Zasady w Asian Divers

Data: 2010-11-30 15:55:22
Autor: kasiaszymkowiakWYTNIJTO
Zasady w Asian Divers
Tia... widze ze watek sszedl na niepowazne docinki a temat jest naprawde istotny
Opinie o centrum nurkowym Państwa Babiaków bywaja naprawde rozne. Moja najlepsza psiapsiola byla z nimi na wyprawie na Borneo, ktora okazala sie jedna wialka klapa. Jeden z uczestnikow tego wyjazdu tak opisuje swoje wrazenia z niej:

http://www.travelforum.pl/opinie-turyst-w-informacje/7095-asiandivers-polskie-
centrum-nurkowe-na-phuket.html

Tak wiec jesli chodzi o profesjonalizm rowniez pod woda takie zachowania nie dziwia... A szkoda bo naprawde wiele zalezy od instruktorow. Miejmy nadzieje ze sie to zmieni, bo inaczej odwroca sie od nich klienci.

Pozdrawiam,
Kasia

Ostatnio spotkalem znajomych ktorzy nurkowali na Rangiroa z polska baza Asian Divers umiejscowiona na Pukhet w Tajlandii.

Istruktorzy tej bazy maja w powazaniu podstawowe zasady savoir vivre pod woda. Pozwalaja kursantom na dotykanie pod woda zolwi, przyklad ponizej:

http://niesprzedawajcieswychmarzen.wordpress.com/2010/10/03/nurkowanie-na-
rangiroa-17-21-09/20-hanus-z-zolwiem/

Co myslicie na temat takich zachowan? I nie mam tu na mysli kursantow, bo oni
moga
nie byc swiadomi ze to niewlasciwe zachowanie jesli nikt im tego nie powie,
ale
przede wszystkim mam na mysli ich istruktorów z Asian Divers...
 -- Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

--

Zasady w Asian Divers