Zarzuty po ¶mierci dziecka i ochroniarski biznes burmistrza W³och

Data: 2019-10-30 12:21:43
Autor: Marek
Zarzuty po ¶mierci dziecka i ochroniarski biznes burmistrza W³och
W dniu 29.10.2019 o 15:32, u2 pisze:
ano, gnojki z pe³omafii u koryta, ci±gle niena¿arte ryje

Taki dowcip zas³yszany w SKM:

  Jak ³atwo zdobyæ 200 ty¶. z³.?

  Wystarczy byæ wp³ywowym cz³onkiem mafii PO i przejechaæ po Warszawie
  z otwartym oknem samochodu, a kasa sama wpadnie przez okno.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2019-10-30 12:55:39
Autor: Runt
W dniu 2019-10-30 o 12:21, Marek pisze:
[...]

200 tys? A có¿ to za kasa?
Za¿±daæ 40 mln ³apówki i nie pój¶æ do pierdla to jest dopiero wyczyn.
Mo¿na te¿ byæ senatorem o nazwisku Kogut i byæ pewnym ¿e kolesie wybroni±.

--
Runt

Data: 2019-10-30 14:38:46
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Tu jest grupa PRAWO, nieprawda¿?  No to wal do kurwy nêdzy *kiedy* "czyn
Koguta" (wed³ug twojej interpretacji jego karalno¶ci) siê przedawni i ¿e
ty jeste¶ niewierz±cy w to ¿e do tego czasu PO "odzyska prokuraturê".
Czy wstydzisz siê swojego ¿a³osnego braku wiary w Grzesia i Donaldzika? :-)

PiS *KIEDY¦* zostanie odsuniêty od ¿³oba w³adzy (centralnej).
To ¿e bêdzie to w 2023 ja oceniam na dzi¶ na 50%.  Zasadniczo
g³ownie dlatego ¿e musieliby pobiæ (na razie wyrównali) _¶wie¿utki_
rekord dwóch kadencji Tuska/PO.

--
A. Filip