Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli ja k żyć...

Data: 2019-12-23 04:52:24
Autor: Ukaniu
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli ja k żyć...
Czołem,
Taki niefart mnie spotkał, zarysowałem sobie głowicę po planowaniu.
Piękna była, gładka była a rysa akurat na powierzchni uszczelniaj±cej komorę. Przetarłem papierem do zaniku rysy. Zmierzyłem dołek czujnikiem -
wychodzi w okolicach 0,02. Niby nie dużo ale mnie denerwuje.
Uszczelka typowa oldtajmerska zwykła okuta metalowo miękka.
Moje rozumowe ja mówi zostaw i tak uszczelka sobie poradzi.
Moje perfekcyjne ja mówi poprawić! poprawić! Ale to nie tak prosto bo to głowica z Vki trzeba by lizn±ć minimalnie
A to zwykle tak nie wychodzi, sinik ma prawie 11 sprężania to zaczyna szybko rosn±ć. Trzeba by robić dwie. No dupa.
Robić czy zostawić? Pytanie dla tych co rozumiej± moje rozterki :-)

Pozdrawiam
-- -
Łukasz

Data: 2019-12-23 15:12:05
Autor: sirapacz
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak ĹĽyć...
zostaw!
lepsze wrogiem dobrego.
Ja miałem wyryte (na przylgni upg na bloku silnika) wkrętakiem kilka głębokich na 0,5mm....
zaszpachlowałem żywic± epoksydow±... działało doskonale.
u ciebie zdaj się na uszczelkę. Jak ci j± wypluje to będziesz miał pewno¶ć, że musisz.

Data: 2019-12-23 13:55:40
Autor: Ukaniu
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyl i jak żyć...
Dziękuję za odpowiedzi. Pewnie zostawię. Chyba, że jednak mnie szarpnie wnerw i pojadę do fachowca. Przez ¶więta może mi jednak przejdzie stan poczucia klęski z własnej winy. Przegl±dałem jakie¶ dane w sieci - pisz±, że nierównomierno¶ci miejscowe powinny się mie¶cić w granicach 0,02.
Wolał bym by upg nie wypluło bo to alusilowy blok i często takie co¶ kończy się złomowaniem.

Data: 2019-12-23 16:07:27
Autor: robot
W dniu 2019-12-23 o 13:52, Ukaniu pisze:
[...]

Rozs±dek mówi zostaw.

Data: 2019-12-24 07:47:33
Autor: Mateusz Bogusz
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak ĹĽyć...
On 23.12.2019 16:07, robot wrote:
Rozs±dek mówi zostaw.

Zgadam się. Ja dopiero co pufę z szufladami zrobiłem pod choinkę. Kiedy robiłem tapicerkę zorientowałem się że rozstaw szuflad inaczej pocięty niż miało być. Miałem wszystko robić od nowa, ale dokończyłem tapicerkę i następnego dnia już mi przeszło.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-12-24 08:53:38
Autor: ąćęłńóśźż
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak żyć...
Jakie masz sprężanie skarpetek w szufladach?

-- -- -

Data: 2019-12-24 08:58:38
Autor: FreyKol
Zarysowałem
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <a@e.pl> napisał w wiadomo¶ci

dopiero co pufę z szufladami zrobiłem pod choinkę.
Kiedy robiłem tapicerkę zorientowałem się że rozstaw szuflad inaczej
pocięty niż miało być.

Jakie masz sprężanie skarpetek w szufladach?

To zależy w której szufladzie,
czy w tej z wypranymi skarpetkami,
czy w tej z skarpetkami do prania.

Data: 2019-12-27 11:58:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak żyć...

"Ukaniu" a4b9a4c7-9333-4de0-b01e-d0eea8b46d70@googlegroups.com

: w okolicach 0,02

0,02 mm?

Głęboko¶ci tyle? Pozostałe wymiary?
Położenie? -- wzdłuż, w poprzek?...
Daleko od krawędzi czy blisko?...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-01-20 22:56:52
Autor: Ukaniu
W dniu pi±tek, 27 grudnia 2019 12:00:03 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

: w okolicach 0,02

0,02 mm?

Głęboko¶ci tyle? Pozostałe wymiary?
Położenie? -- wzdłuż, w poprzek?...
Daleko od krawędzi czy blisko?...

Rysa idzie przez ¶rodek od cylindra do krawędzi. W miejscu gdzie jest pier¶cień uszczelniaj±cy (okucie) komory spalania po wyszlifowaniu rysy powstał dołek w okolicach 0,02. Szeroko¶ci jakie¶ 10 mm. Tak jak papier 2000 pod palcem wyrobił. Głęboko¶ć mierzyłem czujnikiem 0,002/działka mocowany na podstawie któr± przesuwałem po powierzchni głowicy.

Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli ja k żyć...