Zasięg i jakość Plush.

Data: 2019-12-10 18:01:56
Autor: PlaMa
Zasięg i jakość Plush.
Hej, podzielicie się opiniami jak jest z jakością i zasięgiem Plush? Mam teraz Lajt na Plusie i jest po prostu tragedia (zwłaszcza z internetem). To tylko Lajt ma taką jakość czy wszystko co leci na nadajnikach Plusa? Zastanawiam się nad Plushem, ale doświadczenia z aktualnym operatorem odstraszają mnie od nadajników Polkomtela.

Data: 2019-12-10 09:24:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Zasięg i jakość Plush.
Ja wciąż podejrzewam że Polkomtel coś kombinuje ;-) mam dual sima: plusha i niemiecki O2 i już kilka razy zaobserwowałem fenomen że tam gdzie plush zdychał, O2 w roamingu plusa miał nadal zasięg.

Data: 2019-12-10 20:25:48
Autor: pueblo
Zasięg i jakość Plush.
Witaj PlaMa, 10 gru 2019 w
news:5defcfba$0$499$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
[...]

NIe wiem czy byłaby jakaś zasadnicza różnica, ale PlusH to marka Plusa, a Lajt to Lajt.

Data: 2019-12-11 10:19:59
Autor: micial
Zasięg i jakość Plush.
W dniu 10.12.2019 o 18:01, PlaMa pisze:
[...]

Tak plush jako submarka plusa chodzi tylko po nadajnikach plusa.

Data: 2019-12-11 18:49:31
Autor: ANTI junta EUdSSR
Zasięg i jakość pluchty
micial wrote...
jako submarka pluchty

Buchaaachaaa!

submarka.... ... podZŁODZIEJ ma byc!

--
eutenhosil?ncionaminhabunda

Oto jak kalifat germanistan z
łatwością kolonizuje i ograbia kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-12-11 22:25:03
Autor: Czarek
Zasięg i jakość pluchty

W dniu 11.12.2019 o 18:49, ANTI junta EUdSSR pisze:
micial wrote...
jako submarka pluchty

Buchaaachaaa!

submarka.... ... podZŁODZIEJ ma byc!

A ty kim jesteś?

--
Czarek

Data: 2019-12-12 00:25:08
Autor: PlaMa
Zasięg i jakość Plush.
W dniu 2019-12-11 o 10:19, micial pisze:

Tak plush jako submarka plusa chodzi tylko po nadajnikach plusa.

I jak chodzi? Nie gubi zasięgu wewnątrz sklepów? Nie znikają kreski po wjeździe z miasta? Net chodzi jakby chciał a nie jakby udawał, że chodzi? Bo serio nie wiem czy to co przeżywam teraz z Lajt Mobile to mam traktować 1:1 z wszystkim co chodzi w Plusie, czy to tylko ten Lajt jest tak skrzywiony.

Data: 2019-12-12 10:01:05
Autor: xxx
Zasięg i jakość Plush.
PlaMa used his keyboard to write :
[...]

Nie mam pojęcia ale możliwe że w plusie mają priorytetowanie, czyli że najpierw plus, a potem ci co działają na plusie, a na plusie wbrew pozorom działa sporo mvo.
Na play też każdy narzekał że tak jest w roamingu ale w sumie teoretycznie nigdy się to nie potwierdziło. Ale coś może być na rzeczy.

Data: 2019-12-13 09:07:22
Autor: micial
Zasięg i jakość Plush.
W dniu 12.12.2019 o 00:25, PlaMa pisze:
> [...]
> chodzi? Bo serio nie wiem czy to co przeżywam teraz z Lajt Mobile to mam
> traktować 1:1 z wszystkim co chodzi w Plusie, czy to tylko ten Lajt jest
Zasięg traktuj 1:1, a na przeciążonej stacji to i priorytet nie pomoże.
Po drugie nie spodziewałbym się aby plush miał jakiś dużo większy priorytet od lajta.

Zasięg i jakość Plush.