Zasilacz 550-600W

Data: 2009-09-01 01:36:57
Autor: .Peeter
Zasilacz 550-600W
"Norbert" wrote:
Chcialbym kupic jakis sensowny zasilacz 550 do 600W, ktory oferowalby mocna
linie 12V oraz posiadal dwie wtyczki zasilajace do karty graficznej (np.
adeon 4780) oraz jak najwiecej wtykow dla SATA (do napedow PATA moze nie
miec w ogole).

Ostatnio szukałem zasilacza "na zaraz" o dokładnie takich parametrach,
po przeszukaniu sklepów okazało się, że jedyną sensowną opcją był
Tagan SuperRock TG-600 U33II (600W), bo tylko taki spełniał wymagania
i był dostępny w sklepie od ręki.

Wrażenia:
+ fajne wykonanie, przewody w oplocie, ogólnie sprawia solidne wrażenie
+ długie kable, bogaty wybór wtyczek
- brak odpinanych kabli
- troszeczkę głośniejszy niż mój poprzedni zasilacz - Seasonic S12 430W.

Mało ważne drobiazgi:
+ ładne pudełko, dołączona instrukcja obsługi
- ubogie wyposażenie - zasilacz, kabel zasilający, dwie opaski zaciskowe
  i cztery czarne śrubki mocujące

Ale ciągnie cały sprzęt bez problemu, 2x PCIE 6 pin są, wszystko fajnie
działa. Jak nie zależy Ci na odpinanych kablach, mogę śmiało polecić.
W tej chwili pracuje na nim C2D 6550 @ 3.0GHz, 2GB DDR2, GTX260, DVDRW,
2x HDD, Asus Xonar DX i cała masa urządzeń USB. Co ciekawe - procesor
nie był stabilny przy 3.0GHz na poprzednim zasilaczu, max mogłem ustawić
2.8GHz. Teraz wszystko bangla.

Gdybym miał możliwość poczekania kilka dni na przesyłkę pewnie bym
wybrał coś z modularnych konstrukcji Seasonica, nie mogłem, mam Tagana,
jestem zadowolony. Obawiałem się wszelkich urban legend o piszczących
cewkach i innych niedogodnościach - nic takiego nie występuje. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Zasilacz 550-600W