Żarty na gali Pietrzaka

Data: 2017-06-25 12:29:58
Autor: prezydent San Escobar
Żarty na gali Pietrzaka
Podsyłam parę perełek, są przedniej jakości :DDDDDDDDDDD

" Żarty o blondynkach ("o brunetkach nie będzie, bo to byłby antysemityzm") i
Baracku Obamie ("w USA był Biały Dom, a potem Czarny Barak") przeplatał
patriotycznymi piosenkami."

"Wstajesz bez kaca wcześnie rano. Pozdrawiasz żony i rodzinę, a potem idziesz
na Warszawę, co w swojską zamienia się Medynę. Bazar na placach i alejach, z
góry muezini nawołują, tam ścięto tysięcznego geja, tu jakąś lesbę kamienują.
Na krótkiej smyczy trzymasz córkę, świadom łakomych oczu braci. Włożyła właśnie
nową burkę, wie - jak się puści, głowę straci."

"I tak zamiast "Kur nam zapieje i krówka zaryczy, będzie co wcinać, jak donosi
dziś PAP.
Świnia się tuczy, choć leży i kwiczy", grupa młodych ludzi odśpiewała "Kopacz
zakopie, Schetyna zaryczy, Mucha zaśpiewa o puczu, co padł, a bufetowa już leży
i kwiczy"."

Szydło: To zaszczyt, że mogę stać na scenie obok mistrza

Level: Pis :DDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-26 07:43:40
Autor: Dark Ice
Żarty na gali Pietrzaka

--

Jasio Pietrzak, pieszczoch PZPR. Jaki pan tacy słudzy.

CL

Żarty na gali Pietrzaka