Zarówki H7 - czemu takie drogie?

Data: 2010-08-13 11:22:24
Autor: Marcin N
Zarówki H7 - czemu takie drogie?
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

Data: 2010-08-13 11:35:40
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Fri, 13 Aug 2010 11:22:24 +0200, Marcin N napisał(a):

Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

Bo często się palą. Kup sobie duże pudło i zmieniaj zawsze po dwie. H7
świecą super, ale trwałość i cena to porażka. Testowane na kilku
samochodach i różnych producentach żarówek.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-13 02:49:44
Autor: Czarek Daniluk
On 13 Sie, 11:35, Przemysław Bernat <pber...@wp.pl> wrote:
> [...]

świecą super, ale trwałość i cena to porażka. Testowane na kilku
samochodach i różnych producentach żarówek.

W starym Golfie MK3 H7 wytrzymują około 2 lat, więc nie wiem skąd masz
takie dane o tym że tak często się palą :D
Większość przebiegu robię po mieście, więc często je włączam i
wyłączam.

Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
jeździć :(

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-13 11:57:46
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Fri, 13 Aug 2010 02:49:44 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
jeździć :(

W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku. Próbowalem nawet
Osram Night&Day, ale padły tak samo szybko jak zwykłe. H4 w podobnie
użytkowanych samochodach potrafią wytrzymać trzy lata.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-13 12:02:18
Autor: MZ
W dniu 2010-08-13 11:57, Przemysław Bernat pisze:
Dnia Fri, 13 Aug 2010 02:49:44 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku.
Eeee...mam od nowości fabryczne H7 w Foce II i ciągle świecą, już ponad
2 lata. Fakt że nie robię wielkich przebiegów (głównie miasto) ale
czasowo to tak ze 3 godziny dziennie świecą. Kwestia dobrych żarówek i
dobrej instalacji.

--
MZ

Data: 2010-08-13 12:03:07
Autor: Przembo
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1doxn0eb76j7$.1pzgxlytggr63$.dlg40tude.net...
[...]

Widocznie zależy od auta, u mnie Philipsy Premium wytrzymują dobre 30kkm z czego większość dystansu to kilka km jazdy, więc często żarówka startuje na zimno.

Pozdr

Data: 2010-08-13 19:58:59
Autor: jerzu
Zarówki H7 - czemu takie drogie?
On Fri, 13 Aug 2010 12:03:07 +0200, "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx>
wrote:

Widocznie zależy od auta, u mnie Philipsy Premium wytrzymują dobre 30kkm z czego większość dystansu to kilka km jazdy, więc często żarówka startuje na zimno.

U mnie H7 Philips Premium to maks 15 tys. km. Osram Silver wytrzymały
połowe tego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-13 12:04:13
Autor: J_K_K
Zarówki H7 - czemu takie drogie?
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1doxn0eb76j7$.1pzgxlytggr63$.dlg40tude.net...
W Astrze II i Focusie II nie dożywają nawet pół roku.

Zależy, co dla kogo znaczy pół-roku ;-)
30-35 kkm wytrzymują w Astrze H i G.

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-13 12:04:50
Autor: Patryk
ZarĂłwki H7 - czemu takie drogie?
Czarek Daniluk <cdaniluk@cdaniluk.com> wrote:
Ostatnie miałem żółte - lewa poświeciła półtora roku, prawa 2 lata i
zmieniłem dlatego tylko że nie można już na żółtych selektywnych
jeździć :(

A czemu? Rozporządzenie o warunkach technicznych się zmieniło? --
Patryk

Data: 2010-08-13 05:56:26
Autor: Czarek Daniluk
On 13 Sie, 14:04, Patryk <ab...@onet.pl> wrote:
Czarek Daniluk <cdani...@cdaniluk.com> wrote:
> [...]
> jeździć :(

A czemu? Rozporządzenie o warunkach technicznych się zmieniło?

Nawet tutaj coś pisali pod koniec zeszłego roku.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-13 12:06:15
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-13 11:49, Czarek Daniluk pisze:

W starym Golfie MK3 H7 wytrzymują około 2 lat, więc nie wiem skąd masz
takie dane o tym że tak często się palą :D
Większość przebiegu robię po mieście, więc często je włączam i
wyłączam.

Jesteś pewien że to H7? Golf nigdy nie był produkowany z lampami do żarówek H7.
Były albo H1+H1 albo H4, no chyba że masz jakieś tjuningowe lampy.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-13 03:53:51
Autor: Czarek Daniluk
On 13 Sie, 12:06, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

żarówek H7.
Były albo H1+H1 albo H4, no chyba że masz jakieś tjuningowe lampy.

Proszę się douczyć ;P Hella produkowała lampy "ala" Golf4 i w końcowym
okresie produkcji Golfa3 Kombi (1998-1999) można było sobie zamówić
samochód z takimi właśnie lampami jako wyposażeniem dodatkowym ;)
Dokładnie takie lampy: http://moto.allegro.pl/item1172194365_vw_golf_3_3_4_hella_oryginal_gladka_cabrio.html
(nie moja aukcja, pierwsza lepsza z brzegu).

W reflektorze siedzą 2 żarówki H7 :)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-13 13:25:40
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-13 12:53, Czarek Daniluk pisze:

Proszę się douczyć ;P Hella produkowała lampy "ala" Golf4 i w końcowym
okresie produkcji Golfa3 Kombi (1998-1999) można było sobie zamówić
samochód z takimi właśnie lampami jako wyposażeniem dodatkowym ;)

O proszę czyli jak nie patrzeć tuning :)

Data: 2010-08-13 04:36:06
Autor: Czarek Daniluk
On 13 Sie, 13:25, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> samochód z takimi właśnie lampami jako wyposażeniem dodatkowym ;)

O proszę czyli jak nie patrzeć tuning :)

Ja wiem czy można nazwać tuningiem upodobnienie MK3 z przodu do MK4 ??
nie mogę powiedzieć świecą całkiem ładnie :D

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-13 13:39:59
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-13 13:36, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Hmm może lepiej FL ale FL tyczyłby się wszystkich egzemplarzy z tego rocznika, a jeżeli jest to tylko jako dodatek na zamówienie to tjuning :P

Data: 2010-08-13 11:56:23
Autor: krzysiek82
Przemysław Bernat pisze:
Dnia Fri, 13 Aug 2010 11:22:24 +0200, Marcin N napisał(a):

Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

Bo często się palą.

palą się bo bańka jest mała, spora temperatura robi swoje. Ja płaciłem ostatnio 16zł za helle.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-13 13:51:10
Autor: J.F.
Zarówki H7 - czemu takie drogie?
Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w
palą się bo bańka jest mała, spora temperatura robi swoje.

Zaraz zaraz - zakladam ze projektowal je ktos z glowa i banka jest taka jak trzeba.
Banka halogenu musi byc odpwiednio goraca.

Ja płaciłem  ostatnio 16zł za helle.

Na allegro H4 od 4.58, a H7 od 3.99

Nie zebym polecal te najtansze, ale widac jaki  jest stosunek cen :-)

J.

Data: 2010-08-13 20:07:28
Autor: DoQ
J.F. pisze:

Zaraz zaraz - zakladam ze projektowal je ktos z glowa i banka jest taka jak trzeba.
Banka halogenu musi byc odpwiednio goraca.

No wlasnie. H3 powinna swiecic godzine ze swoja bańką ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-13 20:12:29
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-13 20:07, DoQ pisze:
J.F. pisze:

No wlasnie. H3 powinna swiecic godzine ze swoja bańką ;)

O H1 nie wspomnę ;)

Data: 2010-08-13 20:25:30
Autor: DoQ
Lewis pisze:

No wlasnie. H3 powinna swiecic godzine ze swoja bańką ;)
O H1 nie wspomnę ;)

Ano...
ATSD smiesnie sie teraz szuka zarowek na allegro.
Kiedys wytarczylo wpisac "żarówka H7" teraz trzeba "żarówka H7 -xenon".
XXI wiek cholera jasna.. ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-08-13 13:59:47
Autor: Axel
"Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> wrote in message
[...]

No patrz, a ja testuje na dwoch ostatnich samochodach i zmieniam zarowki mniej wiecej raz na poltora - dwa lata. A uzywam zwykle zarowek +50%. Jak kiedys na szybko kupilem zarowke "no name" to spalila mi sie po miesiacu, ale firmowe (Philips albo Osram) sprawuja sie dobrze.

--
Axel

Data: 2010-08-13 11:37:06
Autor: szymo
Marcin N pisze:
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?
bo jest popyt? H7 to najgorsza w konstrukcji z obecnie sprzedawanych żarówek.

Data: 2010-08-13 11:53:22
Autor: Przembo
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:i432sg$rcc$1news.onet.pl...
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

H7 też kosztuje 10zł, Hella H7 kupowana poza stacja paliw...

Pozdr

Data: 2010-08-13 20:04:39
Autor: DoQ
Marcin N pisze:
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

A te? http://allegro.pl/item1151332543_hella_zarowka_h7_12v_55w_okazja_okazja.html
Trzeba wiedziec gdzie kupowac, najdrozsze sa w marketach motoryzacyjnych.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-13 21:04:47
Autor: Jarek
W dniu 13.08.2010 11:22, Marcin N pisze:
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?

Drogie to są H13. Ostatnio przyciśnięty koniecznością kupiłem w serwisie
za 120PLN!

Jarek

Data: 2010-08-13 22:24:39
Autor: adresss
On Fri, 13 Aug 2010 21:04:47 +0200, Jarek <jarek@nospam.pl> wrote:

[...]

a nie uwazacie, ze to jakies kurestwwo, aby zarowka tyle kosztowala?
Kawalek metalu, szklana banka, i troche "lepszego" gazu.

--
ThinkXtra

Data: 2010-08-13 23:14:28
Autor: jerzu
Zarówki H7 - czemu takie drogie?
On Fri, 13 Aug 2010 21:04:47 +0200, Jarek <jarek@nospam.pl> wrote:

Drogie to są H13. Ostatnio przyciśnięty koniecznością kupiłem w serwisie
za 120PLN!

Albo H11.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-16 09:07:35
Autor: szymo
Jarek pisze:
[...]

ojapierdole zdzierstwo! tzn nie że dałeś drogo po prostu żeby pierdzielona żarówka tyle kosztowała to jakaś paranoja.

Data: 2010-08-14 02:56:29
Autor: Lew2
On 13 Sie, 11:22, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?
Pocieszę Cię, że masz tanie żarówki. Do mojego samochodu światło
mijania H11 po rabacie kosztuje 50 zł. I jeszcze wymieniam co pół
roku.

Data: 2010-08-14 05:20:11
Autor: Przemysław Gubernat
W dniu 2010-08-13 11:22, Marcin N pisze:
Czemu żarówki H7 są takie drogie?
H4 potrafi kosztować 10 zł a H7 grubo ponad 20. Skąd takie różnice?
Może CCC (cena czyni cuda ??) jak kupiłem "tanią" H7 wymieniałem po ok. 2
miesiącach. Aktualnie Philipsy premium mam założone ponad rok.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

Zarówki H7 - czemu takie drogie?