Żarówki LED - pytanie o strumień świetlny lub jasność.

Data: 2011-12-13 18:27:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
Żarówki LED - pytanie o strumień świetlny lub jasność.

Użytkownik " e^x/dx" <dummywst@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc5u21$4gj$1inews.gazeta.pl...
Mam już dosyć obłażących z lakieru żarówek PY21W w kierunkowskazach.
Po paru miesiącach nie widać, że były zabarwione i "migacze" świecą
na biało. Wpadłem na pomysł, by zastąpić PY21W odpowiednikami LED,
ale wszystkie, które napotkałem świecą dużo słabiej od żarówek.
Czy są na rynku takie zamienniki, które mają strumień przynajmniej
odpowiadający 70% strumienia zwykłej żarówki?

zamiast kombinować z LEDami i męczyć sie z dopasowaniem elektrycznym i świetlnym kup raz porządne żarówki, drożej niż do tej pory i skończą sie Twoje problemy.
Jedz do ASO, albo kup na allegro, ale nie sortuj po cenie, zeby kupić najtańsze...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Żarówki LED - pytanie o strumień świetlny lub jasność.