Zasady w Asian Divers

Data: 2010-11-18 11:58:41
Autor: travelller
Zasady w Asian Divers
Ostatnio spotkalem znajomych ktorzy nurkowali na Rangiroa z polska baza Asian Divers umiejscowiona na Pukhet w Tajlandii.

Istruktorzy tej bazy maja w powazaniu podstawowe zasady savoir vivre pod woda. Pozwalaja kursantom na dotykanie pod woda zolwi, przyklad ponizej:

http://niesprzedawajcieswychmarzen.wordpress.com/2010/10/03/nurkowanie-na-
rangiroa-17-21-09/20-hanus-z-zolwiem/

Co myslicie na temat takich zachowan? I nie mam tu na mysli kursantow, bo oni moga nie byc swiadomi ze to niewlasciwe zachowanie jesli nikt im tego nie powie, ale przede wszystkim mam na mysli ich istruktorów z Asian Divers...

Data: 2010-11-18 12:51:26
Autor: PesTYcyD
Zasady w Asian Divers
W dniu 2010-11-18 11:58, travelller pisze:
[...]

Nurkowałem z Asian Divers i złego słowa powiedzieć nie mogę a wręcz polecam. Świetna atmosfera i profesjonalne podejście.

Za to nurkowałem również z inną bazą na Phuket, której nazwy nie pamiętam, która odwaliła taki numer:

Pytają się ile mam nurkowań na koncie ja mówię że +150 i wpłacam zaliczkę. Na łodzi zostają mi przydzieleni "doświadczeni nurkowie". Między innymi laska która świeżo skończyła OWD razem z jej chłopakiem mieli po 18 nurkowań. Na liście wpisali nas:
Ja - 300 nurkowań
Dziewczyna po OWD - 100 nurkowań
Jej chłopak - 100 nurkowań
Do wody wskakuje ja i jeszcze trzy osoby plus przewodniczka. Skończyło się że ja pilnowałem dziewczynę po OWD przewodniczka trzymała za butlę jej chłopaka a przy wynurzeniu powietrze podawane z octopusa.

Data: 2010-11-18 21:00:52
Autor: Jacek Śliwicki
Zasady w Asian Divers

Bardzo fajna baza , nurkowałem w tym roku w Tajlandii .
Rewelacja , wszystko zagrało .

Co do żołwia - kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem ..... i nie jest to wina instruktorów bazy jak sugerujesz .

pozdro

jacek

Data: 2010-11-19 07:57:54
Autor: Zakrzówek Kraken
Zasady w Asian Divers
Cześć Traveller
Myślę że tak jak instruktorzy prowadzący bazy w różnych zakątkach świata proszą nurków aby jak najmniej ingerowali w życie spotkanych podwodnych stworzeń. To że czasami nurkowie nie stosują się do takich próśb i poniesieni chęcią wykonania np. zdjęcia dotkną żółwia nie jest dobre tylko na czym miało by polegać reagowanie. Pewnie po nurkowaniu mówią nie męczcie biednych zwierząt. Oczywiście może kiedyś za takie rzeczy będą wyrzucać z wody ale może w przyszłości za napastliwe meile będą wyrzucać ze społeczności internetowej. Z jednej strony dobrze że porusza się (poruszasz) takie kwestie z drugiej strony ja osobiście na podstawie zdjęcia czy nawet opowieści nurków nigdy nie twierdził bym że ktoś ma coś w "poważaniu"
Jestem ciekawy czy napisałeś najpierw o swoich spostrzeżeniach do Małgosi i Piotra z Asian Divers dając im szansę na skomentowanie twoich spostrzeżeń czy twoim pierwszym ruchem był anonimowy post na listę dyskusyjną. Piszę anonimowy ponieważ podpisujesz się nickiem a piszesz wymieniając konkretną firmę z nazwy. Oczywiście masz do tego prawo ale ja np. czekam na twój dalszy komentarz ponieważ też mam prawo wyrabiać sobie opinię na temat postaw ludzi zabierających publicznie głos w ważnych sprawach.
Czyli czy twoja wiedza na temat postaw instruktorów wynika tylko z oglądania zdjęć, czy też opowieści nurków czy innych źródeł.
Czy zadałeś najpierw pytanie ludziom z Asian Divers aby wyjaśnić swoje wątpliwości czy od razu napisałeś tutaj.

Maciek "Szczęściarz" Curzydło
www.kraken.pl

Z góry przepraszam za nie komentowanie postów, które w mojej ocenie są niegrzeczne lub nie merytoryczne.

Data: 2010-11-19 07:13:42
Autor:
Zasady w Asian Divers
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
 może w przyszłości za napastliwe meile będą wyrzucać ze społeczności internetowej.

Internet to nie Wersal, to lasek Buloński.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-19 10:37:40
Autor: jacekplacek
Zasady w Asian Divers
[...]

Cześć Maciek :) A nie jest to tak, że w danym miejscu obowiązują przepisy kraju do którego należy i ew. unormowania międzynarodowe? Dla mnie np. strzelanie do ryb pod wodą jest poza moim pojmowaniem humanizmu, ale daleki jestem od zarzucania łamania prawa miłośnikom takich polowań - skoro demokratyczny kraj wolą większości na takie praktyki pozwala. Nie dawno było w tv o rysiach. W Polsce te zwierzaki objęte są ochroną a bodaj w Estonii trwa regularny odstrzał, bo się namnożyły ponad miarę - akurat tutaj Polska dogadała sie z odkupieniem tych potencjalnych odstrzeleńców, żeby odnowić pogłowie u nas. Czyli w temacie postu - osobiście nie mam nic do tego czy ktoś pogłaskał żółwia po płetwie ani nawet nie mam nic przeciwko zupie żółwiowej - smacznego, jakby co :)

ale może w przyszłości za napastliwe meile będą wyrzucać ze społeczności internetowej.

Ależ oczywiście, że się wyklucza. Weź takiego rc, vel smok, vel $$, vel ryszard czarnecki - jednego z największych trolli i napastliwych szarlatanów. Za chamstwo i obrażanie userów wywalono go z najistotniejszych forów: forum nuras i forum DiveTrek a fora gdzie jako tako egzystuje to forum CS, sekta i jakieś inne mało znaczące - być może byłyby znaczące, ale ze względu na takie osoby jak rc mało kto się w nie angażuje. Ja nie wyobrażam sobie, żebyś na krakenowym forum tolerował takie hamskie zagrywy, jakie ten osobnik stosuje tutaj, bo jest to po prostu niezgoodne ze standardami każdej znanej mi federacji i Ty, jako właścieciel(pomijając oczywiste motywy normalnej chęci współrzycia i współistnienia) MUSIAŁBYŚ ingerować.

Data: 2010-11-19 11:36:33
Autor:
Zasady w Asian Divers
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
osoby jak rc mało kto się w nie angażuje. Ja nie wyobrażam sobie, żebyś na krakenowym forum tolerował takie hamskie zagrywy, jakie ten osobnik stosuje tutaj, bo jest to po prostu niezgoodne ze standardami każdej znanej mi federacji i Ty, jako właścieciel(pomijając oczywiste motywy normalnej chęci współrzycia i współistnienia) MUSIAŁBYŚ ingerować.

Kilka razy pokazywałem kulisy, wiele razy szedłeś Jacku Biernacki w pomówienia. Nazwiska piszemy z dużej litery. Nie wolno Tobie się domagać kultury od innych jak sam zachowujesz się nieodpowiednio.
Co do chamstwa to przeczytaj ten temat o sprzedarzy AO, nie rozmawiałeś ze mną a i tak wyszło gówno spod bawełny.
Doczekałeś się doskonałej recenzji "tomka Siennickiego".

"Cóż więc można zrobić?
Po pierwsze - czy wy faktycznie jesteście tak naiwni, że nie wiecie kto za tą kampanią stoi?

- Kto ma w swojej bazie nurkowej ołtarzyk nienawiści z moim zdjęciem?
- Kto godzinami przesiaduje przy ognisku z Ryszardem Czarneckim (smokiem, demolantem, $$) i obgaduje moją osobę?
- Kto ma w sobie tyle maniackiego uporu, żeby zamiast poprawić swój trym, za pomocą dynamometru "udowadniać" że pozycja nie jest ważna? Albo żeby filmować butelkę wody sodowej aby "udowodnić" że przesycenie nie ma znaczenia w chorobie dekompresyjnej? A wszystko po to, żeby w podważać wartość tego, czego ja uczę i co tworzę...
- Kto ma taką kloakę w głowie, żeby na swoje urodziny, zamiast się bawić z przyjaciółmi - filmować i umieszczać w internecie film z wypiętymi tyłkami?
- Kto został z poprzedniego środowiska wywalony za nieetyczne zachowanie? Czy myślicie, że akwizytorzy reprezentujący firmy farmaceutyczne, o których metodach marketingowych krąży opinia gorsza niż o tych stosowanych przez sprzedawców używanych samochodów, wyrzucają ze swojego grona za drobiazgi? Raczej - odkryli, że mają do czynienia z niebezpiecznym psychopatą i że mimo wszystkich korzyści które może im pozornie dać całkowicie zdemoralizowany i pozbawiony skrupułów oszust, uznali że per saldo lepiej się go pozbyć ze swego grona niż dać się wciągnąć w zależności od wariata...

Jeśli ten zawzięty psychol nie macza palców w tej obecnej kampanii przeciwko mnie, to znaczy, że w naszym nurkowym świadku jest naprawdę ogromna nadreprezentacja psychopatów..."

Nasz "Geniusz Bałtyku" zasuwa tezy których nie może udowodnić z prostego powodu to nieprawda. Ale nic to, on wie lepiej, jak na każdego psychicznie chorego przystało.

"Wiele osób sądzi, że teksty o masonerii, głupie uwagi o linkach wstawiane w wielu wątkach i obrzydliwe komentarze - są pisane przez wariata który WIERZY w to co pisze. Ja uważam inaczej. Te teksty tworzy faktycznie wariat, wariat chory nienawiścią do mnie oraz do wszystkich innych którzy nie nabierają się na jego firmowy uśmiech nr 5 i nie chcą dać się kupić za jego kasę. Ale te teksty pisze zupełnie rozmyślnie, nie wierząc w swoje słowa, ale wiedząc, że część z was jest tak naiwna, że wierzy w anonimowe wypowiedzi, część jest zbyt mało spostrzegawcza, by zauważyć, że listy podpisane moim nazwiskiem są wysyłane z sieci na warszawskiej Chomiczówce, a nie z Jastarni, Gdyni, czy Rocamadour gdzie przebywam gdy są one pisane, wie że uporczywe tworzenie czarnego PR wokoło mojej osoby powoduje, że tak czy inaczej trochę tej kloaki przyklei mi się do butów, a ta osoba, działając przez takich ludzi bez honoru jak demolant, oraz przez anonimowe wypowiedzi - mimo, że to ona właśnie ma tą całą kloakę w głowie - pozostaje względnie czysta..."

Za wszysko są winni masoni i kto jeszcze ?
Psychicznie chory człowiek Paweł Poręba widzi spiski, tam gdzie ich nie ma.
Jak sam zaleca mordercze dekompresje to jest wszystko w porządku, bez badań, publikacji, recenzji kogokolwiek, jest ponadto jak każdy wariat.

"Piszecie, że to ja mam ścigać tego wariata i zrobić z nim porządek. A ja odwrócę sprawę - to WY jeździcie do jego bazy. To wy kupujecie w jego sklepie. To wy uczestniczycie w imprezach robionych przez niego. To wy współtworzycie z nim fora i czasopisma. To wy finansujecie tego osobnika. Ja rozumiem, że czasem jest wygodnie jechać do bazy prowadzonej przez nieuczciwego człowieka, a nawet - przez wariata, psychopatę czy złodzieja. Wygodnie bo ma kilka łodzi, dobrą reklamę, albo bazę blisko stolicy."

Ile wypiłeś że widziałeś kilka łodzi nad Białym ?

" Ale to tylko wy możecie wyrugować z naszego środowiska takie osoby. Możecie je ignorować, wybierać bazy prowadzone przez uczciwych ludzi, nie uczestniczyć w internetowych dyskusjach z anonimami i trollami... im bardziej będziecie ich ignorować, tym mniejszy impact factor będą miały te osoby i ich przedsięwzięcia aż w końcu im się znudzi i odejdą od nas na dobre...
Pozostaje jeszcze jedna kwestia - Course Director który zrobił z tego gościa instruktora - doskonale wie, co robi ten osobnik i jakimi metodami. Utrzymując go w gronie instruktorów wiadomej organizacji deklaruje ciche poparcie dla takich metod marketingowych, dla tej całej kloaki lęgnącej się w chorych myślach tego człowieka.
Ten CD stara się utrzymać swój wizerunek jako osoby solidnej, rozwijającej się, dobrze szkolącej. Myślę, że brak działania w tej sprawie odbierzecie tak jak to powinno być odebrane: jako powiązanie jego osoby i całej jego organizacji z tym bagnem."

Kopniak PADI na ślepo, jak na psychicznie chorego przystało.

"pozdrawiam
Paweł Poręba
www.nurkowanie.nekton.com.pl"

Wystarczy zapytać dlaczego chadza na skróty i nie przechodzi normalnej procedury naukowych badań a mamy wybuch paranoii. Będą dręczyciele, masoni i kto jeszcze załapie się do listy nibynurków.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-19 19:14:45
Autor: jacekplacek
Zasady w Asian Divers
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
ciach, bo jakieś brednie
Tak cie boli, chłopaku, że wyleciałes z tamtych forów i społeczności? Ale to nie moja wina - sam na to ciężko zapracowałeś. I nie był to jakiś wyimaginowany spisek IANTD, bo na FDT poznali się na tobie sporo wcześniej. Chcesz poczuć jak smakuje kopniak w dupę od PADI? To się zarejestruj na Krakenie i pisz tam takie psychozy jak na CS - jakoś dziwnie jestem pewien, że jedyna osoba, która toleruje twoje brednie to kurzątkowski... Ale on też, jest jedyną osobą nawołującą publicznie do łamania prawa wobec swoich klientów i kręcącą skretyniałe filmiki z groźnbami wobec swoich klientów - miłe towarzystwo, nie ma co - normalne ZOO psychiatrii.

Data: 2010-11-19 20:20:42
Autor:
Zasady w Asian Divers
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): On 19 Lis, 20:14, " jacekplacek" <jaceki...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
  <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

nawołującą publicznie do łamania prawa wobec swoich klientów i kręcącą
skretyniałe filmiki z groźnbami wobec swoich klientów - miłe towarzystwo,

Zioniesz miłością bliźniego jak na polaka katolika przystało.
Przeczytaj łaskawie ten temat na groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/4df902704845044
7?hl=pl#

Dowiesz się że:

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-19 20:39:52
Autor: jacekplacek
Zasady w Asian Divers
[...]

... że potraficie manipulować tym forum do woli. Już kiedyś pokazałeś mi, jak w odpowiednim momencie potrafią znikać i pojawiać się moje posty. To dość dobitnie pokazuje, że nie ma co patrzeć na daty i godziny waszych wpisów. I ty masz czelność powoływać się na jakikolwiek kodeks etyczny? Na marginesie - kurzątkowskiego też obowiązuje, dokładnie ten sam.

Data: 2010-11-19 21:46:58
Autor:
[...]
-
kurzątkowskiego też obowiązuje, dokładnie ten sam.

Znowu Jacek Biernacki cierpi na rozdwojenie jaźni, podobnie jak Paweł Poręba, dlatego tak doskonale się rozumieją.

Jakieś Twoje merytoryczne posty na FCS kiedykolwiek były ?
Bo Leszka Nowaka tak jeszcze jednego IT TDI/SDI są, Trembowelskiego inst z TDI też są.
http://www.shark.net.pl/forum/viewforum.php?f=13
temat w którym skreśliłem kilka słów ma 5 krotnie większą ilość czytelników niż pozostałe w dziale.

On 19 Lis, 15:56, demolant <h...@tlen.pl> wrote:
On 19 Lis, 15:09, "Zakrz wek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:

> Jacek, musz przyzna , e wypowiedzi zar wno Smoka jak i twoje s dla mnie
> podobne. To znaczy dob r s w, sformu owa , kategoryczno os d w zar wno
> twoje jak i Smoka buduj niezbyt eleganck atmosfer .

Jest kilka różnic, panuję nad sobą. Mogę z prymitywem rozmawiać
kulturalnie, nie przyjemnie, czy uzywając słownictwa "IANTD Żabierek".
Druga różnica to jestem aktywnym patenciarzem, trzecia pamiętasz
przykład wody z nad Białego ?
Wiedziałeś jak policzyć czy będzie widoczny DCS. Ja byłem blisko,
Ciebie nie było, Jacka Biernackiego nie było wcale.
Wracając do pomysłów Pawła Poręby, skoro jestem jedynym w środowisku,
który może pokazać gdzie zrobił morderczy błąd, to nie warto mnie
poniżać.
Bo kim jest ten który próbuje poniżać, jak dostał łomot na polu na
którym uważa się za eksperta.

> Nie wiem co zrobi bym jak by na forum Krakena kto pisa w podobny spos b.
> Pewnie bym zablokowa , poniewa forum moderowane ma swoje zasady.
> Jednak bardzo si ciesz , e istniej lista dyskusyjna gdzie ka dy mo e pisa
> to co chce i w formie jaka mu si podoba. Cen wolno ci jest czytanie r nej
> klasy wypowiedzi w tym moich.

Nie martw się na zapas, nie ma na Twoim forum tematów które mnie
interesują i są na merytorycznie istotnym poziomie.

To teraz patrz jak dostałeś "po ryju"

 jacekplacek <jaceki...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
takie
> osoby jak rc mało kto się w nie angażuje.

Jesteś na tamtym forum ?
TAK
Masz tam swój dział ?
TAK
To już wiesz kim jesteś w oczach Jacka Biernackiego.

Jacku Biernacki na tym forum jest też Andrzej Baciński, Dominik
Graczyk, Marcin Dąbrowski, Michał Kosut, Jacek Trembowelski, Robert
Drozdowski, Maciej Curzydło,  był Leszek Nowak.
Znowu wyszedłeś na oszczercę.

Kodeks etyczny nurka TDI/SDIhttp://www.tdisdi.pl/kodeks.php

9. Nurek SDI i TDI poprzez akt dobrowolnego członkostwa w
organizacjach SDI i TDI jest w pełni świadom odpowiedzialności i
obowiązku promowania SDI i TDI oraz popierania wszelkich oficjalnych
decyzji i stanowisk reprezentowanych przez SDI i TDI. Wypełniając ten
obowiązek na rzecz swojej organizacji - nurkowie i instruktorzy SDI i
TDI powinni w szczególności:

a. Publicznie wspierać SDI i TDI jako organizację.

Jacku Biernacki strzeliłeś sobie w dupę z soli, kilka osób które są na
FCS jest z instruktorami z TDI.

pozdrawiam rc

Dowiesz się że sam sobie zrobiłeś przykrość mieszając z błotem, ludzi od których zależysz.

> Za chamstwo i obrażanie userów wywalono go z najistotniejszych forów:
forum
> nuras i forum DiveTrek.

Wiesz mam 2 zgłoszenia, przypomnij kto z FN ma choć jedno, kto z DiW, kto z CCR HD, kto z sekty ma 2 wiem, kto z FCS też wiem, kto z rebreathers.pl też wiem, kto z portalnurkowy także.
Liczba 2 może się niebawem zmienić.

Na razie Jacku Biernacki Ciebie niema na tym polu. Twoich "guru" także.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-19 13:46:01
Autor: tomq100
Zasady w Asian Divers
ha ha...
ciekawe jakie przepisy obowiązywały na "Kanonierce" ?
Najpierw patrzcie na swój ogródek a potem do sąsiada.
Jedyny komentarz to: "i kto to mĂłwi"

Data: 2010-11-19 15:09:19
Autor: Zakrzówek Kraken
Zasady w Asian Divers

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic5k1k$gf2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jacek, muszę przyznać, że wypowiedzi zarówno Smoka jak i twoje są dla mnie podobne. To znaczy dobór słów, sformułowań, kategoryczność osądów zarówno twoje jak i Smoka budują niezbyt elegancką atmosferę.
Zresztą myślę, że dlatego do tego stopnia za sobą nie przepadacie ponieważ każdy z Was chciałby być tutaj sam.
Nie wiem co zrobiłbym jak by na forum Krakena ktoś pisał w podobny sposób. Pewnie bym zablokował, ponieważ forum moderowane ma swoje zasady.
Jednak bardzo się cieszę, że istniej lista dyskusyjna gdzie każdy może pisać to co chce i w formie jaka mu się podoba. Ceną wolności jest czytanie różnej klasy wypowiedzi w tym moich.

MSC

Data: 2010-11-19 06:56:53
Autor: demolant
Zasady w Asian Divers

Data: 2010-11-19 17:02:46
Autor: Marek Fafka
Zasady w Asian Divers
Podaj od razu wszystkie adresy z których piszesz to sobie zaktualizuje kf-a, z góry dzięki.

MF

W dniu 2010-11-19 15:56, demolant pisze:
[...]

szarlatanĂłw.
Za chamstwo i obraĹźanie userĂłw wywalono go z najistotniejszych forĂłw: forum

Data: 2010-11-19 10:21:43
Autor: demolant
Zasady w Asian Divers
On 19 Lis, 17:02, Marek Fafka <fa...@gmail.com> wrote:

Pocałuj kolinę weisz gdzie, a spełnię Twoje życzenie.
Przejrzałem Twoje wpisy, Cienias jesteś.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-19 19:33:17
Autor: Jacek Śliwicki
Zasady w Asian Divers

Pocałuj kolinę weisz gdzie, a spełnię Twoje życzenie.
Przejrzałem Twoje wpisy, Cienias jesteś.

Ludzie , czy wy nie powinniście się czasem leczyć ???
Polecam leczenie zamknięte . Jest taka fajna miejscówka w Kocborowie koło Starogardu Gdańskiego .

Polecam , na pewno Wam się przyda .

jacek

Data: 2010-11-19 10:42:42
Autor: demolant
Zasady w Asian Divers
On 19 Lis, 19:33, "Jacek  liwicki" <geo...@neostrada.pl> wrote:

Polecam leczenie zamkni te . Jest taka fajna miejsc wka w Kocborowie ko o
Starogardu Gda skiego .

Jak wrażenia, skoro polecasz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-20 12:47:47
Autor: Sysek
rc i jacekplacek wy jesteście naprawdę p........i
Ludzie Wy naprawdę potrzebujecie leczenia !
Każde temat tu poruszany, kończy się waszymi osobistymi wycieczkami.
Niedawno temat aparatu do foto podwodnej , teraz macanie żółwia.
LECZCIE SIĘ !!

jacekplacek - czytając twoje posty dochodzi człowiek do wniosku, że jesteś jakimś starym zgorzkniałym ramolem któremu niejaki rc, demolant wymordował wszystkich znajomych i zgwałcił kota, pałasz do niego głęboka nienawiścią i każdy , powtarzam KAŻDY twój post tutaj zawiera w sobie przynajmniej ziarenko osobistej wycieczki w stronę tego gościa.
Zaczepiasz i tylko czekasz na reakcję, wiesz to też jest trollowanie.
Osobiste pytanie do rc...w sumie Ciebie też dotyczy.
Czy tak naprawdę ciężko się powstrzymać od ciągłego przytykania komuś ?

rc, demolant - czy jak Ci tam ? Ty chyba byłeś kiedyś jakoś skrzywdzony przez życie ??? przyznaj się, jako dzieciak byłeś małym grubaskiem w okularach jak denka od coca-coli i moczyłeś się przez sen jeszcze w podstawówce, wszyscy się z Ciebie śmiali i nie miałeś przyjaciół ???
Z to teraz sobie to odbijasz,
Jesteś alfą i omegą w każdej dziedzinie nauki, sztuki i cholera wie jeszcze czego. Na wszystko masz odpowiedź, twoje zawsze musi być na wierzchu. Lubisz wzbudzać zainteresowanie wokół swojej osoby, udzielasz się przy tym aktywnie we wszystkim i wszędzie , taki mały przerost EGO.
.... a mam osobiste pytanie... może niedyskretne ...ale walisz konia przed kompem jak widzisz odpowiedzi i reakcje userów na twoje posty ???
Jak do jest być trolem ? podnieca Cię to ?

kolina...kolina ??? czy przypadkiem to nie jest ten wszystkowiedzący na pl.rec.motocykle ?

Dobra , napisałem co mi i myślę , że sporej grupie ludzi tutaj, leżało na wątrobie.
A teraz jackuplacku i rc możecie radośnie odpisać i oczywiście zmieszać mnie z gównem , szczerze WISI MI WASZE ZDANIE O MNIE, szczekający na wszystkich pikuś sąsiada ma u mnie większy szacunek niż Wy dwaj.

Moja propozycja , wymięcie się numerami telefonów i nawtykajcie sobie w realu a nie robicie tutaj śmietnik z waszych osobistych wycieczek.

--
Sysek

Data: 2010-11-20 04:53:27
Autor: demolant
rc i jacekplacek wy jesteście naprawdę p...... ..i
On 20 Lis, 12:47, Sysek <sys...@poczta.onet.pl> wrote:

Jeste alf i omeg w ka dej dziedzinie nauki, sztuki i cholera wie
jeszcze czego. Na wszystko masz odpowied , twoje zawsze musi by na
wierzchu. Lubisz wzbudza zainteresowanie wok swojej osoby, udzielasz
si przy tym aktywnie we wszystkim i wsz dzie , taki ma y przerost EGO.

Pisałem to już wiele razy ale powtórzyć mogę, nie jestem
wszechwiedzący.
To że zajmowałem się różnymi sprawami to fakt, tak bardzo jesteś
nikim że Ciebie to denerwuje ?

... a mam osobiste pytanie... mo e niedyskretne ...ale walisz konia
przed kompem jak widzisz odpowiedzi i reakcje user w na twoje posty ???
Jak do jest by trolem ? podnieca Ci to ?

Masz bardzo ograniczony świat.

A teraz jackuplacku i rc mo ecie rado nie odpisa i oczywi cie zmiesza
mnie z g wnem , szczerze WISI MI WASZE ZDANIE O MNIE, szczekaj cy na
wszystkich piku s siada ma u mnie wi kszy szacunek ni Wy dwaj.

Możesz mówić w poziomie Jacka Biernackiego, czy umiesz mówić w moim ?
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47
Powiedz dlaczego taki SCR ma stabilne ppO2 (P-386700).
Jeśli nie odpowiesz dołączysz do grona wielu instruktorów nurkowania,
którzy uczą instrukcji, według innej instrukcji.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-20 18:18:18
Autor: Sysek
rc i jacekplacek wy jesteście naprawdę p........i

Pisałem to już wiele razy ale powtórzyć mogę, nie jestem
wszechwiedzący.
To się tak nie zachowuj, nie udowadniaj na siłę całemu światu, że jesteś nieomylny a inni to tępaki i prostaki.

To że zajmowałem się różnymi sprawami to fakt, tak bardzo jesteś
nikim że Ciebie to denerwuje ?
W sumie lata mi to, bardziej drażni mnie niemożność normalnego czytania grupy i prowadzenia dyskusji. Do spółki z kilkoma kolegami do bólu obrzydzacie to miejsce.

... a mam osobiste pytanie... mo e niedyskretne ...ale walisz konia
przed kompem jak widzisz odpowiedzi i reakcje user w na twoje posty ???
Jak do jest by trolem ? podnieca Ci to ?

Masz bardzo ograniczony świat.
:) skoro tak twierdzisz. A może spróbuj się zmienić to inni zmienią zadanie o Tobie. Przyznaję, z mojej strony te słowa to lekko chamska prowokacja. Ale naprawdę uwierz Mi takie pytania nasuwają się same.

[...]
No i widzisz szanowny kolego właśnie strzeliłeś sobie w kolano z własnej giwery.

Odpowiedź brzmi NIE MAM POJĘCIA O CZYM MÓWISZ :) hahaaha
Nigdy nie powiedziałem , że jestem jakimkolwiek instruktorem,
ba ...nawet nie mówiłem , że nurkuje. Powiedziałem po prostu co myślę o Twoim zachowaniu się w tym miejscu i nic ponad to.

A Ty radośnie zapędziłeś się w udowadnianie mi , że gówno wiem i moje miejsce jest w szambie.
Wiesz , teraz to mi naprawdę Ciebie żal.

pozdrawiam rc

--
Sysek

Data: 2010-11-20 10:39:03
Autor: demolant
rc i jacekplacek wy jesteście naprawdę p...... ..i
On 20 Lis, 18:18, Sysek <sys...@poczta.onet.pl> wrote:

To si tak nie zachowuj, nie udowadniaj na si ca emu wiatu, e jeste
nieomylny a inni to t paki i prostaki.

Pomyliłeś formy kontaktów międzyludzkich z tymi dla parobasów.
Dlatego Twój przekaz z góry jest skazany na barak uwzględnienia.

W sumie lata mi to, bardziej dra ni mnie niemo no normalnego czytania
grupy i prowadzenia dyskusji. Do sp ki z kilkoma kolegami do b lu
obrzydzacie to miejsce.

Twoje wpisy jak przejrzałem są tak mało ciekawe że zastanów się nad
sensem pisania.

:) skoro tak twierdzisz. A mo e spr buj si zmieni to inni zmieni
zadanie o Tobie. Przyznaj , z mojej strony te s owa to lekko chamska
prowokacja. Ale naprawd uwierz Mi takie pytania nasuwaj si same.

To już rozumiesz dlaczego nie jesteś traktowany serio.

> Mo esz m wi w poziomie Jacka Biernackiego, czy umiesz m wi w moim ?
>http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=47
> Powiedz dlaczego taki SCR ma stabilne ppO2 (P-386700).
> Je li nie odpowiesz do czysz do grona wielu instruktor w nurkowania,
> kt rzy ucz instrukcji, wed ug innej instrukcji.

No i widzisz szanowny kolego w a nie strzeli e sobie w kolano z w asnej
giwery.

Odpowied brzmi NIE MAM POJ CIA O CZYM M WISZ :) hahaaha
Nigdy nie powiedzia em , e jestem jakimkolwiek instruktorem,
ba ...nawet nie m wi em , e nurkuje. Powiedzia em po prostu co my l o
Twoim zachowaniu si w tym miejscu i nic ponad to.

Nie musisz być instruktorem żeby zaliczać się do klasy palantów.
Jak widzisz istnieją również inne cechy dzięki którym jesteś w gronie
części instruktorów od obiegów zamkniętych.

A Ty rado nie zap dzi e si w udowadnianie mi , e g wno wiem i moje
miejsce jest w szambie.

Sam siebie tam umiejscowiłeś.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-20 18:36:14
Autor: Leszek Kowalski
W dniu 2010-11-20 13:53, demolant pisze:

Powiedz dlaczego taki SCR ma stabilne ppO2 (P-386700).
Jeśli nie odpowiesz dołączysz do grona wielu instruktorów nurkowania,
którzy uczą instrukcji, według innej instrukcji.

A możesz wyjaśnić czemu on ma odpowiadać na pytanie dotyczące SCR (istniejącego tylko na szkicu) na grupie poświęconej nurkowaniu rekreacyjnemu? I dodatku w wątku dotyczącym zasad nurkowania w centrum nurkowym Asia Divers?

HINT:
Przeczytaj jak ta grupa się nazywa.
Przeczytaj FAQ tej grupy.
Przeczytaj netykietę.

Sam napisałeś, że nurkowanie rekreacyjne ciebie nie interesuje. Idź tam gdzie znajdziesz partnerów do dyskusji, tu jest miejsce dla nurków rekreacyjnych.

Chyba, że na tych innych, bardziej profesjonalnych forach też już zarobiłeś bana za chamstwo i socjopatyczne zachowanie.

Przy okazji, czy zgłoszenie 317583 to też twoje?

--
Lechu

Data: 2010-11-20 10:29:08
Autor: demolant
rc i jacekplacek wy jesteście naprawdę p...... ..i
On 20 Lis, 18:36, Leszek Kowalski <kowaII...@SKASUJTOgmail.com> wrote:

A mo esz wyja ni czemu on ma odpowiada na pytanie dotycz ce SCR
(istniej cego tylko na szkicu) na grupie po wi conej nurkowaniu
rekreacyjnemu? I dodatku w w tku dotycz cym zasad nurkowania w centrum
nurkowym Asia Divers?

Mylisz się, istnieje ta konstrukcja, dodatkowo nie zabija.

Przeczytaj jak ta grupa si nazywa.
Przeczytaj FAQ tej grupy.
Przeczytaj netykiet .

Czy w netetykiecie jest stosowanie pomówień, jakie właśnie
uskuteczniłeś.

Sam napisa e , e nurkowanie rekreacyjne ciebie nie interesuje. Id tam
gdzie znajdziesz partner w do dyskusji, tu jest miejsce dla nurk w
rekreacyjnych.

Chyba, e na tych innych, bardziej profesjonalnych forach te ju
zarobi e bana za chamstwo i socjopatyczne zachowanie.

Chyba znowu nie masz wiedzy ?
Co do FN, to została zablokowana możliwość pisania w dziale w którym
jestem ekspertem,
byłem zablokowany na IP ale na FN widniałem jako aktywny uczestnik.
Po roku wreszcze po ostrym wpisie na sekcie Dariusz Smosarski
zrezygnował z utrzymywania fikcji.
W aramch dlaszej szopki byłem przez Administratora FN zapraszany do
pisania w periodyku z formacie *pdf.
Zdecydowanie zrezygnowałem (perły przed wieprze)
Nie ma profesjonalnych forów na tym polu, na Konferencjach PTMHiTN
bywam.
Lecz i tam nie ma specjalistów od SCR ze zliczaniem wentylacji.
W AMW specjalizowano się w SCR CMF.

Przy okazji, czy zg oszenie 317583 to te twoje?

Osoby
Rodzaj osoby Nazwa Miasto Adres Kraj
(72) Twórca Czarnecki Ryszard PL
(73) Zgłaszający/Uprawniony Czarnecki Ryszard Toruń PL

Kiedyś na FN byłem o to pytany, szukaj w odpowiedziach "nurofenowi"
udzielonych.
On udawał że chce się zapytać, wiedziałem i nie tylko ja, że to
jedynie zaczepka.
On i jego "guru" i przydupasy, wymiękają na takich SCR.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-20 19:31:09
Autor: Haw
W dniu 2010-11-20 18:36, Leszek Kowalski pisze:
[...]

nie wiem tak do konca co chcecie osiagnac w tym watku.
sprawic zeby rc sie opamietal? nie da sie.
sprowadzi dyskuje do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem...
nawrzucac mu? macie mail do dyspozycji.
jedyne sensowne dzialanie to czekac cierpliwie jak chinczyk i nie reagowac. albo wyfiltrowac, zreszta na jedno wychodzi. kiedys mu sie znudzi, tak jak znudzilo sie na CS. cos tam niby pisze ale nikt sie nie czepia, co najwyzej wlasciciel forum grzecznie potakuje. na kilometr widac ze nie o to mu chodzi.

pozdrawiam,
Haw.

Data: 2010-11-20 10:53:53
Autor: demolant
On 20 Lis, 19:31, Haw <hawgr...@gmail.com> wrote:

W dniu 2010-11-20 18:36, Leszek Kowalski pisze:

Kolejny byt zakładany na szybko żeby się przyczepić.

nie wiem tak do konca co chcecie osiagnac w tym watku.
sprawic zeby rc sie opamietal? nie da sie.

No widzisz Hubercie W. masz rozpoznanie sytuacji.

sprowadzi dyskuje do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem...

Nie mogę ich sprowadzić do swojego poziomu. Wymagało by to wielkiego
wkładu pracy z ich strony.
Mnie wymyślenie tego SCR zajęło kilka sekund, po wpisie "czereśniaka"
na FN że nie ma suchych obiegów zamkniętych.
A sam Tomasz Rzepecki mówił że nurkował na 2 sytemowej IDA. Na KO2 to
suchy obieg, co widział na własne oczy Kurządkowski nad Białym.

[...]

Temat o morderczych pomysłach Pawła Poręby ma dobrą poczytność.
Swoją drogą tyle to powinieneś umieć policzyć samemu, żeby zobaczyć
błąd gruby jaki zrobił.
Brak umiejętnośi wyboru które warunki są ważniejsze, to naprawdę
żenada.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-20 21:43:39
Autor: Haw
W dniu 2010-11-20 19:53, demolant pisze:
[...]

tak jak juz wczesniej pisalem: jak chinczyk :-]

haw.

Data: 2010-11-20 22:26:21
Autor: demolant
On 20 Lis, 21:43, Haw <hawgr...@gmail.com> wrote:

tak jak juz wczesniej pisalem: jak chinczyk :-]

Owszem zachowujesz się jak element tłumu.
Gdy się nie boisz to się odezwiesz, gdy się boisz schowasz się w
tłumie.

Pytanie było proste, czy umiesz policzyć morderczą dekompresję ?
Może i umiesz, może nie.
Jeśli tak, to masz kłopot PP zrobił błąd, ale się boisz o tym
powiedzieć.
Ctrl C,  Ctrl V z Van der Walsem umiesz zrobić, czy umiałeś powiedzieć
jak zmieniają się parametry gazu dla mieszanin ?
NIE.

Jak chińczyk.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-21 17:13:51
Autor: Sysek
[...]

Masz rację.
Po prostu trzeba gościa ignorować. Dla dobra własnego zdrowia psychicznego, domyślnie jego posty zapodać jako śmieci i ignorować.

--
Sysek

Data: 2010-11-21 08:32:31
Autor: demolant
On 21 Lis, 17:13, Sysek <sys...@poczta.onet.pl> wrote:

Po prostu trzeba gościa ignorować. Dla dobra własnego zdrowia
psychicznego,

Nie wiedziałeś tego że trzeba być kimś, żeby nie zostać zmielonym.
Skargi "pisz na Berdyczów".

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-30 15:55:22
Autor: kasiaszymkowiakWYTNIJTO
Zasady w Asian Divers
Tia... widze ze watek sszedl na niepowazne docinki a temat jest naprawde istotny
Opinie o centrum nurkowym Państwa Babiaków bywaja naprawde rozne. Moja najlepsza psiapsiola byla z nimi na wyprawie na Borneo, ktora okazala sie jedna wialka klapa. Jeden z uczestnikow tego wyjazdu tak opisuje swoje wrazenia z niej:

http://www.travelforum.pl/opinie-turyst-w-informacje/7095-asiandivers-polskie-
centrum-nurkowe-na-phuket.html

Tak wiec jesli chodzi o profesjonalizm rowniez pod woda takie zachowania nie dziwia... A szkoda bo naprawde wiele zalezy od instruktorow. Miejmy nadzieje ze sie to zmieni, bo inaczej odwroca sie od nich klienci.

Pozdrawiam,
Kasia

 -- Wys&#179;ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

--