Zasięg i jakość Plush.

Data: 2019-12-10 20:25:48
Autor: pueblo
Zasięg i jakość Plush.
Witaj PlaMa, 10 gru 2019 w
news:5defcfba$0$499$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
Hej, podzielicie się opiniami jak jest z jakością i zasięgiem Plush?
Mam teraz Lajt na Plusie i jest po prostu tragedia (zwłaszcza z
internetem). To tylko Lajt ma taką jakość czy wszystko co leci na
nadajnikach Plusa? Zastanawiam się nad Plushem, ale doświadczenia z
aktualnym operatorem odstraszają mnie od nadajników Polkomtela.

NIe wiem czy byłaby jakaś zasadnicza różnica, ale PlusH to marka Plusa, a Lajt to Lajt.

Zasięg i jakość Plush.