Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Data: 2009-07-06 20:58:39
Autor: Doxent
Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię
Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku co¶ takiego u siebie w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

Modecom powinien chodzić ok 2-3 lata. Potem mog± być konieczne nowe kondensatory elektrolityczne. Swoj± drog± więcej padło mi Chiefteków niż tych Modecomów w trakcie gwarancji. Jeżeli Modecomy padały to było już dawno po gwarancji i z reguły wystarczyła lutownica i nowe kondensatory. Jeżeli padł Chieftec to nie wiadomo co w nim padło, kondensatory ok a kilku fachowców załamało nad takim jednym ręce i nikt nie był w stanie go ożywić, w końcu poszedł na magazyn kondensatorów do przeszczepów dla innych zasilaczy.

Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię