Zarzad Drog

Data: 2011-02-09 16:13:17
Autor: leon
Zarzad Drog
Witam

Zastanawiam się jak ocenić sytuację. Potrzebuję daty wykonania oznakowania  poziomego na konkretnym skrzyżowania w celach dowodowych. Oznakowanie  wykonane w zeszłym roku. Złożyłem pismo w trybie informacji publicznej.  Otrzymałem informację iż Zarząd Dróg nie posiada informacji na temat  dokładnej daty umieszczenia znaku drogowego. Teraz mam zagwozdkę jak to  traktować jako zwykły bałagan w papierach  czy jako celowe odmówienie  informacji publicznej.
Kwestia czy dany znak był jest dosyć ważna bowiem na niej opiera się linia  obrony.

leon

Zarzad Drog