Zasady na grupie

Data: 2010-10-03 14:11:55
Autor: Askay
Zasady na grupie
Jak tu jest, odpisujemy nad tekstem czy pod tekstem? Wycinamy wcześniejszą treść czy piszemy pod śmieciami? Na różnych forach jest róznie więc się pytam.

Ahoj!

Data: 2010-10-03 14:38:51
Autor: wekon
Zasady na grupie
"Askay" <askaj@comsomol.ru> wrote in message news:4ca872f2$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Jak tu jest, odpisujemy nad tekstem czy pod tekstem? Wycinamy wcześniejszą treść czy piszemy pod śmieciami? Na różnych forach jest róznie więc się pytam.

Ahoj!

Ahuj pisz jak chcesz. Widać, żeś kolejny grupowy troll i spamer.

wekon

Data: 2010-10-03 16:56:05
Autor: pluton
Zasady na grupie

> Ahuj pisz jak chcesz. Widać, żeś kolejny grupowy troll i spamer.
>
> wekon

Pieprz się!

Facet, to nie ma byc rachityczne wymachiwanie palcem w bucie,
tylko kopy po jajach. Popraw sie.

Nullification

Data: 2010-10-03 18:43:53
Autor: Polok_prawdziwy
Zasady na grupie
pluton wrote:

> [...]
>
> wekon

Pieprz się!

Facet, to nie ma byc rachityczne wymachiwanie palcem w bucie,

Cheee..., cheee..., cheee...!

- tośmu pedzioł...

Data: 2010-10-04 12:01:46
Autor: Miglanc
Zasady na grupie

Użytkownik "Askay" <askaj@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:4ca89020$4$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hiiiiihhhhiiihahhahahahahahhaahaa! Nowy? Nie daj się tym palantom!

--

Zahir

Data: 2010-10-03 16:45:39
Autor: bolek
Zasady na grupie

[...]

To jakiś klon kupy, czy on sam ?

bolek

Data: 2010-10-03 15:22:11
Autor: pluton
Zasady na grupie
Jak tu jest, odpisujemy nad tekstem czy pod tekstem? Wycinamy wcześniejszą
treść czy piszemy pod śmieciami? Na różnych forach jest róznie więc się
pytam.

Tutaj kopiemy wroga po jajcach, z każdej pozycji: na stojšco, w kucki, na
leżšco.
Jak najmocniej, do krwi. Inych reguł nie ma.

Nullification

Data: 2010-10-03 16:16:27
Autor: Askay
Zasady na grupie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- pozdrawiam
Nullification

Zauważyłem! Trzeba będzie się przystosować! ;-)

Data: 2010-10-03 17:04:32
Autor: jadrys
Zasady na grupie
  W dniu 2010-10-03 14:11, Askay pisze:
[...]

Pod tekstem. A sygnaturki, o ile nie robi tego twój czytnik newsów - wycinamy.

Data: 2010-10-03 20:10:23
Autor: Tomy M.
Zasady na grupie
W dniu 2010-10-03 17:04, jadrys pisze:
[...]

   Dodam że wypada skracać długie cytaty, generalnie warto
by cytat nie był zbyt długi w stosunku do długości odpowiedzi.

--

Tomy M.

Data: 2010-10-04 20:50:50
Autor: jadrys
Zasady na grupie
  W dniu 2010-10-03 20:10, Tomy M. pisze:
[...]

No ale odpowiadanie na zdania wyrwane z kontekstu nie podniesie poziomu dyskusji. Raczej ja spłyci. I moim zdaniem nie powinno się skracać autorskich wypowiedzi drugiego grupowicza. Natomiast wskazane jest skracanie do absolutnego minimum tekstów wklejanych, tzw pasty.. jeżeli chce się wogóle na coś takiego odpowiadać.

Data: 2010-10-03 18:49:59
Autor: Polok_prawdziwy
Zasady na grupie
Askay wrote:

[...]

Ahoj...!!!

Napocontku psezywać ciem niebedem, ino kurtularnie siem spytom:

- uwielbios Maryna zwilgotnymi sparkami, cy chopcykuw...?

- ajak Maryny, to zcycorami wielgachnymi, cy wypryskami...?

- nosis kiece i grubom żyć mos...?

- abo do porofian siem zalicos...?

- cy twojim sefem i idolem PSYKRUTKO POKRAKA jest...?

- abo troseckem mondzejsy jeześ...?

To narazie syćkie zapytania - ciong dalsy nastompi...

Zasady na grupie