Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?

Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?

Data: 2010-06-24 19:55:41
Autor: Przemek V
Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvtvgi$s99$1news.onet.pl...
Czesc.

Takie temy raczej do pokombinowania po co.
Jaka jest zasadnosc stosowania w dalszym ciagu u wiekszosci producentow choc jednego silnika benzynowego w duzych samochodach dostawczych. Typu Sprinter, LT (Crafter chyba juz niema), T5, itd itp.

Bo jak dla mnie:
kiedys byly zasadniczo mocniejsze i cichsze.
obecnie to hmm jakies zastosowania specjalne, nie wiem ze silnik ma byc cichy, odpalac przy mrozach.
Eksploatacja, jak ktos jezdzi po miescie ciagle zapalajac i gaszac pojazd - chyba benzynowy zdal by lepiej zadanie.
Mniej czesci do zepsucia i mniejszy ich koszt ?

Jakies inne uzasadnienie ?

Są kraje gdzie diesel jest albo sporo droższy od benzyny albo dużo gorszej jakości niż w Europie cywilizowanej. Może jak już mają silnik na takie rynki to oferują go też w innych krajach.

Dostawczaków to pewnie nie dotyczy ale w Grecji chyba do dzisiaj jest zakaz rejestracji prywatnych samochodów osobowych z silnikami diesla.

Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona