Zasilacz Enermax

Data: 2011-07-04 00:44:58
Autor: Gil
Zasilacz Enermax
"Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> wrote in message news:iupffo$957$1news.mm.pl...
Czy ktoś z Was posiada zasilacz Enermax NAXN ENP500AWT 80+ 500W?

http://www.proline.pl/?p=EMX+NAXN+ENP500AWT

Chciałabym zakupić ten właśnie zasilacz, tylko najpierw wolę zasięgnąć opinii ludzi, którzy wyżej wymieniony zasilacz używają w praktyce.

W praktyce uzywam zasilacz Enermaxa ale z wcześniejszej lini. Jest niezawodny ale jaego budowa przedstawia trochę do życzenia.  Troche mi sie usmarował totez go rozkręciłem. Dosłownie rozleciał mi sie w rekach na kawałki twardej foli i cos jakby kawałki gipsu. Jakoś to poskładałem. Folię wetknałem między transformator a sekcjię zasilania i działa do dzis.
Można go śmiało kupować. Ale to samo mozna kupic za 150 zł taniej.
Teraz niestety kupuje sie markę - a nie zasilacz.

Zasilacz Enermax