Zasiadanie w radzie miejskiej

Data: 2011-05-04 10:39:26
Autor: Confetti
Zasiadanie w radzie miejskiej
Witam,

Od kilku miesiecy w radzie mojego miasta zasiada osoba, ktora prowadzi siec
przedszkoli niepublicznych prowadzonych w mieniu komunalnym (wynajete od szkol).
Nim objal mandat radnego radcy prawni z ratusza wydali opinie, ze prowadzenie
przedszkola nie jest prowadzeniem dzialalnosci gosp. Po w/w sytuacji owczesny jeszcze nieradny zostal wykreslony wraz ze
wspolnikiem z rejestru dzialalnosci gosp. gdzie widnieli od kilku lat jako
samoistna spolka
Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?

Znam ustawe o samorzadzie gminnym, a dokladnie o paragrafie mowiacym o
prowadzeniu dzial. gosp.
Wydaje mi sie ze chcac ominac ten zapis w/w osoba popelnia przestepstwo...

mam racje?

--

Zasiadanie w radzie miejskiej