Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak Ĺźyć...

Data: 2019-12-23 15:12:05
Autor: sirapacz
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak Ĺźyć...
zostaw!
lepsze wrogiem dobrego.
Ja miałem wyryte (na przylgni upg na bloku silnika) wkrętakiem kilka głębokich na 0,5mm....
zaszpachlowałem żywicą epoksydową... działało doskonale.
u ciebie zdaj się na uszczelkę. Jak ci ją wypluje to będziesz miał pewność, że musisz.

Data: 2019-12-23 13:55:40
Autor: Ukaniu
Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyl i jak żyć...
Dziękuję za odpowiedzi. Pewnie zostawię. Chyba, że jednak mnie szarpnie wnerw i pojadę do fachowca. Przez święta może mi jednak przejdzie stan poczucia klęski z własnej winy. Przeglądałem jakieś dane w sieci - piszą, że nierównomierności miejscowe powinny się mieścić w granicach 0,02.
Wolał bym by upg nie wypluło bo to alusilowy blok i często takie coś kończy się złomowaniem.

Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak Ĺźyć...