Zasady rozliczania PIT za 1991r

Data: 2019-03-12 11:48:08
Autor: J.F.
Zasady rozliczania PIT za 1991r
Użytkownik "Adam Klobukowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f30fa799-ce99-4f68-b7b4-a5bc65d0256c@googlegroups.com...
Szukam zasad rozliczania podatku PIT w Polsce, za 1991r., czyli samo rozliczanie następowało w 1992r., i było pierwszym podejściem polaków do PIT.

Ustawa nie wystarczy ?
Powinna byc na sejmowym serwerze, czy DzU ..

J.

Data: 2019-03-13 02:16:17
Autor: Adam Klobukowski
W dniu wtorek, 12 marca 2019 11:50:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Ustawa nie wystarczy ?
Powinna byc na sejmowym serwerze, czy DzU ..

Ustawa może być dla mnie za trudna do przetrawienia. W sumie szukam tylko listy odliczeń od dochodu.

AdamK

Data: 2019-03-13 10:34:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-03-13 o 10:16, Adam Klobukowski pisze:
[...]

Z ciekawości - po co ci to?

--
Liwiusz

Data: 2019-03-13 23:07:06
Autor: Adam Klobukowski
W dniu środa, 13 marca 2019 10:34:46 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Z ciekawości - po co ci to?

Potrzebuję kogoś skorygować ;)

AdamK

Data: 2019-03-14 09:00:23
Autor: ń
Zasady rozliczania PIT za 1991r
Kogoś w internecie?

;))

-- -- -
Potrzebuję kogoś skorygować

Data: 2019-03-14 01:05:10
Autor: Adam Klobukowski
Zasady rozliczania PIT za 1991r
W dniu czwartek, 14 marca 2019 09:00:26 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Kogoś w internecie?

Przecież jak czegoś/kogoś nie ma w internecie nie ma, to nie istnieje. Więc rzecz jasna że w internecie :P

AdamK

Data: 2019-03-14 10:47:55
Autor: ń
Zasady rozliczania PIT za 1991r
Eee, to nie pójdę po segregator z broszurą ;-)

Dla MS internet nie istnieje, taki wyraz jest nieznany słownikowi Office'a ;-)

-- -- -
rzecz jasna że w internecie

Data: 2019-03-13 10:49:16
Autor: ń
Zasady rozliczania PIT za 1991r
Czyli szukasz instrukcji do PIT?
Stare formularze i instrukcje są na stronach MF, ale jak stare?

-- -- -
szukam tylko listy odliczeń od dochodu.

Data: 2019-03-13 15:57:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Klobukowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8b0f91b8-d4e8-4b13-8972-b00b483148e1@googlegroups.com...
> [...]
Powinna byc na sejmowym serwerze, czy DzU ..

Ustawa może być dla mnie za trudna do przetrawienia. W sumie szukam tylko listy odliczeń od dochodu.

A to akurat powinno byc proste - beda gdzies w jednym czy kilku artykulach wymienione.
Dopiero pozniej sie skomplikowalo :-)

Bo broszurki to juz raczej nie znajdziesz ... chyba, ze grzecznie napiszesz gdziesz do ministerstwa, moze maja gdzies elektroniczna wersje i moze uda sie komus znalezc ...

J.

Data: 2019-03-13 19:26:54
Autor: Uncle Pete
Zasady rozliczania PIT za 1991r
Ustawa może być dla mnie za trudna do przetrawienia. W sumie szukam tylko listy odliczeń od dochodu.

To na pewno widziałeś - jest lista odliczeń, ale bez maksymalnych kwot: https://rozliczeniepit.pl/ulgi-i-odliczenia/historia-pit-od-1991-2015/

Zasady rozliczania PIT za 1991r