Żarówka HS3 - Ślunsk i Zagłymbie

Data: 2009-09-01 19:12:24
Autor: Szymon
Żarówka HS3 - Ślunsk i Zagłymbie

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:8fb6vpby4vpd$.dlgpedaluje.ile.moze...
Cześć.
Może trochę OT, może nie... Bo w sumie to żarówka do lampki rowerowej.
Żarówka HS3 znaczy.
Dzisiaj zwiedziłem siedem sklepów w każdym słyszałem "a może spróbuje pan
tam...?". Niestety próbowałem i nie ma. Cyklotur kiedyś miał tę żarówkę,
ale nie ma...
Ktoś podpowie, gdzie to można kupić? Sklepy elektryczne i elektroniczne
sprawdziłem...

Rzeczywiście ciężko dostać taką żarówkę w sklepach stacjonarnych, w wysyłkowych już prędzej. Ja w Łodzi zwiedziłem kilka sklepów elektrycznych i rowerowych i nigdzie nie było. Ale w jednym zaproponowali mi chińską lampkę na dynamo z taką właśnie żarówką (koszt 7 zł/szt)

--
Pozdrawiam,
Szymon

Żarówka HS3 - Ślunsk i Zagłymbie