Zasilacz ATX -5V

Data: 2011-08-05 09:22:27
Autor: Leszek K.
Zasilacz ATX -5V
Witam
Poszukuję od dłuższego czasu zasilacza ATX o mocy min 500W z jednym
zastrzeżeniem - musi mieć aktywne -5V. Według nowej normy ATX nie jest ono
potrzebne, ale ja akurat potrzebuję. Może ktoś zna takowy?
Z góry dziękuję.

Data: 2011-08-05 10:25:50
Autor: Piotr Rezmer
Zasilacz ATX -5V
Leszek K. pisze:
[...]

Może znajdziesz gdzieś taki:
http://www.icpamerica.com/products/power_supply/atx/ace_850ap_24_rs.html

pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-08-05 16:31:44
Autor: Leszek K.
Zasilacz ATX -5V
Dnia Fri, 05 Aug 2011 10:25:50 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Leszek K. pisze:
[...]

Niestety. Nikt go nie ma. To chyba produkcja sprzed jakichś 5 lat. A
pasowałby mi wyjątkowo z powodu wiatraka z tyłu.  --

Data: 2011-08-05 17:22:47
Autor: Piotr Rezmer
Zasilacz ATX -5V
Leszek K. pisze:

Niestety. Nikt go nie ma. To chyba produkcja sprzed jakichś 5 lat. A
pasowałby mi wyjątkowo z powodu wiatraka z tyłu.

Może ten:

http://www.zippy.com/P_product_detail.asp?lv_rfnbr=2&pp_rfnbr=1006&pcp_rfnbr=3&pp_name=&pcp_name=PS2&pcpw_rfnbr=2&pp_code=HG2-6300P

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-08-05 17:23:55
Autor: Piotr Rezmer
Zasilacz ATX -5V
Piotr Rezmer pisze:
Leszek K. pisze:

[...]

Sorry, zapomniałem o watach. A więc ten:

http://www.zippy.com/P_product_detail.asp?lv_rfnbr=2&pp_rfnbr=1011&pcp_rfnbr=3&pp_name=&pcp_name=PS2&pcpw_rfnbr=4&pp_code=HP2-6500P

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Zasilacz ATX -5V