Żarówka H7

Data: 2011-03-30 13:59:06
Autor: Glub
Żarówka H7
Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.
--
Glub
SWT-400

Data: 2011-03-30 06:56:06
Autor: Tytus
Żarówka H7
Siemka

*** Glub
 Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...
 zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..

Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
sklepie (n.p. firmowym Helli)
Marka nie ma znaczenia. Wszystkie "wzmacniane" zarowki maja znacznie
krotsza zywotnosc.

Data: 2011-03-30 18:28:34
Autor: Tytus
Żarówka H7
Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
sklepie (n.p. firmowym Helli)

jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM niż z "renomowanego sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
litości, przestań się kąpromitować

T.37

Data: 2011-03-30 11:32:13
Autor: siinski
Żarówka H7
On 30 Mar, 18:28, "Tytus" <Tytus1...@yahoo.com> wrote:
>Wazne zeby nie z hipermarketu. Optymalnie bylo by kupic w dobrym
>sklepie (n.p. firmowym Helli)

jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM ni z "renomowanego
sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
lito ci, przesta si k promitowa

T.37

Wbrew pozorom nie uważam żeby kolega się kompromitował. OSRAM kupiony
w dyskoncie bądź sieciowym supermarkecie i OSRAM kupiony w sklepie z
oficjalne dystrybucji marki to dwie żarówki tej samej marki.Jednak
sieci marketów i dyskontów kupując towar u producentów zamawiają jego
olbrzymie ilości tnąc jednocześnie podczas negocjacji ceny zakupu do
granic przyzwoitości.I rodzi to wśród producentów ,także tych
renomowanych tendencje do produkowania wersji "premium"swoich wyrobów
i taka kierowana jest do dystrybucji normalnymi kanałami,jak i wersji
"light quality" dystrybuowanej przez dyskonty i markety.Może to
np.przybierać formę że wersja "premium"danego towaru produkowana jest
w zakładzie macierzystym danej marki na terenie UE a wersja marketowa
w chinskich fabrykach danej firmy.I daleki jestem od twierdzeń że owa
dyskontowa wersja to śmieć,wszak jakość marki zobowiązuje o dbania o
nią,ale czasem zakup w tradycyjnej sieci dystrybucji nie kosztuje
wiele więcej i daje ( prawie:)) pewność najwyższej jakości wyrobu..
Nie twierdzę jednak że powyższe praktyki stosuje konkretnie OSRAM
jednak skala opisanego zjawiska jest  powszechna .

Data: 2011-03-30 11:32:24
Autor: siinski
Żarówka H7

Data: 2011-03-30 14:28:47
Autor: marider
Żarówka H7
W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

Szczerze wspolczuje ;)))

zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.

Ja kupilem dzis takie:

http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-led-w5w-gratis-i1526186712.html

Wieczorem wrzuce foty jaka jest roznica te vs oryginalne w R1.

Braciakowi do F4i tez takie wsadzilem i swieca calkiem niezle a cena nie powala na kolana. Z reszta nawet jak sie zwala, to zal nie bedzie i moze wsadze micro slima wtedy na jakies 6k K ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-30 06:57:47
Autor: Tytus
Żarówka H7
Siemka

***marider
 Ja kupilem dzis takie:
 http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-led-w5w-gratis-i152...
 Wieczorem wrzuce foty jaka jest roznica te vs oryginalne w R1.

Ochlon chlopie i nie rob wsi tak???

Data: 2011-03-30 14:53:59
Autor: Norbi
Żarówka H7
W dniu 2011-03-30 14:28, marider pisze:

[...]

Pogadamy jak Ci przyjdzie pojechac noca po mokrym....

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-03-30 17:19:13
Autor: J_K_K
Żarówka H7

Użytkownik "marider" <marider_CUT_@go2.pl> napisał w wiadomości news:imv7lp$h8h$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
Ja kupilem dzis takie:

http://moto.allegro.pl/zarowki-h7-xenon-8000k-55w-led-w5w-gratis-i1526186712.html

Gorzej tych pieniędzy nie mogłeś chyba wydać.
Za 40 PLN to można kupić np. 2 GE (tungsram) H4 +90%.
Nie dość, że obciach kolorystyczny , to efekt oświetlenia najgorszy z możliwych.
Homologacji pewnie nie ma.
Ochrony przed UV pewnie też nie.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-30 22:42:38
Autor: marider
Żarówka H7
[...]

http://tinyurl.com/676zzu7

Po lewej ta zarowa z linku wyzej, po prawej oryginalna. Jak sie nie sprawdzi to pojdzie won szybciej niz zostala zalozona a zarowki w R1 bardzo latwo sie wymienia :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-31 11:49:48
Autor: Glub
ĹťarĂłwka H7
marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:
[...]

Czekam na info po dalszych testach:)

Całe szczęście w SWT nie trzeba rozbierać całego przodu do wymiany:)
--
Glub SW-T400

Data: 2011-03-30 14:47:18
Autor: Marcin N
Żarówka H7
Użytkownik "Glub"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imv5ua$3l6$1@inews.gazeta.pl...

Padła mi żarówka H7 od świateł mijania...

zastanawiam się czy warto kupić jakąś z tych "lepsiejszych"..
Jak już to jaką? Philips? Osram? Tungsram? Tak by świeciła długo i jasno.

===============

Kup najtańszą. Będzie świecić tak, jak inne. Chyba, że zależy Ci na "50%" - ale to wiąże się zawsze ze skróceniem czasu życia żarówki.

Data: 2011-03-30 14:57:54
Autor: juhass
Żarówka H7
W dniu 2011-03-30 13:59, Glub pisze:
Padła mi żarówka H7 od świateł mijania... (...)
Tak by świeciła długo i jasno.

Nie da się. Albo długo (żarówka standardowa albo jakaś long life), albo jasno (żarówki +x procent). Długo i jasno to tylko xenon, ale nie polecam takiej przeróbki.
W samochodzie z h7 stosuje z reguły philips premium +50, choć ostatnio wsadziłem bosch +50%- różnicy nie widzę, cena też podobna. Philipsy u mnie żyją ok 8 miesięcy.
Ogólnie h7 ma dość krótki czas świecenia.

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Żarówka H7