Zarzadanie uslugami w Orange

Data: 2009-11-22 13:23:58
Autor: SDD
Zarzadanie uslugami w Orange

Użytkownik "Marvin" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:heb7d7$m59$1news.onet.pl...

Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

No coz, jesli umowy Ci sie pokonczyly, to po prostu przenies numery do Ery Lub Play - tam na pewno "dasie".
Jesli tych numerow jest wiecej, to po wystapieniu o przeniesienie moze si eokazac, ze "dasie" takze i w Orange :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-22 13:50:55
Autor: Marvin

"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:hebagt$tnn$1news.onet.pl...

[...]

Jesli juz mialbym sie przenosic to raczej do Plusa, jakos od Ery zawsze stroniłem ale ogolnie Orange mi odpowiada, praktycznie od zadnego innego opa nie da sie dodzwonic na tepsiane 0800 i wiekszych problemow technicznych z nimi tez nigdy nie mialem.
Ciekaw jestem jak to rozwiazuje rozwiazuja inni (wieksi) klienci, wiem ze w Erze da sie nawet podac liste numerow na jakie jest dozwolone dzwonienie z danego SIMa.

Pozdrawiam

Zarzadanie uslugami w Orange