Zarzadanie uslugami w Orange

Data: 2009-11-22 12:30:45
Autor: Marvin
Zarzadanie uslugami w Orange
Witam

Posiadam kilka numerow (abo dla firm), czy ktos sie orientuje czy mozna zrobic tak zeby ustawic jeden numer jako glowny na ktory przychodza wszelkie kody autoryzacyjne. Chodzi o to ze kiedy chce wlaczyc jakas usluge przez orange online, na innym numerze to kod potwierdzajacy sesji i tak przychodzi na tamten numer (a ma go np. pracownik ktory jest gdzies w terenie) i to jest bez sensu.
Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

Pozdrawiam

Data: 2009-11-22 09:11:33
Autor: joker77
Zarzadanie uslugami w Orange
Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
telefonu.

Data: 2009-11-22 18:28:06
Autor: Marvin

"joker77" <tomek@phuola.com> wrote in message news:f555b7ae-7307-4604-b23a-6bba99aef871m16g2000yqc.googlegroups.com...
Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
telefonu.

Tylko jak ??

Data: 2009-11-22 12:24:08
Autor: joker77
On 22 Lis, 18:28, "Marvin" <nos...@nospam.com> wrote:
"joker77" <to...@phuola.com> wrote in message

Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
telefonu.

Tylko jak ??

Orange-OnLine / podsumowanie / powiadomienia

I tu w kolumnie "inny numer" wskazujesz ten główny.

Data: 2009-11-22 21:40:06
Autor: Marvin

"joker77" <tomek@phuola.com> wrote in message news:2a949aee-c783-41f2-9b2d-49412646470fo10g2000yqa.googlegroups.com...
On 22 Lis, 18:28, "Marvin" <nos...@nospam.com> wrote:
"joker77" <to...@phuola.com> wrote in message

Orange-OnLine / podsumowanie / powiadomienia
I tu w kolumnie "inny numer" wskazujesz ten główny.

To byla pierwsza rzecz jaką zrobilem, niestety nie działa, tak naprawde nie wiem o jakie powiadomienia chodzi bo kody autoryzacyjne dalej przychodza jak przychodzily.

Data: 2009-11-23 02:15:46
Autor: joker77
> [...]

wiem o jakie powiadomienia chodzi bo kody autoryzacyjne dalej przychodza jak

W pierw klikasz w przycisk "Zmień", w kolumnie  "Mój numer" zaznaczasz
nr na który maja przychodzić powiadomienia, hasła itd., dla
pozostałych numerów w kolumnie "inny numer" wybierasz z listy ten
numer telefonu na który maja przychodzić powiadomienia.
Następnie przycisk "zapisz" i powinno działać - przynajmniej mi tak
działa.

Data: 2009-11-23 11:41:31
Autor: Marvin

"joker77" <tomek@phuola.com> wrote in message news:4233c5af-fce0-4b7d-a350-12d0bcba29cax16g2000vbk.googlegroups.com...

[...]

To byla pierwsza rzecz jaka zrobilem, niestety nie przyniosla zupelnie zadnego efektu ale skoro to mozliwe bede meczyl BOK

Data: 2009-11-22 13:23:58
Autor: SDD

Użytkownik "Marvin" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:heb7d7$m59$1news.onet.pl...

Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

No coz, jesli umowy Ci sie pokonczyly, to po prostu przenies numery do Ery Lub Play - tam na pewno "dasie".
Jesli tych numerow jest wiecej, to po wystapieniu o przeniesienie moze si eokazac, ze "dasie" takze i w Orange :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-22 13:50:55
Autor: Marvin

"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:hebagt$tnn$1news.onet.pl...

[...]

Jesli juz mialbym sie przenosic to raczej do Plusa, jakos od Ery zawsze stroniłem ale ogolnie Orange mi odpowiada, praktycznie od zadnego innego opa nie da sie dodzwonic na tepsiane 0800 i wiekszych problemow technicznych z nimi tez nigdy nie mialem.
Ciekaw jestem jak to rozwiazuje rozwiazuja inni (wieksi) klienci, wiem ze w Erze da sie nawet podac liste numerow na jakie jest dozwolone dzwonienie z danego SIMa.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-22 13:53:04
Autor: .Zykfryd.
Marvin pisze:

[...]

Też kiedyś z tym walczyłem, ale skoro się nie da to teraz z każdą pierdółą dzwonie do BOK i proszę o zmianę, nie chciało się im udostępnić   możliwości samodzielnej zmiany to niech popracują.
A swoją drogą nawiązując do postu SSD nie jest to powód żebym szukał innego operatora, zmiany na koncie robie co kilka miesięcy a czasem rzadziej.

Data: 2009-11-22 18:29:00
Autor: Flo
Marvin pisze:
[...]

Jak jeszcze miałem numery w Orange to logowałem się ze swojego numeru i była opcja zmiany numeru na inny z konta po wpisaniu kodu abonenckiego i wówczas można było robić co się chciało.
Orange mi podpadło i wyniosłem się z prawie wszystkimi numerami do Plus'a, a dokładnie do simplusa i tutaj nawet w prepaidzie można zarządzać innymi numerami prepaidowymi (w tym obcymi) po wcześniejszej konfiguracji usługi.
Teraz z żony firmowego (zarejestrowanego) numeru w sim+ wszystkimi swoimi (zarejestrowanymi na mnie) pozostałymi numerami w sim+ zarządzam.

Co do połączenia z BOK dla firm (*600) to pamiętajcie, że na numerach aktywowanych i przedłużonych od początku października połączenie z BOK jest już płatne około 2zł.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-11-22 19:49:45
Autor: SDD
Zarzadanie uslugami w Orange

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hebsct$l2l$1inews.gazeta.pl...

Orange mi podpadło i wyniosłem się z prawie wszystkimi numerami do Plus'a, a dokładnie do simplusa i tutaj nawet w prepaidzie można -- Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027

Niedziela, a ten pracuje!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-22 20:20:11
Autor: Flo
Zarzadanie uslugami w Orange
SDD pisze:

Niedziela, a ten pracuje!

Widzisz.
Wszędzie pracę i interes wietrzysz.
Jak sobie przejrzysz w archiwum moje wypowiedzi to zauważysz, że pomagam i to bezinteresownie, a że sygnaturka taka, a nie inna to już inna sprawa.
Jakbyś nie zauważył to podpowiem też, że w tej wypowiedzi odpowiadałem zarówno w temacie Orange jak i Plus'a

Data: 2009-11-22 21:07:52
Autor: tl
[...]

W erze zarządzam numerem mojej mamy. Na jej numer przychodzi powiadomienie o zmianie
ustawień.

Zarzadanie uslugami w Orange