednak, że oświadczenia dyrektorów zostaną podane do publicznej wiadomości.

kpc/PAP

Data: 2020-08-25 11:51:08
Autor: Runt
W dniu 2020-08-23 o 16:52, pijaczyna u2 pisze:
zagłosowaliście na SB, a teraz spadajcie:)))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/513246-w-stolecznym-ratuszu-zarabiaja-3-razy-wiecej-niz-w-rzadzie

to po jaką cholerę tak pchacie się do rządu cymbały? ;-))))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-25 12:43:17
Autor: u2
W dniu 25.08.2020 o 11:51, Runt pisze:
[...]

no właśnie szpuncik, siedźcie sobie na stołkach w ratuszu z Rabiejem:)))))))))))))

Data: 2020-08-25 15:23:22
Autor: Runt
W dniu 2020-08-25 o 12:43, pijaczyna u2 pisze:
[...]

masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-08-25 10:39:17
Autor: Zenek Kapelinder
Zarobki w stołecznym ratuszu nawet trzy razy większe niż w rządzie
wtorek, 25 sierpnia 2020 o 15:23:10 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-08-25 o 12:43, pijaczyna u2 pisze:
> W dniu 25.08.2020 o 11:51, Runt pisze: >> W dniu 2020-08-23 o 16:52, pijaczyna u2 pisze: >>> zagłosowaliście na SB, a teraz spadajcie:))))))))))) >>> >>> https://wpolityce.pl/polityka/513246-w-stolecznym-ratuszu-zarabiaja-3-razy-wiecej-niz-w-rzadzie >> to po jaką cholerę tak pchacie się do rządu cymbały? > no właśnie szpuncik, siedźcie sobie na stołkach w ratuszu z > Rabiejem:)))))))))))))
masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Puścił cie pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Bo panie przodem.

Data: 2020-08-26 08:37:44
Autor: Runt
naziści współcześni
W dniu 2020-08-25 o 19:39, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

Puścił cie pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja zjełczała łechtaczka szamotana przez u2?
zaszałałyście girels? ;-))))
vel runt
nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz pajacu! ;-))))
dziura w dupie
zenusiu, co ty z tą dziurą tak ciągle? masz jakieś problemy z kichą stolcową? czyżby rozwalili ci ją zasłużeni naziści z sowieckiego burdelu? a może u2 cie nie dopieszcza i potrzebujesz dodatkowych podniet? zenusiu, wsiadaj na hulajnogę z przypietymi do plecaka kierunkowskazami i grzej do szypliszek.
przodem. Bo panie przodem.
ty zenusiu, cwelu zatracony tylko tyłem ;-))))))))))))))))

zenusiu, ostrzegałem cię! Oculum pro oculo et dentem pro dente!

zjednoczyłeś siły z u2 i usiłujesz być obrzydliwy ale nic z tego zenusiu. nie ze mną takie numery brunner. będę was okładać po gnatach bejsbolem z dziką rozkoszą. ;-))))

takie kanalie jak wy nie zasługują na litość. wynoście się z psp gnoje!

--
Runt

Data: 2020-08-26 06:59:34
Autor: Zenek Kapelinder
naziści współcześni
środa, 26 sierpnia 2020 o 08:37:32 UTC+2 Runt napisał(a):
[...]
Już ci raz tłumaczyłem że pizdziak vel runt dziura w dupie to na grupie jedna twoich ksywek. To jak coś co ciebie piszę to używam twojej ksywki żebyś wiedział że to do ciebie debilu. Inni też wiedzą o kogo chodzi jak cię nazwę pizdziak vel runt dziura w dupie. Jak bym napisał że Mietek jesteś debilem to nikt by tego z tobą nie skojarzył. Nie moja wina że masz tutaj taka a nie  inną ksywkę. Jak ci taka ksywka nie pasuje to zawsze możesz poprosić żebym jej nie używał. A ja zastanowię się czy warto do grzecznej prośby przychylić.

Data: 2020-08-27 08:24:34
Autor: Runt
naziści współcześni
W dniu 2020-08-26 o 15:59, kanalia i cwel Zenek Kapelinder pisze:

Już ci raz tłumaczyłem
POważnie? przy twoim iq <30? ;-0())))

że pizdziak

zenusiu, jak się miewa twoja łechtaczka wyszamotana przez u2?

vel runt dziura w dupie

zenusiu, cwelu zarażony żółtaczką uwielbiasz "doodbytniczo", prawda? ;-)))
to na grupie jedna twoich ksywek.

czyich zenusiu? koguciku na patyku! ;-)))

To jak coś co ciebie piszę to używam twojej ksywki żebyś wiedział że to do ciebie debilu.

zenusiu, nie obrazaj debili czyli siebie ;-)))

Inni też wiedzą o kogo chodzi

inni czyli kto? jakies stowarzyszenie stosunków doodbytniczych założyles? ;-)))

jak cię nazwę pizdziak vel runt dziura w dupie.

to wiadomo, że znów jakiś emerytowany nazista albo u2 spenetrował ci kichę stolcową! ;-)))

Jak bym napisał że Mietek jesteś debilem to nikt by tego z tobą nie skojarzył.

ty zenusiu kojarzysz mi sie jednoznacznie z idiotą genetycznym ;-)))

Nie moja wina że masz tutaj taka a nie  inną ksywkę.

a czyja kogucie? ;-))))

Jak ci taka ksywka nie pasuje to zawsze możesz poprosić żebym jej nie używał.

och łaskawco! jakiż ty jesteś spolegliwy! jaki wspaniały! ;-)

A ja zastanowię się czy warto do grzecznej prośby przychylić.

zastanów sie zenusiu. zastanów. ;-)))))

Data: 2020-08-25 16:20:36
Autor: u2
W dniu 25.08.2020 o 15:23, Runt pisze:
[...]

zrozumiałe szpuncik, że musisz gonić rywali od Rabieja:)))))))))))))))))))))

Data: 2020-08-26 09:05:34
Autor: u2
akalice suwalskie
W dniu 26.08.2020 o 08:36, Runt pisze:
[...]

ten Rabiej tobie się podoba, widać, że jesteście obaj homo niewiadomo szpuncik:))))))))))))))

Data: 2020-08-26 09:13:48
Autor: Runt
akalice suwalskie
W dniu 2020-08-26 o 09:05, pijaczyna u2 pisze:
[...]

ten Rabiej tobie się podoba,

chyba tobie zboczku ;-)))

widać, że jesteście obaj homo niewiadomo szpuncik:))))))))))))))

dbaj o zenusia. on potrzebuje twojej "miłości" ;-))))

Data: 2020-08-26 09:16:32
Autor: u2
akalice suwalskie
W dniu 26.08.2020 o 09:13, Runt pisze:
[...]

tak trzymaj szpuncik, będę tobie nadal kibicować, powodzenia szpuncik w twojej krucjacie na pspolityka:)))))))))))))))))

Zarobki w stołecznym ratuszu nawet trzy razy wi ększe niĹź w rządzie