Data: 2009-07-17 20:49:04 | |
Autor: Maciek | |
Zasieg czy przeciazenie | |
Użytkownik "J.F."
Na telefonie trzy kreski, siec Era. A pozostałe sieci? No i nie wiem - testowac inne telefony, moze ktorys ma lepsza antene, czy reklamacje pisac. W odpowiedzi na reklamację przeczytasz: "sieć działa prawidłowo". M. |
|
Data: 2009-07-18 10:58:44 | |
Autor: Baluu | |
Zasieg czy przeciazenie | |
Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
Ps. Nokie najlepiej zbieraja zasieg. Mam na mysli tel do dzwonienia a nie do zabawy. Jesli chodzi o zasieg to 6230i idealna, e51 tez.. Sony Ericsonny, Samsungi, LG jesli chodzi o zasieg daruj sobie. |
|
Data: 2009-07-18 12:43:47 | |
Autor: J.F. | |
Zasieg czy przeciazenie | |
On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy. Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co najwyzej przyjac reklamacje" .. Ps. Nokie najlepiej zbieraja zasieg. No coz, chyba zabiore jednak pare telefonow i przetestuje. J. |
|
Data: 2009-07-18 13:25:01 | |
Autor: darnok | |
Zasieg czy przeciazenie | |
In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf4ax.com, *J.F.* wrote:
On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote: A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ? Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje ze sie zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie do planistow, albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach. Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :) -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2009-07-18 14:09:38 | |
Autor: Mariano Italiano | |
Zasieg czy przeciazenie | |
darnok napisal(a):
Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :) Etam zaraz "nic". Otworza BTS-a i podreguluja... ;) Wszyscy "techniczni" tylko marza, aby odbierac telefony od klientów i wysluchiwac placzu, ze "u mnie to chyba nie dziala tak, jak powinno" itp. -- -- Mariano Italiano |
|
Data: 2009-07-18 15:22:16 | |
Autor: J.F. | |
Zasieg czy przeciazenie | |
On Sat, 18 Jul 2009 14:09:38 +0200, Mariano Italiano wrote:
darnok napisal(a): jasna sprawa, ale czasem dzwoni techniczny do technicznego i w 5 minut sprawe zalatwia, a alternatywnie jest znacznie wiecej gadania, pism, reklamacji .. az w koncu klient zmienia operatora :-) J. |
|
Data: 2009-07-18 15:14:23 | |
Autor: J.F. | |
Zasieg czy przeciazenie | |
On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote:
In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf4ax.com, *J.F.* wrote: Ale statystyki trzeba chciec przejrzec.. Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :) Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" .. J. |
|
Data: 2009-07-18 16:40:07 | |
Autor: darnok | |
Zasieg czy przeciazenie | |
In news:kdi365p7pj722dmse74b71d99tq1mfsj614ax.com, *J.F.* wrote:
On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote: I robi to zaawansowana obsluga klienta a nie dzial techniczny. Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :) BTS to stosunkowo proste urzadzenie. To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy... twoj telefon :) I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc decyzji (handovery itp itd). Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje zasiegu wszedzie. I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na cale szczescie :) -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2009-07-18 18:43:35 | |
Autor: J.F. | |
Zasieg czy przeciazenie | |
On Sat, 18 Jul 2009 16:40:07 +0200, darnok wrote:
Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny TO czemu takie drogie :-) To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy... twoj telefon :) moj telefon mierzy tylko w jedna. I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc decyzji (handovery itp itd). Czyli kolejna rzecz do powiedzenia klientowi, skoro telefon to wysyla Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje zasiegu wszedzie. A obsluga klienta w ogole bedzie probowala rozwiazac czy "zasiegu nie gwarantujemy, zyczymy dalszej serdecznej wspolpracy". J. |
|