Zarysowanie u mechanika

Data: 2017-04-23 11:35:39
Autor: mural
Zarysowanie u mechanika
witam
ostatnio byłem sprawdzić jak naprawa mojego samochodu i zobaczyłem ze sa 2 sporej dlugosci rysy ktorych wczesniej nie bylo !!! powiedzialem to jakiemus mechaniakowi to powiedzial ze sie spoleruje i bedzie ok. ale rysy sa glebokie i polerka nic nie da. co zrobic w takim przypadku?

Data: 2017-04-23 11:50:03
Autor: Cavallino
Zarysowanie u mechanika
W dniu 23-04-2017 o 11:35, mural pisze:
[...]

Jak to co, kazać naprawiać.

Data: 2017-04-23 11:51:47
Autor: mural
Zarysowanie u mechanika
W dniu 2017-04-23 o 11:50, Cavallino pisze:
[...]

a jak bedzie wmawiał że ta rysa była?

Data: 2017-04-23 11:57:43
Autor: Cavallino
Zarysowanie u mechanika
W dniu 23-04-2017 o 11:51, mural pisze:
[...]

Poprosisz o protokół przyjęcia do warsztatu na którym to odnotował.....
Jak nie ma to jego problem, niech się nauczy cywilizowanych praktyk na przyszłość.

Oczywiście jak przyjdzie do sądzenia się, do będziesz musiał mieć świadków, że rysy nie było.

Zarysowanie u mechanika