Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Data: 2009-07-06 14:29:50
Autor: doom3
Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h2si5e$q0m$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witajcie
Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku coś takiego u siebie w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?
Z góry dzięki za info.

Jezeli juz to szukaj czegos z serii Volcano tej samej firmy.

--
doom3

Data: 2009-07-06 18:53:55
Autor: LeP

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2sqpn$4ds$1news2.ipartners.pl...

[...]

Volcano jest the best, ale obawaim się, że to nie ten przedział cenowy. Dobra jakość i co za tym idzie duża popularność spowodowała, że podrożały ostatnio znacznie, uwzgledniając nawet wyższy kurs. Zwłaszcza model 650 poleciał mocno do góry (z trzystu na prawie czterysta)  ale 550 można kupić w cenie zeszłorocznej: http://www.terra.com.pl/sklep/?p=produkt&id=TERRACOM20081008134357
Zresztą wydaje mi się, że to Krzyśkowe oko zawiesiło się już na jakimś zasilaczu firmowym (więc bezpłatnym) i polecanie mu zasilacza za 300 zeta się nie sprawdzi;)

--
LeP

Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię