Żarówka H4 - największa trwałość, Osram, Philips?

Data: 2010-12-08 23:19:31
Autor: Jacek
Żarówka H4 - największa trwałość, Osram, Philips?
Użytkownik "jedrek" <andx3wytnij@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cff3691$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
Jazda głównie po mieście więc nie zależy mi na strumieniu światła - ważne aby nie było gorzej niż standard.

od 1,5 roku jeżdze na komplecie bosch longlife h7, razem jakieś 30 tyś km i jeszcze świecą.
Jasność zadowalająca, kolor biały neutralny wpadający w ciepły.
Lampy 13-letnie, umyte reflektory "zwykłe", z perforowanym szkłem. Widmo światło-cienia wzorowe ___/____/
Nie zamierzam zmieniać na nic innego

Jacek

Data: 2010-12-09 08:46:52
Autor: PaweL
Żarówka H4 - największa trwałość, Osram, Philips?

...reflektory "zwykłe", z perforowanym szkłem. ...

Perforacje od kamieni?

(chciałeś chyba napisać "ryflowanym"?)

Żarówka H4 - największa trwałość, Osram, Philips?