Zasilacz 400-450W - jaki?

Data: 2012-04-12 09:34:35
Autor: zlotowinfo
Zasilacz 400-450W - jaki?
Uzytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisal w wiadomosci news:zgw1ngm8jbuc$.dlghell.heaven...
Witam

Jakie najmniejsze zlo kupic za okolo 150-170zl by moglo zasilac kompa z C2D
(TDP 100-110W), z jakas slaba, pasywna karta graficzna?
Wiecej budzetu nie ma, a ze nie jest to niestety zbyt duzo i latwo trafic w
badziewie to pytam :/
Albo przez odwrocenie pytanie: czego NIE kupic?

Fajnie, zeby zasilacz mial wiatrak 12 lub 14 cm, by halasowal jak najmniej.

zapewne masz juz jakis zasilacz
jak nie boisz sie robótek recznych to wytnij w obudowie zasilacza otwór na wentylator i go zamontuj, mysle cos takiego zrobic z moim, wentyle juz mam

http://allegro.pl/i2260585862.html

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-12 13:32:40
Autor: R.e.m.e.K
Zasilacz 400-450W - jaki?
Dnia Thu, 12 Apr 2012 09:34:35 +0200, zlotowinfo napisał(a):

zapewne masz juz jakis zasilacz

Mam i jest ok, ma wentyl 14cm. Ten "poszukiwany" teraz nie jest dla mnie.

jak nie boisz sie robótek recznych to wytnij w obudowie zasilacza otwór na wentylator i go zamontuj, mysle cos takiego zrobic z moim, wentyle juz mam

http://allegro.pl/i2260585862.html

Wiesz, zamiast tracic czas na reczne robotki wole popracowac w moim zawodzie
a za zarobione pieniadze kupuje sobie dobry zasilacz z gwarancja ;-P

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-04-12 16:35:35
Autor: zlotowinfo
Zasilacz 400-450W - jaki?
Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:1wrpnmjbuwyts.dlghell.heaven...
[...]

no masz troche racji, ale....

ja lubię poexperymentować
4 wentyle 12cm, 4 przełączniki z przodu 12v/5v
grafa/zasilacz/proc/dodatkowy z przodu na dole

na tym samym panelu przełączniki domofonu
1. przełączanie głośnik koło komp a domofon na ścianie
2. otwieranie domofonu
3. włączenie nasłuchu z domofonu