Zarzadzanie skrzynka sms w telefonie, czym?

Data: 2009-08-06 03:17:42
Autor: Drizzt
Zarzadzanie skrzynka sms w telefonie, czym?
no wlasnie, moje pytanie dotyczy oprogramowania ktore pozwoli mi (moze
w javie bo dla C902) zarzadzac skrzynka sms, kiedys mialem M55 i
moglem sobie tworzyc foldery po odbiorcach czy tematach i przerzucac
tam esy, moglem z nimi zrobic wiecej niz tylko skopiowac na sima
(ktory ma ograniczona pojemnosc) czy ktos cos takiego ma, widzial,
zna?

(wiem, wiem jest pc siut ale to jest aplikacja zew (ja chce miec takie
funkcje w telefonie) i na kazdym kompie musi byc zainstalowana poza
tym cos ostatnio nie ogarnia mi skrzynki sms - moze za duzo ich jest,
nie wiem no i potrafi wyslac jeszcze raz juz wyslane kiedys smsy)

dzieki i pozdr
lux

Zarzadzanie skrzynka sms w telefonie, czym?