Zasilacz TRACER BE COOL 620W

Data: 2013-01-13 16:52:08
Autor: maX
Zasilacz TRACER BE COOL 620W

Użytkownik "Gobzo" <bonzooo111@gmail.com> napisał w wiadomości news:kcuflf$sjh$1news.task.gda.pl...
Mam pytanie o zasilacz :

Tracer be cool 620W do sprzetu i5 3570 i grafiki gtx660 jezeli do istotne
Czy sie on nadaje, na forach opinie podzielone.

Lekko podkręć kompa (o kilka %) i sprawdź jak działa. Jak nie będzie żadnych niestabilności, freezów, restartów, itp dziwnych rzeczy to znaczy że na defaulcie będzie chodził stabilnie.
Ogólnie Ivy Bridge i Geforce 6 są dość energooszczędne i ten zasilacz powinien wystarczyć. A nawet jesli nie, to ma on wbudowane różne zabezpieczenia, więc w razie awarii nie powinien uszkodzic innych części.

Data: 2013-01-13 17:14:27
Autor: Gobzo
Zasilacz TRACER BE COOL 620W
Dokładnie taka konfiguracja:

i5-3570
16GB
SSD120GB
HDD 1TB
GTX660

Komputer nie bedzie podkrecany.

Data: 2013-01-13 17:23:16
Autor: Skylla
W dniu 2013-01-13 17:14, Gobzo pisze:
[...]

Na to wystarczy aż nadto 300W, bo karta bierze góra 120W a reszta tyle co nic.

Data: 2013-01-13 19:18:35
Autor: PK
On 2013-01-13, Gobzo <bonzooo111@gmail.com> wrote:
[...]

To pewnie dołączysz do grupy "SSD padł mi po 2 miesiącach".
:P

pozdrawiam,
PK

Data: 2013-01-14 06:00:26
Autor: Artur Frydel

On 2013-01-13, Gobzo <bonzooo111@gmail.com> wrote:
Dok³adnie taka konfiguracja:

i5-3570
16GB
SSD120GB
HDD 1TB
GTX660

Komputer nie bedzie podkrecany.

To pewnie do³±czysz do grupy "SSD pad³ mi po 2 miesi±cach".
:P

A to niby dlaczego?

--
bzyk | artur.frydel [at] gmail.com