Zasada wzajemności -tematy wizowe

Data: 2014-03-23 14:11:11
Autor: Stachu Chebel
Zasada wzajemności -tematy wizowe
A w dupie mam wizy amerykańskie. A po kiego wacka miełbym się tam wybierać?!

Tymczasem nie tylko oczekuję, lecz wręcz domagam się od rządu RP traktowania obywateli USA na zasadzie wzajemności w tematach wizowych. No bo niby z jakiego powodu powinna występować asymetria?

Data: 2014-03-23 22:25:32
Autor: silvio balconetti

Napisz najlepiej do rzadu RP, a nie na grupe, bo to nie jej kompetencje. A do USA warto pojechac. Popatrz se na moje obrazki, to moze zmienisz zdanie. http://www.flickr.com/photos/zabajawa/
--