Zasiedzenie w złej wierze

Data: 2009-10-25 19:01:03
Autor: Gen 101
Zasiedzenie w złej wierze
On 23 Paź, 19:13, "Ania Dolibog" <fit...@interia.pl> wrote:
Szanowni Państwo

W 2003r. za oszczędności całego życia zakupiłam pole od Agencji Rolnej
Skarbu Państwa (przetarg ustny).

Kiedy w roku 2008 zgłosiłam wniosek o warunki zabudowy na kilkanaście domów
miejscowy rolnik wystąpił do sądu o zasiedzenie (rolnik posiada już wiele
gruntów przejętych przez zasiedzenie).

Przedstawił świadków, że uprawia pole od czasów wojny, mimo, iż w czasie gdy
kupowałam były to nieużytki.

W chwili zakupu przeze mnie gruntu rolnik mógł się wykazać 28 letnim
władaniem.

Rolnik nie płacił żadnych podatków, nie był również wpisany w rejestrze
gruntów jako władający.

Pierwszą sprawę w sądzie przegrałam (po części z powodu zaniedbań prawnika
który był bardzo pewny siebie wygranej).

Będę się odwoływać - co zrobić, do kogo się zwrócić?

Serdecznie dziękuję za pomoc - zrozpaczona właścicielka.

zasiedzenie, a jak to wyglada w UE?
jesli ktos nabył coś w dobrej wierze to na sprzedajacym
odpowiedzialność, poza tym jak mozna mósić o zasiedzeniu po zakupie,
przecie w chwili zakupu chyba został powiadowmiony że jest właścieil,
bądź w sposób dorozumiany.
tak to każdt może przedstawic grupe swoich świadków i powiedzieć że od
tej miedzy do lasa to my od dziada pradziada zboże siali

Zasiedzenie w złej wierze