Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).

Data: 2012-03-23 11:13:05
Autor: _THX.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta - w szczególności czy jest sensowne BEZ posiadania rachunku w mBanku?
W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?

Data: 2012-03-23 12:29:48
Autor: Maciej Bebenek
"_THX." <j666@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta - w szczególności czy jest sensowne BEZ posiadania rachunku w mBanku?
W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?

Praktycznie doładowania za obrony na kartach czy spłatę kredytów. Zarządzania jako takiego praktycznie nie ma, jest billing. I to wszystko.

Data: 2012-03-23 15:40:26
Autor: J.F
Użytkownik "_THX."  napisał w wiadomości grup
Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta - w szczególności czy jest sensowne
BEZ posiadania rachunku w mBanku?
W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?

troche darmowych minut w miesiacu i mozliwosc automatycznych doladowan.

J.

Data: 2012-03-23 17:29:32
Autor: Pawel G.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Witam,

W odpowiedzi na maila od _THX.
z dnia: 2012-03-23 12:13:
Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta
nikt przy zdrowych zmysłach nie nazwie tego "zarządzaniem kontem" :]

- w szczególności czy jest sensowne
BEZ posiadania rachunku w mBanku?
tylko bilingi i to z 10(!) dniowym opóźnieniem

W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?
grosze za używanie kart

zapomnij też o jakiejkolwiek obsłudze via mail, tylko przez mLinię (koszt rozmowy 1PLN, nawet jak coś nawaliło z ich winy) do tego identyfikacja po numerze konta, więc... jak ktoś nie ma konta to pewnie go w ogóle nie obsłużą <rotfl>

Paweł

Data: 2012-03-23 22:33:46
Autor: Marcin Szumilas
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Quoted:
Pawel G. (ch03@op.pl)
in news:jki8dd$v8b$1node2.news.atman.pl

- w szczególności czy jest sensowne
BEZ posiadania rachunku w mBanku?
tylko bilingi i to z 10(!) dniowym opóźnieniem

I jeszcze przy każdym wejściu na billing muszę wpisać hasło z SMS-a...

Ale zaraz, te billingi są na https://www.mobile.pl/ . Chyba nie muszę mieć konta bankowego, żeby się tam logować?

MSz

Data: 2012-03-24 09:54:31
Autor: Pawel G.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marcin Szumilas
z dnia: 2012-03-23 22:33:

Nie musisz.

Paweł

Data: 2012-05-04 11:44:49
Autor: _THX.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
OK, ale czy jeśli przy wykupywaniu usługi / przejściu do mBank Mobile (Aspiro) od innego opa z podaniem wszelkich danych (firmowych) itp. trzeba na tej stronie mobile.pl rejestrować się od nowa, czy konto abonenckie powinno być tam już ustawione przez opa?

-- -- -
Nie musisz.

Data: 2012-05-08 20:31:06
Autor: _THX.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
No i odpowiedź od mBank mobile:
Powinno, ale nie było z "przyczyn technicznych, przepraszamy".
Wymaga wysłania wypełnionego formularza pocztą (i tylko pocztą).
Wtedy op ustawi konto abonenckie na stronie www.

-- -- -
jeśli przy wykupywaniu usługi/przejściu do mBank Mobile od innego opa z
podaniem wszelkich danych itp. trzeba na tej stronie mobile.pl rejestrować się od nowa, czy konto abonenckie powinno być tam już ustawione przez opa?

Data: 2012-03-24 01:16:16
Autor: Janeo
On 23 Mar, 12:13, "_THX." <j...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta - w szczególności czy jest sensowne
BEZ posiadania rachunku w mBanku?
W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?
Co daje posiadanie konta w mBanku:
- stałe, automatyczne doładowanie (np. co miesiąc) minimalną kwotą w
celu utrzymania aktywności konta, co pozwala na komfort nie pamiętania
o końcowej dacie;
- automatyczne doładowanie przy spadku wartości środków poniżej np.
kwotą minimalną 5 zł, co pozwala uniknąć zerwania rozmowy;
- w przypadku nieustawienia automatycznego doładowania jest możliwość
natychmiastowego doładowania SMS-em DARMOWYM (co oznacza wysłanie smsa
przy nagłej dezaktywacji konta), ściągającego żądaną kwotę z konta;
- konsultant mBanku (->telefonia) z numerem lokalnym łódzkim, co w
większej części tematów pozwala na uniknięcie płacenia 1 zł za
połączenia z BOK-iem (Plus)
Tak więc de facto mając konto w mBanku telefon pre-paid'owy ma pełne
cechy telefonu na abonament.

BEZ konta w mBanku nie ma tego co wyżej napisałem.
Bez konta można też założyć profil na stronie www.mobile.pl.

Data: 2012-03-24 11:20:27
Autor: Marcin Szumilas
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Quoted:
Janeo (janeo100@gmail.com)
in news:6cdaf5e8-a808-475b-84d0-3451483868669g2000vbq.googlegroups.com

- w przypadku nieustawienia automatycznego doładowania jest możliwość
natychmiastowego doładowania SMS-em DARMOWYM (co oznacza wysłanie smsa
przy nagłej dezaktywacji konta), ściągającego żądaną kwotę z konta;

No właśnie po dezaktywacji niestety nie działa.

MSz

Data: 2012-03-24 10:47:11
Autor: Janeo
On 24 Mar, 12:36, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sat, 24 Mar 2012 01:16:16 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):
> - automatyczne doładowanie przy spadku wartości środków poniżej np.
> kwotą minimalną 5 zł, co pozwala uniknąć zerwania rozmowy;

Tak szybko to dziala ?
Mnie doładowało po kilku minutach, to wystarczy.

Janeo (janeo...@gmail.com)

A to ćwoki... :-))

Data: 2012-03-24 12:36:20
Autor: J.F.
[...]

To juz nie zawsze jest zaleta, jak sie popatrzy na okresy waznosci w Tm i
Or.

[...]

A mozna zarzadzac wtedy innym telefonem ? Dziecka, babci ? J.

Data: 2012-03-24 13:58:03
Autor: Marcin Szumilas
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Quoted:
J.F. (jfox_xnospamx@poczta.onet.pl)
in news:13wleh5o9sd5d.1i9ntamjxu7jm$.dlg40tude.net

Bez konta można też założyć profil na stronie www.mobile.pl.

A mozna zarzadzac wtedy innym telefonem ? Dziecka, babci ?

Nie, bo jak widać logujesz się tam numerem telefonu. :)
Kilkoma numerami można zarządzać z konta bankowego. Ale tam nie ma billingu.

MSz

Data: 2012-03-24 16:30:46
Autor: J.F.
Dnia Sat, 24 Mar 2012 13:58:03 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):
J.F. (jfox_xnospamx@poczta.onet.pl)
Bez konta można też założyć profil na stronie www.mobile.pl.

A mozna zarzadzac wtedy innym telefonem ? Dziecka, babci ?

Nie, bo jak widać logujesz się tam numerem telefonu. :)

A to paru innym operatorom nie przeszkadza.

Kilkoma numerami można zarządzać z konta bankowego. Ale tam nie ma billingu.

Dobre i to.

J.

Data: 2012-03-24 15:53:10
Autor: Maciej Bebenek
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Kilkoma numerami można zarządzać z konta bankowego. Ale tam nie ma billingu.

Dobre i to.

Zarządzać w tym przypadku oznacza odczyt stanu konta (bez wskazania, czy
konto jest aktywne czy nie), doładowanie oraz włączenie/wyłączenie roamingu
czy GPRS-u.

Data: 2012-05-04 11:37:22
Autor: _THX.
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
A skąd ściągać bilingi?
I czy jest szansa na bilingi połączeń przychodzacych (coś mi się obiło o uszy, że u jakiegoś opa przychodzace są do zobaczenia na www)?

-- -- -
Ale tam nie ma billingu.

Data: 2012-03-24 15:28:51
Autor: Maciej Bebenek
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A mozna zarzadzac wtedy innym telefonem ? Dziecka, babci ?

Nie, kod autoryzujący przychodzi na telefon, na który się logujesz.

Data: 2012-03-24 22:12:56
Autor: Marek G
Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
Sat, 24 Mar 2012 01:16:16 -0700 (PDT), Janeo <janeo100@gmail.com>
pisal(a):

- automatyczne doładowanie przy spadku wartości środków poniżej np.
kwotą minimalną 5 zł, co pozwala uniknąć zerwania rozmowy;

Niestety nie jest aż tak dobrze. Ssanie w roamingu poza UE jest na
tyle intensywne, że nie zdążyło doładować przez przerwaniem rozmowy.

Tak więc de facto mając konto w mBanku telefon pre-paid'owy ma pełne
cechy telefonu na abonament.

Tak ogólnego kwantyfikatora bym raczej unikał.
Oddzwanianie w roamingu nie jest takie samo (tzn z jednego klawisza).
Wymaga wypuszczenia na wolność kota coś a'la *111*numer# (mogłem cos
pokręcić z tymi znaczkami) i mmobile dopiero zestawia połączenie.
Trochę upierdliwe, ale póki co nie zmieniam tego operatora.

--
Pozdrawiam - Marek

Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).