Zarowka/palnik

Data: 2009-10-24 22:58:40
Autor: Piotr
Zarowka/palnik
witam,
szukam zarowki:
10watt Hid symbol: M10N001
jakies propozycje rozsadne cenowo i lokalizacyjnie?
z gorki dzieki
Piotr

Data: 2009-10-25 10:22:06
Autor: 666
Zarowka/palnik
Konkretnie tego Hida Ci nie podpowiem, ale zapas żarówek halogenowych HLX Xenophod do latarki Kowalski robiłem po 9 zł/szt. w firmie
zajmującej się kompleksową sprzedażą wyposażenia do.... dyskotek, wieś śpiewa i tańczy ;-))
JaC

-- -- -

Data: 2009-10-25 11:03:40
Autor: Piotr
Zarowka/palnik
Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc15fn$fo0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ok, dzieki
aczkolwiek nie do konca jestem pewien czy zarowke halogenowa moge wlozyc
do HID-a

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-10-26 06:25:01
Autor: maciek_nurr
Zarowka/palnik
On 26 Paź, 13:04, "Piotr" <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hbvpq2$qk2$1news.onet.pl...

> witam,
> szukam zarowki:
> 10watt Hid symbol: M10N001
> jakies propozycje rozsadne cenowo i lokalizacyjnie?
> z gorki dzieki

ktos, cos, gdzies?

Hej Piotr,

Do jakiej latarki konkretnie potrzebujesz ten palnik. Jeżeli do UK (bo
tak w googlach mi wychodzi) to spróbuj u Roberta Jabłońskiego z CCR,
www.ccr.com.pl. Z tego co mi wiadomo to on jest przedstawicielem UK na
Polskę. Na eBay jest np.
http://cgi.ebay.pl/Underwater-Kinetics-Bulb-for-the-HID-Light-Cannon-100_W0QQitemZ360127130827QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item53d93feccb

Pozdrawiam!
Maciek

Data: 2009-10-26 14:47:14
Autor: Piotr
Zarowka/palnik
Użytkownik "maciek_nurr" <maciej.lagiewka@gmail.com> napisał w wiadomości news:8283cedf-55fe-414b-8f6b-8f2eba7d4139b18g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

dokladnie tak - uk light cannon 100 hid

to spróbuj u Roberta Jabłońskiego z CCR,
www.ccr.com.pl. Z tego co mi wiadomo to on jest przedstawicielem UK na
Polskę.

dzieki, sprobuje

[...]

troch drogo sprzedajacy liczy;(