Zasilacz Enermax

Data: 2011-07-05 08:17:39
Autor: nom
Zasilacz Enermax

Użytkownik "Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> napisał w wiadomości news:iupffo$957$1news.mm.pl...

Wyłączyłam komputer i ku mojemu zdziwieniu piski nadal były słyszalne!!! :-) Przełączyłam więc wyłącznik znajdujący się z tyłu zasilacza w pozycję wyłączony i .............. zasilacz popiskuje nadal!!! :-) Już myślałam, że będę musiała zgłosić się do psychiatry, ale kiedy wyciągnęłam wtyczkę zasilająca, zasilacz wreszcie przestał piszczeć :-)

Między kablem a wyłącznikiem sieciowym zasilacza znajduje się czasami jeszcze układ przeciwzakłóceniowy i to on może być odpowiedzialny za te dziwne piski, ale bez rozbierania zasilacza to można jedynie zgadywać. :-)

Zasilacz Enermax