Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%

Data: 2011-03-04 16:52:36
Autor: WiesłaW
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
Dnia 04-03-2011 o 15:53 pw napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%

Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden
to daj znać.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-04 17:05:07
Autor: Hades
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
Użytkownik "WiesłaW" poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%

Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden
to daj znać.
WiesłaW

 ===================================

Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes to
jeszcze taki zielony kruk.
AM

Data: 2011-03-04 17:09:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
Hello Hades,

Friday, March 4, 2011, 5:05:07 PM, you wrote:

Użytkownik "WiesłaW" poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%
Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden
to daj znać.

Ty tak powaznie?

A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

Mam conajmniej

"co najmniej"

2 sztuki

Pochwal się nazwą producenta.

tak wiec nie jes to jeszcze taki zielony kruk.

Zielony?

Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.

--
Best regards,

Data: 2011-03-04 17:16:34
Autor: Hades
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"
[...]

Jak sobie ustawisz czytnik zeby wklejal > > > > > > > > >
to bedzie zdecydowanie lepiej.

Mam conajmniej

"co najmniej"

Tak, conajmniej. Jak zrobie remanent to znajde moze kolejne.

2 sztuki

Pochwal się nazwą producenta.

A czym sie u chwalic? Ot po prostu solidny Enlight i Fortron.

tak wiec nie jes to jeszcze taki zielony kruk.

Zielony?

Tak.

Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.
Best regards,
RoMan

Juz napisalem ze nie mam pojecia ile i jaki zasialcz ma sprawnosci.
la mnie zasilacz albo dziala albo nie.
AM

Data: 2011-03-05 07:58:59
Autor: Artur M. Piwko
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
In the darkest hour on Fri, 4 Mar 2011 17:16:34 +0100,
Hades <waruga@vp.pl> screamed:
A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

Jak sobie ustawisz czytnik zeby wklejal > > > > > > > > >
to bedzie zdecydowanie lepiej.

Jak sobie *ustawię* czytnik...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
[ 07:58:30 user up 12732 days, 19:53,  1 user, load average: 0.30, 0.01, 0.04 ]

  I went to a meeting for premature ejaculators. I left early.  -- Jack Benny

Data: 2011-03-04 17:55:02
Autor: WiesłaW
Dnia 04-03-2011 o 17:05 Hades napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes to
jeszcze taki zielony kruk.

Całkowicie poważnie. Koniecznie podaj model, bo jest to bardzo
interesujące. Mam również nadzieję, że widzisz różnicę między
takim standardem jaki podałeś, czyli ATX a mATX, SFX, FLEX,
TFX i innymi?

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-03-04 18:00:07
Autor: Hades
Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
Użytkownik "WiesłaW" Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes to
[...]

Nie bardzo wiem co masz zamiar udawadniac. Pytanie bylo o
zasilacz ATX a nie o zaden z tych typow jakie podales. Chcesz
tu pokazac ze masz tajemna wiedze na temat komputerow czy co?
AM

Data: 2011-03-04 18:26:34
Autor: WiesłaW
Dnia 04-03-2011 o 18:00 Hades napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

[...]

Zaraz, zaraz. Co ja tutaj udowadniam? Poprosiłem o podanie
modeli tych dwu sztuk zasilaczy ATX 200W o sprawności >80%.
Po prostu nie znam takich, a to nie znaczy, że nie istnieją.
Chciałbym więc poznać. Czy to jakaś tajemna wiedza?

--
WiesłaW
Opera Mail

Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%