Zarzadzanie energia w starszych flagowcach

Data: 2020-04-16 14:44:17
Autor: J.F.
Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
Użytkownik  kawalerka napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:606cecea-63c2-4426-b8bf-326cb654655b@googlegroups.com...
Witam, poprosze pomóżcie mi wybrać. Chcialabym kupić telefon, myślę nad nowym fabrycznie najwyzszym modelem, ale nie z obecnej oferty najnowszych i tym samym najdrozszych flagowców danego producenta.

Samsung Galaxy Note 8 (2018), 3300 mAh  odpada, dużo narzekania w sieci na małą baterię w stos. do wielkiego ekramu i częste ładowanie.

Ja mam jakies starsze Samsungi ... zarzadzanie energia, to tam nie istnieje.
No moze i na poczatku istnieje, ale w miare instalowania aplikacji jest coraz gorzej.
I to w wiekszosci takich aplikacji, co wydawaloby sie, ze jak nie uzywane, to nic nie robia ...

Aczkolwiek ... moze to nie zawsze Samsung winny, np
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/masz-yanosika-wiesz-ze-jestes-czescia-sieci-sensorow-lokalizatorow-bluetooth/

A moze to tak bardzo baterii nie obciaza ?
Mam tez na innym telefonie, i jakos powoli baterie doi.

Czy apki bankowe ... przeciez trzeba Ci przyslac reklame sklepu, ktory mijasz ...

J.

Data: 2020-04-19 11:44:47
Autor: Uncle Pete
Zarzadzanie energia w starszych flagowcach
Ja mam jakies starsze Samsungi ... zarzadzanie energia, to tam nie istnieje.

Miałem różne przygody ze starszymi Samsungami, w jednym po większym obciążeniu wariowało zarządzanie energią co stwarzało wrażenie, że ma się zepsuta baterię. W drugim naładowanie potrafiło w dowolnej chwili spaść np. z 40% do zera. Ale od trzech lat mam Samsunga A3 (2017) i złego słowa nie mogę powiedzieć.

Zarzadzanie energia w starszych flagowcach