Zasilacz Enermax

Data: 2011-07-04 13:14:02
Autor: Przemek
Zasilacz Enermax
Magdalena nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
pozycję wyłączony i .............. zasilacz popiskuje nadal!!! :-) Już myślałam, że będę musiała zgłosić się do psychiatry, ale kiedy wyciągnęłam wtyczkę zasilająca, zasilacz wreszcie przestał piszczeć :-)

To co piszczy to któryś z transformatorów lub któraś z cewek. Prawdopodobnie sie lekko rozszczelnił(a). Oprócz wkurzającego dźwięku nie powinno być problemu. Można(" "?)by sprawdzić który to element, ale niestety trzeba to robić pod napięciem i mieć doświadczenie, więc nie polecam laikowi.
Przem

Zasilacz Enermax