Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Data: 2010-01-14 12:14:23
Autor: sofu
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
http://wiadomosci.onet.pl/2111146,11,podlasie_zarzut_dla_zakonnicy_za_pobicie_dziecka,item.html

Prokuratura Rejonowa w Augustowie przedstawiła zakonnicy Domu Pomocy
Społecznej w Studzienicznej (Podlaskie) zarzut naruszenia nietykalno¶ci
cielesnej kilkunastoletniej pensjonariuszki - poinformował rzecznik
Prokuratury Okręgowej w Suwałkach Ryszard Tomkiewicz.
W Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej mieszka pięćdziesięcioro
niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa,
autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie. Placówkę prowadzi
Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi.

Jeden z turystów nagrał latem ubiegłego roku amatorski film, na którym
widać, jak jedna z sióstr bije po głowie i szarpie za włosy niepełnosprawn±
dziewczynkę. Kiedy sprawa została nagło¶niona przez media, prokuratura
wszczęła z urzędu postępowanie wyja¶niaj±ce.

Tomkiewicz dodał, że na filmie widać, jak zakonnica bije dziecko, dlatego
nie było w±tpliwo¶ci, czy postawić jej zarzuty. Prokuratura sprawdza, czy
był to jednostkowy przypadek, czy w o¶rodku dochodziło do znęcania się nad
niepełnosprawnymi dziećmi. Prokuratura ma przesłuchać jeszcze jedn±
pensjonariuszkę w tej sprawie.

Zakonnica nie przyznała się do zarzutu. Za naruszenie nietykalno¶ci
cielesnej grozi jej do roku więzienia.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Najfajniejsze jest to ze mimo nakreconego filmu a wiec 100 % dowodu,
zakonnica nie przyznała sie do zarzutu.
Albo jak wiekszo¶c czarnych pasozytów płci obojga słuzacych Bestii, szatan
przejmuje nad nia kontrole i biedna nie zdaje sobie sprawy z tego co robi,
albo to juz normalne w katolicyzmie.  Czego dowodem sa idacy w zaparte na
masow± skale TW w czarnych kieckach że odajac sie Bestii nie słuzyli
jednocze¶nie SB?!

sofu

Data: 2010-01-14 12:18:03
Autor: abc
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
Miałe¶ kiedykolwiek do czynienia z dzieckiem upo¶ledzonym, które wpadło w histerię?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-01-14 12:25:19
Autor: sofu
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

--

A ty byles przez siostry zakonne wychowywany?

Sofu

Data: 2010-01-14 16:54:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 12:25:19 +0100, sofu napisał(a):

Miałe¶ kiedykolwiek do czynienia z dzieckiem upo¶ledzonym, które wpadło w
histerię?

A ty byles przez siostry zakonne wychowywany?

Gorzej. "Wychowywali" go "braciszkowie".

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2010-01-14 16:55:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 12:18:03 +0100, abc napisał(a):

Miałe¶ kiedykolwiek do czynienia z dzieckiem upo¶ledzonym, które wpadło w histerię?

No proszę. Nawet lefebrysta przyznaje mi i mi podobnym rację - że badania
prenatalne i usuwanie niepełnowarto¶ciowych płodów wykrytych w wyniku tych
badań jest pożyteczne.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2010-01-14 12:24:03
Autor: * he®sk *
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
On Thu, 14 Jan 2010 12:14:23 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

Zakonnica nie przyznała się do zarzutu. Za naruszenie nietykalno¶ci
cielesnej grozi jej do roku więzienia.

 proponuje bys zatrudnil sie tam na m-c i przykladnie pokazal
 jak postepuje sie z rozhisteryzowana, chora psychicznie, a
 zdrowa psychiczne dziewoja walaca na oslep plastikowym krzeslem.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-14 03:32:38
Autor: MH
[...]

Z tego wła¶nie powodu nie każdy nadaje się do tej roboty. Obydwoje z
abecadłem macie nasrane we łbach !!

MH

Data: 2010-01-14 13:44:28
Autor: mkarwan
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0c369bd8-ebae-441e-95dd-30b5120e1daar5g2000yqb.googlegroups.com...
Z tego wła¶nie powodu nie każdy nadaje się do tej roboty.

Możesz przecież założyć i prowadzić Dom Pomocy Społecznej dla
niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa,
autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie.
Na co czekasz?

Data: 2010-01-14 12:30:33
Autor: sofu
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "* heRsk *" <uebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

 jak postepuje sie z rozhisteryzowana, chora psychicznie, a
 zdrowa psychiczne dziewoja walaca na oslep plastikowym krzeslem.

Rozumiem, ze tam byłes i widziales jak to było?
I nauczyli cie, ze najlepsza metoda, to dac z pi±chy w łeb?

sofu

Data: 2010-01-14 12:36:40
Autor: WW
* he®sk * pisze:
[...]

Nikt tam się jej nie kazał zatrudniać.
Znęcanie się nad bezbronnymi dziećmi jest szczególnie obrzydliwe i w cywilizowanych krajach karalne.
Na szczęście jest dowód. Tym razem Wam nawet czarne kiecki nie pomogą.
Ciekawe, co dzieje siÄ™ w innych Waszych domach "pomocy".

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2010-01-14 12:41:36
Autor: sofu
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci
* heRsk * pisze:
> [...]

Nikt tam się jej nie kazał zatrudniać.
Znęcanie się nad bezbronnymi dziećmi jest szczególnie
obrzydliwe i w cywilizowanych krajach karalne.
Na szczę¶cie jest dowód. Tym razem Wam nawet czarne
kiecki nie pomog±.
Ciekawe, co dzieje się w innych Waszych domach "pomocy".

Pozdrawiam
  WW
-- -- -- -- -- --

Co sie w Polsce dzieje to sie nie dowiesz ale ostatnio irlandskie kotabasy
przepraszały za sworzenie dzieciom w takich domach piekła na ziemi.

sofu

Data: 2010-01-14 12:42:33
Autor: Artur Borubar
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał

proponuje bys zatrudnil sie tam na m-c ...

Wikary jeste¶ coraz bardziej żałosny z t± obron± agresywnych zboków.

Przemek
--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówi±c krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadz±cych próbował udowodnić, że WO¦P nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-14 13:30:25
Autor: Dzooo
* he®sk * pisze:
[...]

Czlowieku wez ta swoja stopke o jezdzie bez swiatel wykasuj. Napisz lepiej, aby ludzie wlaczali swiatla postojowe jak stoja. Jezdzilem 9 lat   ciezarowka i na przyklad bardzo sobie cenilem i cenie Niemcow, ktorzy popierdalajac wiecej jak 200km/h maja wlaczone swiatla przeciwmgielne. Takie auto w  dzien zawsze z daleka widzialem, byl czas na reakcje. W Polsce nie kazdy widzi 3 km przed soba sunacego 160km/h jednapasmowa droga idiote Polaka. Wsadz sobie w d... 4zl rocznie wiecej za paliwo, bo mozesz ktorego dnia wprasowac sobie gebe lacznie ze swoimi pasazerami w miedzy rozbite muchy w szczelinach chlodnicy mojego VOLVO. Ta fura zbiera sie blisko minute z 70-85km/h jak ma 30 ton na pace i raczej to ty bedziesz musial sie zastanawiac miedzy ktore drzewa spierdalac na bok, jesli Cieibe w pore nie zobacze i zaczne wyprzedzac. Ta strona, ktora promujesz ma tyle wspolnego z inzynierami co moje VOLVO FH12 z bolidem formuly  1.

Ostatnio widzialem na A4 babe, ktorej auto wyladowalo w rowie, laczenie z autem jakiegos niemca. Napisz lepiej aby polskie matoly co to im zawsze drogi zle nauczyli sie chociaz ze trzeba miec kamizelke odblaskowa ze soba i w nocy jak sie lata z pasa na pas i zatrzymuje pedzace samochodoy to sie ja zaklada.

Ujme to tak... Ktos madrzejszy od Ciebie wymyslil uzywanie swiatel w dzien a na ta strone to trzeba lac albo wystawic na hackthissite.com

Nie promuj durnoty bo do tego kraju nikt z mlodych nie wroci.

Data: 2010-01-14 13:42:38
Autor: mkarwan
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:himu3m$c8q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Możesz przecież założyć i prowadzić Dom Pomocy Społecznej dla niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa,

Data: 2010-01-14 14:33:32
Autor: sofu
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa,
autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ty zostań pilotem F16 albo nurkiem głebinowym.
A czemuz to ja miałbym taki dom zakładać? Co to za argument?
Do takiej pracy musza byc specjalne predyspozycje. Wiekszo¶ć ludzi ich nie
ma.
Ja zajmowałem sie juz w zyciu osoba niepełnosprawn± i wiem jak to jest.
Tym bardziej do takiej pracy powinni byc angazowani ludzie o odpowiednich
predyspozycjach, a nie siostry z ko¶cielnej zsyłki.
Zreszta chodzi o kłamstwa kieckowych. Co innego gdyby siostrzyczka
przyznała, ze pusciły jej nerwy lub cos w tym rodzaju.
Nie miadomo zreszta czy bicie podopiecznych nie bylo stałym elementem tej
"katolickiej" opieki?
Pamietaj o tym: kto raz uderzy ten bije stale! I bardzo prawdopodobne, ze
tam byl to element "wychowawczy".
Pewnie walac kaleki siostrzyczki odreagowywały swoje spierdolone zycie?!

sofu

Data: 2010-01-14 18:26:31
Autor: mkarwan
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hin68l$dc2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy istnieje jaki¶ Dom Pomocy Społecznej dla niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa, autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie założony i prowadzony przez tych którzy nie lubi± (delikatnie mówi±c) KK?

Data: 2010-01-14 21:20:42
Autor: Konstanty Wycirowski

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hinkp3$579$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A wyobraż sobie, że jest - a wła¶ciwie był - Zamek w Szczytnej ¦l±skiej. Ale jaki¶ pojebany starosta dał Zamek w prezencie Misjonarzom ¦więtej Rodziny i ci jako pierwszy dobry uczynek postanowili wywalić upo¶ledzonych na bruk.

Data: 2010-01-15 14:01:01
Autor: mkarwan
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> napisał w wiadomo¶ci news:hinub0$uvo$1news01.versatel.de...
[...]

I co założyli go  i prowadzili atei¶ci?
Proszę o link do informacji na temat tego DPS.

Data: 2010-01-15 17:40:23
Autor: Grzegorz Z.
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
Dnia Fri, 15 Jan 2010 14:01:01 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> napisał w wiadomości news:hinub0$uvo$1news01.versatel.de...
Czy istnieje jakiś Dom Pomocy Społecznej dla niepełnosprawnych dzieci, m.in. z porażeniem mózgowym, zespołem Downa, autyzmem, a także niepełnosprawnych fizycznie założony i prowadzony przez tych którzy nie lubią (delikatnie mówiąc) KK?
A wyobraż sobie, że jest - a właściwie był - Zamek w Szczytnej Śląskiej. Ale jakiś pojebany starosta dał Zamek w prezencie Misjonarzom Świętej Rodziny i ci jako pierwszy dobry uczynek postanowili wywalić upośledzonych na bruk.

I co zaĹ‚oĹĽyli go  i prowadzili ateiĹ›ci?
ProszÄ™ o link do informacji na temat tego DPS.

Wybierzcie się w końcu kiedyś na jakiś kurs obsługi Internetu i
wyszukiwarek, Urwan. Sami będziecie sobie wtedy mogli odnajdywać "linki do
informacji":

Dziennik „Polska” 5 maja jako główny news podał informację, że władze
dolnośląskiego uzdrowiska Duszniki nie chcą na swój teren przyjąć
niepełnosprawnych z pobliskiej Szczytnej. Dom Pomocy Społecznej w tej
miejscowości musi być zlikwidowany, bo neogotycki zamek, w którym placówka
się znajduje, trzeba oddać Misjonarzom Świętej Rodziny.

http://www.alternatywa.com/modules.php?name=News&file=print&sid=1725

Data: 2010-01-14 14:34:07
Autor: Jadrys
Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka
W dniu 2010-01-14 12:14, sofu pisze:

[...]

Zachowanie typowe dla "rasowych" złodziei, - złapi± j±/jego za rękę to mówi że to nie jego/jej ręka..

My¶lę jednak że sprawy nie należy rozpatrywać pod kontem  okrucieństwa zakonników... jeden przypadek to jeszcze nie reguła. Jest wiele zakonnic które nie skrzywdziły by nawet muchy. - Czarne owce znajduj± się w każdym ¶rodowisku.

Zarzut dla zakonnicy za pobicie dziecka