Zarowki LED-owe H1 H7

Data: 2017-09-29 16:55:38
Autor: Irokez
Zarowki LED-owe H1 H7
W dniu 2017-09-29 o 10:22, miumiu pisze:
Pelno tego na Allegro i Aliexpress... Testowal ktos takie H1, czy H7? Jak
sie one sprawdzaja jako swiatla mijania?

Ja bym raczej darował sobie takie wynalazki.
Niby jak ma się chłodzić LED zamontowany na takim małym pierdolniku z alu-blaszki wynikającym z ograniczenia wielkości żarówki H1 czy H7?
Mission impossible. To coś spłonie dość szybko.
I według mnie te niby wiatraczki to takie chłodzenie homeopatyczne.
Bo niby jak pod deklem ma być wymiana ciepła?
O ile da się z tym homeopatycznym wiatrakiem założyć dekiel, bo jak nie to już kompletnie poroniony pomysł na zasyfienie sobie optyki w lampie.

To już lepiej chiński xeon HID.

--
Irokez

Zarowki LED-owe H1 H7